Forum

FIFA 17 karriere - hvad gør du?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 17 karriere - hvad gør du?

Indlægaf Volpi » ons 28 sep 2016 21:05

Jeg ser virkelig frem til FIFA i år og syntes jeg har fornemmelsen af at FIFA 17 i år virkelig vil stå stærkt. Mange reviews skriver der ikke er de store ændringer fra FIFA 16, mens jeg er lodret uenig - bedømt ud fra demoen vel at mærke.
Eller også er de ændringer nogle jeg virkelig ser frem til. Et langt mere "luftigt" spil med flere uforudsete aspekter end tidligere. Der er flere scenarier jeg nu skal fange mig selv i ikke længere er en selvfølge. Elsker det:). Der er bid i afleveringer og skudene.
Nå, men offline er spået til det bedste hidtil og karriere er virkelig noget jeg gerne vil, men har bare tidligere været umuligt for mig at elske.

Hvordan spiller i sådan en karriere? Hvilke indstillinger og tweaks gør i brug af? Hvor langtid bør en halvleg sættes til førend man har en reel følelser af en kamp eks?. Jeg har for vane at spille få minutter og pumpe på. Det blir kedeligt og jeg når aldrig mere en 10 kampe ind. FIFA 16 var slemt her. Det var så ensformigt at møde ai'en. Uanset om modstandere hed Hobro eller Barca, så kunne man rende rundt og jage bolde og konstant føle sig gennemlæst. Det element synes jeg at kunne læse, mest er fældende når modstanderen er barca osv.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 17 karriere - hvad gør du?

Indlægaf j.rath » ons 28 sep 2016 21:36

Karriere for mig er at simulere 35 kampe hver sæson og kun spille mod de specielle hold. Ellers synes jeg det er spild af tid at spille offline.
Karrieredelen har de ikke gjort så meget ud af igen som jeg forstår det. Der kommer flere delemål, men ellers er meget det samme.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 17 karriere - hvad gør du?

Indlægaf Volpi » ons 28 sep 2016 21:38

Det jeg syntes der har været problemet med karriere delen er egentlig kun den ensformige modstand. Det skal være blevet langt bedre.
Jeg er ligeglad med trophies osv, det er bare det at spille ligabold og udvikle talenter mm jeg gerne vil. Fut osv siger mig intet. Lidt football manager light om man vil:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 17 karriere - hvad gør du?

Indlægaf iaurdae » lør 01 okt 2016 07:38

Jeg må sige, at jeg synes de har gjort meget for at gøre karriere delen i FIFA 17 bedre. Nu er jeg generelt stor bruger af den offline del, og jeg holder mere af det, end at sidde og møde forskellige dårlige tabere online. Jeg nyder mere at man kan spille lokalt sammen med sine venner og dermed slippe for dårlig forbindelse osv.
Som en stor Football Manager fan, som du også nævner Volpi, søger jeg også det der med at bygge noget op, når jeg skal starte en karriere. Og derfor synes jeg at det med at man har andre mål for klubben, end bare at vinde og være de bedste. Her kan man både styrke brandet, ungdomshold, økonomi osv. Det tror jeg, bliver et sjovt afbræk.

For at komme til det med karriere spiller jeg altid på professionelt til at starte med og for at lære spillet at kende, og jeg synes i hvert fald i FIFA 16, at professionelt var blevet en del sværere. Ellers skifter jeg for det meste til legendarisk under vejs, og samtidigt kører jeg med 5 min. pr. halvleg.
Det jeg gør for at nå længere ind i sæsonen end de 10-15 kampe man gider at spille, er at jeg også simulerer et par kampe engang imellem og tager mig af de dage hvor jeg ikke skal spille, med træninger, søger efter talenter, eller laver om på taktikken osv. Så jeg sidder og nørder lidt med det, og så er man klar til at spille et par kampe igen.

Håber det gav lidt svar, og jeg håber også at flere benytter sig mere af offline delen, da jeg synes, også generelt i mange spil, at det er ved at forsvinde lidt. Det synes jeg vil være synd da jeg mange gange bruger den del mest.
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster