Forum

FUT 17 for dummies

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » ons 12 okt 2016 14:23

Deqstic skrev:Jeg mangler desperat inspiration til et hold i FUT. Jeg har kørt med PRL de sidste par år.

Jeg vil meget gerne prøve noget anderledes og nyt, så smid endelig nogle ideer.


http://www.futbin.com/17/squad/40145
http://www.futbin.com/17/squad/45471

Kører de her 2 hold. De er rimelig billige og gode at spille med :) Køber først dyrere hold når markedet crasher. Gider ikke bruge mine 5-600.000 på hold nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Erroneus » tirs 18 okt 2016 13:00

v1.02 ude til FIFA 17.

Patch notes:
Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Deqstic » søn 27 nov 2016 18:27

Ét spørgsmål vedr. FUT Champions;

Jeg har kvalificeret mig ved hjælp af oprykning til 1. division, og jeg vil høre, hvorvidt man skal 'aktivere' sin adgang næste fredag eller om det sker automatisk?

Jeg er væk hele weekenden, og jeg har derfor ikke mulighed for at spille FUT Champions - vil min kvalifikation til FUT Champions være spildt eller hvordan forholder det sig?
Deqstic
 


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » søn 27 nov 2016 22:10

Deqstic skrev:Ét spørgsmål vedr. FUT Champions;

Jeg har kvalificeret mig ved hjælp af oprykning til 1. division, og jeg vil høre, hvorvidt man skal 'aktivere' sin adgang næste fredag eller om det sker automatisk?

Jeg er væk hele weekenden, og jeg har derfor ikke mulighed for at spille FUT Champions - vil min kvalifikation til FUT Champions være spildt eller hvordan forholder det sig?


Nu må du ikke hænge mig op på det, da jeg ikke selv deltager i FUT champions. Men jeg MENER at du får din adgang til kommende uge sammen med præmier fra foregående uge (Mener det er onsdag eller torsdag). Dvs. du på ny skal kvalificere dig ugen efter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Deqstic » søn 27 nov 2016 22:42

Cena skrev:
Deqstic skrev:Ét spørgsmål vedr. FUT Champions;

Jeg har kvalificeret mig ved hjælp af oprykning til 1. division, og jeg vil høre, hvorvidt man skal 'aktivere' sin adgang næste fredag eller om det sker automatisk?

Jeg er væk hele weekenden, og jeg har derfor ikke mulighed for at spille FUT Champions - vil min kvalifikation til FUT Champions være spildt eller hvordan forholder det sig?


Nu må du ikke hænge mig op på det, da jeg ikke selv deltager i FUT champions. Men jeg MENER at du får din adgang til kommende uge sammen med præmier fra foregående uge (Mener det er onsdag eller torsdag). Dvs. du på ny skal kvalificere dig ugen efter.


Tak for svar! Sur røv for mig :lol:

Jeg kan også umiddelbart se, at den står som kvalificeret, men vi får at se, hvad det ender ud med. :roll:
Deqstic
 


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » søn 11 dec 2016 12:37

Puha, tror FUT serverne er i knæ her til formiddag.
Sidder og spiller single player Divisions, og allerede på Squad opsætning inden kampen begynder hakker spillet
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » fre 16 dec 2016 20:44

Jeg forstår ikke FIFA.

Jeg spiller single-player Divisons mod Al Shahab (1½ stjerne) på semi-pro, og mit 178 hold (100% chem) kan ikke vinde tacklinger, finde hinanden eller ramme målet. Faktisk vælger nogle af spillerne ind i mellem at sende short passes (med X) halvvej tilbage over banen. Jeg ender med 12 skud på mål, 9 indenfor rammen og 0 mål, mens Al Shahab har 4 skud med 1 indenfor rammen, og 1 mål. De vinder.

Så spiller jeg lidt career på Proffesional, og vinder med vancouver (3 stjerner) pre-season cup over Cruz Azul (3½ stjerner) uden at få sved på panden.

Jeg forstår simpelthen ikke det spil her. Alle min FUT kampe føles som om mine spillere løber i vand til lårene. jeg tør slet ikke spille online, At se nogle af de store YT navnes kampe hjælper heller ikke, for shit hvor det hakker for dem.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » lør 17 dec 2016 09:02

FUT og almindelig season er 2 vidt forskellige spil. FUT er meget mere arkade agtigt, hvilket er rigtig synd. Men sådan er det bare!
Har spillet FUT de sidste 7 år tror jeg og har vænnet mig til det. Jeg har aldrig været mere end en div 5-6 spiller, men i år tror jeg endelig jeg har knækket koden. Gik ubesejret gennem Div 4 i går og er for første gang nogensinde kommet i Div 3 :D

For det MESTE kører det faktisk okay online Nico. Men hvis du syntes lag er irriterende i COD, så glæd dig til at prøve det i FIFA. Du har hørt hvor sur jeg kan blive på lag i COD. FIFA kan gøre mig mere sur! :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » lør 17 dec 2016 09:35

Det er bare vildt der er så stor forskle på FUT og career mode. Mit skill level ligger omkring prof i career, men åbenbart ellem amateur of semi-pro i FUT :?

Cena skrev:Du har hørt hvor sur jeg kan blive på lag i COD. FIFA kan gøre mig mere sur! :P

:shock:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » lør 17 dec 2016 22:07

Fejl 40.
Havde skiftet opstilling så mine custom tactics vare røget, og forsvaret spillede med off-side fælde.
Nu er der rettet op, og så går det noget bedre. Selvom det kunne være fedt med en obstruction regel. Har et par meget hurtige angribere (pace er stadig konge), som flere gange er blevet bremset af modstandere, der simpelthen løber ind foran dem med masser af meter hen til bolden.

Jeg er heller ikke imponeret over den nye fysik motor. Det er godt nok tit at spillere falder over hinanden, og jeg har set en del klumpspil lige foran mål.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » tirs 20 dec 2016 18:22

'Error connecting to FIFA servers' ...Adre der får den rigtig meget i dag?
Alt ndet er online incl PS4, men jeg taber hele tiden forbindelsen til FIFA serverne
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Erroneus » tirs 20 dec 2016 19:17

EA har vist probs i dag. Det drillede mig også i BF1.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » tirs 20 dec 2016 21:05

Nico du holder for meget på RB hvis din spillere falder over hinanden ;) Sker næsten aldrig for mig...mere :p
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf ikkNico » ons 21 dec 2016 00:00

Har byttet rundt på RB og RT, så sprint ligger på RB. Bruger kun RT til finesse skud
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » ons 21 dec 2016 06:55

Du bruger slet ikke contain når du forsvarer? :) Hvis du har tid fredag vil jeg gerne tage en kamp mod dig og komme med lidt tips og tricks til dig hvis det er? :) selvom jeg ikke er Pro er jeg efterhånden ved at have nogenlunde styr på det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron