Forum

Warframe trofæjagt ;)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Warframe trofæjagt ;)

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 20 sep 2016 16:36

Hejsa

Nu er jeg endelig kommet igang med warframe, der var lige nogle spille der skulle laves platin i først :lol:

Men det er jo altid sjovere og tit nemmere, at være flere til div. bosser, svære baner mv. Min faste gamingmakker, har jo for længe siden nakket samtlige trofæer i spillet. Så hvis man har spillet liggende og har lyst til at prøve kræfter med det, så kan man bare sende en venneanmodning. Jeg spiller mest om aftenen, da jeg er "beriget" med både børn og kone :shock: .

Det er faktisk ret sjovt når man kommer igang, men kan godt virke uoverskueligt i starten. Men jeg kan da guide lidt i starten, med min dog stadig begrænset viden om spillet.

I halvedelen af næste uge(tor-søn) sendes konen dog væk, så ungerne og mig få MAX gamingtid =D> =D> .

Med venlig hilsen
Ubertracker77
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Warframe trofæjagt ;)

Indlægaf ikkNico » tirs 20 sep 2016 16:49

Bare spil og nyd det. Find de Warframes og våben, der passer til dig, så kommer de fleste trofæer af sig selv. Der er heldigivs sjældent mangel på randoms at spille med, og folk spiller i 99% af tilfældene objektet (det er i hvert fald min oplevelse).
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Warframe trofæjagt ;)

Indlægaf morfar » tirs 20 sep 2016 18:16

Du skal bare i haven og fjerne ukrudt. Ikke al den gaming imens din have vokser dig om ørerne....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe trofæjagt ;)

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 20 sep 2016 19:10

jojo men du skal stadig have blueprints og special drops for at lave våben, så lidt bossfarming er ikke af vejen. Og med min rookieframe/våben er det ikke helt doable solo endnu. Desuden er det også lidt sjovere, at game med nogle danskere. ;) hvis nogen har lyst;)

Vi skal jo lave et eller andet indtil Battlefield 1 bliver frigivet ;)

Og til dig morfar, så kan jeg se på din trofæliste. At du lader konen betale for professionelle havefolk, så du kan sidde og nørde med Hannah Montana spil ;) hehehe
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron