Forum

Ps4 Pro-spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ps4 Pro-spil

Indlægaf johnnid87 » ons 28 sep 2016 00:15

Hvor mange spil kan den nye PlayStation egentlig udnytte? Er der meget på vej? Eller kan det ikke betale sig at investere i?
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Ps4 Pro-spil

Indlægaf Erroneus » ons 28 sep 2016 07:24

Snuppet fra IGN: http://www.ign.com/wikis/playstation-4/ ... ilty_Games

Released Titles

Deus Ex: Mankind Divided
Killing Floor 2
Uncharted 4: A Thief's End
Infamous: First Light
Middle Earth: Shadow of Mordor
Paragon
Call of Duty: Black Ops 3
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
The Last of Us: Remastered
The Witness

Unreleased Titles

Spider Man
For Honor
Watch Dogs 2
Days Gone
Farpoint (PSVR)
Horizon: Zero Dawn
Call of Duty: Infinite Warfare
Mass Effect Andromeda
Final Fantasy XV
Dishonored 2
Battlefield 1
Fifa 17
Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Rise of the Tomb Raider

--
Den liste vil så blive større efterhånden som flere nye spil udkommer. Sony selv har informeret:

"Following PS4 Pro’s launch on November 10 in North America, virtually all new PS4 game releases moving forward will be able to take advantage of PS4 Pro capabilities on day one, or in some cases shortly after launch via a downloadable update. "

Dvs. stort set alle nye spil burde udnytte PS4 Pro's hardware.

Det man hører fra udviklere, er at det er forholdsvis simpelt at tilføje support for PS4 Pro i deres spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps4 Pro-spil

Indlægaf Erroneus » ons 28 sep 2016 07:27

Og om det kan betale sig, tja det er jo et smags spørgsmål. Jeg bytter min nuværende PS4 til en Pro for ca. 1500 kr i Gamestop, det syntes jeg er oki pris at give for at få en konsol der har support for 4K og bedre grafik/performance, hvilket kommer til at svinge fra spil til spil. Hvis man er helt fint med hvad PS4 leverer nu, så er der måske ikke nogle værdi for en.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps4 Pro-spil

Indlægaf Vreki » ons 28 sep 2016 08:27

johnnid87 skrev:Hvor mange spil kan den nye PlayStation egentlig udnytte? Er der meget på vej? Eller kan det ikke betale sig at investere i?


Det kan man vist ikke udtale sig om før der er mindst en håndfuld spil ude hvor man kan se forskellen.Indtil videre har det været meget diffust og snak om 4K og HDR som de færreste rent faktisk har kunne se eksempler på.

Du taber i hvert fald ikke noget ved at vente lidt med at opgradere, da alle spil skal være fuldt kompatible begge veje.

Hvis det derimod er et nykøb så ville jeg gå efter PS4 PRo, bare for at man ikke sidder og ærgrer sig om 1-2 år.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster