Forum

Vermintide kommer 4/10

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » lør 08 okt 2016 22:10

Patchen kom i dag, så jeg gav spillet en chance til og tog et par runder med Kanel!

Og det er ret fedt! Der er god "Omphf!" på det her spil! Det er føles rigtigt godt at sætte ind til rotterne eller tage din to-hånds-hammer og smadre i den igennem kraniet på de skadedyr, der er så uheldige at komme din vej!

Jeg har kun spillet 4 baner, men allerede nu synes, at det er fedt at spillet er så svært. Man er nødt til at samarbejde, hvis man vil komme helskindet igennem.

Voice-actingen er virkelig god og det er så sjovt at ens figurer taler så meget lort. Jeg er kampefan af spil, hvor dem man er bliver ved med at sige dumme ting i en lang køre! :D

Generelt er audio-cuesne i spillet ret gode, hvilket er både vigtigt og nyttigt i et spil som Vermintide, hvor det godt kan gå stærkt og hvor der mange fjender på skærmenl. Der hjælper det, at meget, at der lige bliver råbt "GAS RAT!", så man er opmærksom på, at der er en gasrotte, man skal have fundet og tage ud.

Jeg er godt underholdt. Vermintide er årets spil indtil videre.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » søn 09 okt 2016 08:47

Det her spil er simpelthen for AweSome!

F. Eks når Kanel og jeg står som last heroes standing på en snæver gangbro og svinger vores våben som besatte, mens bunken af døde rotter bare bliver større og Større! :mrgreen:

Eller når vi står på toppen af en skrænt og kan se en horde af rotter komme stormende mod os. Det er noget straight op ringenes herre Shit.

Eller gode detaljer som, når vi skal hoppe over en hul. Kanel har klaret springet og venter på mig. Jeg hopper falder direkte ned i hullet, mens Kanels figur er ved at brække sig af Grin! Alt dette i samme bane, som vi iøvrigt ikke har klaret Endnu!

Det her spil føles virkeligt som et labour of Love!

Jeg er også ved at falde ned af sofaen hver gang, der er en, der affyrer Blunderbussen. Den er der godt knald På!!

I starten gjorde det lidt ondt på mig at slå rotterne ihjel, da jeg spiller Skavens i BloodBowl, men det forsvandt hurtigt, da jeg så, hvor sejt det ser ud, når Kanel hugger rotter midt over og blodet står Op! :mrgreen:

GOTY! Det her spil er så Yolo! Men nok bedst, hvis man spiller med en man kender og kan tale med. Ellers overlever man Aldrig! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Erroneus » søn 09 okt 2016 09:46

Utroligt hvad en patch kan gøre :D Og så tænker man, hvorfor er det sådan noget bare ikke er der fra start af, men sådan skal det åbenbart være :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » søn 09 okt 2016 12:56

Så fik jeg også endelig købt det :) Hvis nogen er klar på at hænge på en n00b i aften, er jeg game :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » man 10 okt 2016 07:17

Vi spillede lige to baner mere igår og jeg kan allerede mærke, at vi er blevet Bedre! :mrgreen:

Jeg har dog lige et Spørgsmål! Jeg valgte at køre Kruber med sværd og skjold komboen for ekstra survivability istedet for min sædvanlige hammer

Jeg har lidt svært ved de Stormvermins. Der står at mit charge angreb med sværd skjold er armor penetratin, men når jeg charter synes jeg bare, at mit slag preller af. Nogle af de andre figurer råber, at jeg bare skal slå dem i hovedet.

Er det fordi, at mit charge skal ramme dem i Hovedet?

Tilgengæld har jeg fundet ud af, når jeg tager min Blunderbuss aka sejeste våben i spillet og skyder dem lige i fjæset, så dør de pænt meget XD men den er ikke armor penetratin, men det kan være, at den skyder så meget med spredehagl, at den også rammer, hvor der ikke er rustning.

Kan man så den ihjel uden armor penetratin ved at slå normalt i Hovedet? Og skader det dem, når jeg laver Charger og rammer kroppen? Synes spillet går så hurtigt, at det er svært at teste :P

Her på dag tre er det stadig Årets spil. Det er især sjovt i Coop og det er kun sådan jeg spiller det. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf morfar » man 10 okt 2016 07:53

Da Senzai skrev:Vi spillede lige to baner mere igår og jeg kan allerede mærke, at vi er blevet Bedre! :mrgreen:

Jeg har dog lige et Spørgsmål! Jeg valgte at køre Kruber med sværd og skjold komboen for ekstra survivability istedet for min sædvanlige hammer

Jeg har lidt svært ved de Stormvermins. Der står at mit charge angreb med sværd skjold er armor penetratin, men når jeg charter synes jeg bare, at mit slag preller af. Nogle af de andre figurer råber, at jeg bare skal slå dem i hovedet.

Er det fordi, at mit charge skal ramme dem i Hovedet?

Tilgengæld har jeg fundet ud af, når jeg tager min Blunderbuss aka sejeste våben i spillet og skyder dem lige i fjæset, så dør de pænt meget XD men den er ikke armor penetratin, men det kan være, at den skyder så meget med spredehagl, at den også rammer, hvor der ikke er rustning.

Kan man så den ihjel uden armor penetratin ved at slå normalt i Hovedet? Og skader det dem, når jeg laver Charger og rammer kroppen? Synes spillet går så hurtigt, at det er svært at teste :P

Her på dag tre er det stadig Årets spil. Det er især sjovt i Coop og det er kun sådan jeg spiller det. :D


Det er vildt nok at en patch kan få dig fra:

"Der er nogen, der skylder mig 300 kroner."

til

"Her på dag tre er det stadig årets spil"

:lol:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » man 10 okt 2016 08:31

Da Senzai skrev:Vi spillede lige to baner mere igår og jeg kan allerede mærke, at vi er blevet Bedre! :mrgreen:

Jeg har dog lige et Spørgsmål! Jeg valgte at køre Kruber med sværd og skjold komboen for ekstra survivability istedet for min sædvanlige hammer

Jeg har lidt svært ved de Stormvermins. Der står at mit charge angreb med sværd skjold er armor penetratin, men når jeg charter synes jeg bare, at mit slag preller af. Nogle af de andre figurer råber, at jeg bare skal slå dem i hovedet.

Er det fordi, at mit charge skal ramme dem i Hovedet?

Tilgengæld har jeg fundet ud af, når jeg tager min Blunderbuss aka sejeste våben i spillet og skyder dem lige i fjæset, så dør de pænt meget XD men den er ikke armor penetratin, men det kan være, at den skyder så meget med spredehagl, at den også rammer, hvor der ikke er rustning.

Kan man så den ihjel uden armor penetratin ved at slå normalt i Hovedet? Og skader det dem, når jeg laver Charger og rammer kroppen? Synes spillet går så hurtigt, at det er svært at teste :P

Her på dag tre er det stadig Årets spil. Det er især sjovt i Coop og det er kun sådan jeg spiller det. :D


Hvor ser du, at sword/shield skulle have armor penetration? Jeg kan ikke finde en kilde på det.

Og ja, hvis ikke du har armor pen. skal du slå storm vermin og ratling gunners i hovedet, for at gøre skade. Find evt. en liste over empire soldierens våben - jeg mener, at en af hans guns er penetrating.

Og mange tak for invitationen.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » man 10 okt 2016 13:59

morfar skrev:

Det er vildt nok at en patch kan få dig fra:

"Der er nogen, der skylder mig 300 kroner."

til

"Her på dag tre er det stadig årets spil"

:lol:


Haha, Ja! Det er et helt nyt spil, når ens mand kan andet end at løbe rundt og kigge op i Loftet! xD

Så vidt jeg kunne forstå, så var det en Day 1 patch, men Sony var bare lang tid om at godkende den
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » man 10 okt 2016 14:07

Trekamp skrev:
Hvor ser du, at sword/shield skulle have armor penetration? Jeg kan ikke finde en kilde på det.

Og ja, hvis ikke du har armor pen. skal du slå storm vermin og ratling gunners i hovedet, for at gøre skade. Find evt. en liste over empire soldierens våben - jeg mener, at en af hans guns er penetrating.


Der kommer et tooltip, hvor det står at charge er armor penetrating medmindre man har hammeren for der er det normal attack, der er det

Men hvis jeg har set forkert og mit nye sværd ikke har armor pen, så er det jo derfor, at det ikke virker xD

Og mange tak for invitationen.


Den bemærkning forstår jeg ikke. Hvis du gerne vil spille med mig, så kunne du starte med at sende mig en venneanmodning.

Alle der ville være med til spil igår sendte jeg en invite. Men, hvordan skal jeg vide , at du er online og vil være med, når du ikke er på min Venneliste?

Edit: Det er ikke mig, der er galt på den, der står Armor Penetration nederst i højre hjørne.

Billede
Senest rettet af Da Senzai man 10 okt 2016 23:44, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » man 10 okt 2016 19:23

Da Senzai skrev:
Trekamp skrev:
Hvor ser du, at sword/shield skulle have armor penetration? Jeg kan ikke finde en kilde på det.

Og ja, hvis ikke du har armor pen. skal du slå storm vermin og ratling gunners i hovedet, for at gøre skade. Find evt. en liste over empire soldierens våben - jeg mener, at en af hans guns er penetrating.


Der kommer et tooltip, hvor det står at charge er armor penetrating medmindre man har hammeren for der er det normal attack, der er det

Men hvis jeg har set forkert og mit nye sværd ikke har armor pen, så er det jo derfor, at det ikke virker xD

Og mange tak for invitationen.


Den bemærkning forstår jeg ikke. Hvis du gerne vil spille med mig, så kunne du starte med at sende mig en venneanmodning.

Alle der ville være med til spil igår sendte jeg en invite. Men, hvordan skal jeg vide , at du er online og vil være med, når du ikke er på min Venneliste?


Cool burger - jeg fandt en liste over de forskellige våben på hjemmesiden og der var ikke lige det store at se, men hvis der er tooltips om det, burde det virke. Jeg er nok stadig så ny, jeg ikke lige kan finde hoved og hale i det - jeg prøver bare at skyde dem i knolden med min bue, medmindre det er en patrulje, som så klart er mere oplagt til en håndgranat eller to. Stormvermin er fantastisk irriterende.

Den underforståede smiley hvad invitationen angår, har åbenbart manglet, så her: :D
Jeg troede du spille med DetKanel, som jeg netop har på min venneliste, men der ryger da lige en invite afsted til dig.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » tors 13 okt 2016 09:44

Da Senzai skrev:
Edit: Det er ikke mig, der er galt på den, der står Armor Penetration nederst i højre hjørne.

Billede


Har fået spillet lidt mere og det i bakspejlet, så virker det som det skal og våbnet er penetrating. Jeg har bare følt, at det ikke havde nogen effekt, da charged er så langsomt samtidigt med at mit våben giver så lidt i skade.

Det er der ikke tid til, når der står 50 rotter og tror jeg hedder Yahaya Hassan og vil lege 1 mod 100 xD

Fra nu af det frem med den gode gamle Blunderbuss, hver gang, der er stormvermins :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » søn 23 okt 2016 13:03

Efter, at Jay7nine og jeg havde tabt 40.000 Rocket League kampe i streg, så måtte jeg lige soloqueue lidt Vermintide, så jeg kunne hugge hovedet af nogle rotter og komme af medm ine frustrationer.

Det er så awesome, det her spil. Jeg har aldrig spillet noget, der er så hack and slash som det her! Jeg bliver helt træt i min finger! :D




Har aldrig set nogen hænge fra en kant og i sitationen synes jeg, at det så alt for sjovt ud! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » ons 26 okt 2016 22:22

Fuuuck, Vermintide var episk her til aften! :mrgreen:

Kanel og jeg spillede lige Caste Drachenfelt og det var bare et langt adrenalin rush fra starte til slut!

Du har ikke levet før, at du har oplevet en hel Stormvermin patrulje springe over et gelænder bare for at nakke dig! :D!

Og så var det hilariouis da vi rendte rundt nede i de der gange og Kanel er like; "Vi skal tage højre gang for så kan de kun komme fra venstre af istedet for både midten og venstre", hvorefter vi løber lige nøjagtigt 10 meter, og så falder der er gitter ned lige foran snotten på os, så vi er nødt til at løbe den anden vej, hvor der obviously kommer 1000 rotter (mindst) alle med fråde omkring munden, opsatte på at slå os ihjel!

Vi klarede den lige med nød og næppe, men det var fandeme tæt!

- og så er jeg blevet kæmpe fan af den Mace, jeg har unlocket til Kruber, det ser så fedt ud at rotterne bare flyver til højre og venstre, når man giver dem kindheste med køllen!

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal køre den med eller uden skjold. Det er fedt at have skjold, men 4 slagkombinationen uden skjoldet er awesome, og så kan jeg også godt lide Mace´en Charge angreb, hvor Charge med skjoldet er fesent.

Tilgengæld er det fedt at pushe med skjoldet.

Seriøst. Det her spil er bomben! Virkeligt god underholdning! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Vreki » tors 22 dec 2016 22:47

Det er på tilbud nu til 208 kr for PS+ abonnementer.
Spillet er umiddelbart fedt nok, men jeg er lidt skuffet over at der er direkte et rip-off af Left4Dead.
Én ting er gameplayet, men de kunne godt have været lidt mere kreative med special-monstrene i stedet for at copy-paste dem næsten direkte.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron