Forum

FUT 17 for dummies

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » ons 05 okt 2016 09:19

Jeg er aldrig kommet igang med dette, men ville rigtig gerne forsøge mig. Men jeg syntes sgu det er en jungle og har læst en guide på fifa17.dk.
Her står der som start at jeg bør sælge mit hold mm. Altså disse ting/spillere man får ved oprettelse. Jeg kan dog ikke få så meget som en coin for noget af det. Martial har jeg fået i 8 kampe og vil da gemme ham. Resten er da også lige til at skippe. Men jeg forstår ikke hvordan jeg kommer igang med at tjene coins så til køb af spillere.

I guiden står der at jeg kan gå ind i easfc, som jeg bilder mig ind er via R3 og bytte mine fifa credits ud med fifa coins. Jeg kan dog ikke se hvor? Jeg kan købe en masse ting for mine credits og sikker sælge dem igen for coins ikke?

Så hvordan kommer jeg igang med at hente spillere og er der nogle MUST DO ting jeg skal vide?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Schmidty » ons 05 okt 2016 10:44

Jeg plejer altid lige at købe nogle pakker, så jeg får en god start, men hvis dette ikke er en mulighed, vil jeg lige prøve at forklare, hvad man skal gøre i starten! :)

1) De ting man får i startpakker er Untradeble dvs. at du har helt ret i, at du ikke kan sælge dem. Den guide du kigger på må være en ældre én.
2) Der findes noget i FUT, der hedder Lånespillere. Du har sikkert lånt Martial, hvilket vil sige, at han er til rådighed for dig i 8 kampe, hvorefter du selv er nødt til at købe ham for coins (han er dog nok lidt dyr)

I EA-kataloget kan du for fifa credits købe sådan nogle ting, der gør at du tjener flere coins hver kamp i Ultimate Team. Jeg vil anbefale dig at købe dem dig hedder 1000x15 og 1000x10 til at starte med. Det betyder at du får 1000 coins extra i FUT for hver kamp du spiller. Normalt får man 400-500 for sejr, men ved at have denne på får du 1400-1500 for sejr. Hvis du vinder en titel i en division tjener du også lidt flere coins.

Når du så har tjent lidt mønter, kan du begynde at bygge dit hold. Sørg for at dine spillere har god chemistry, da det er noget af det vigtigste ved squad building. Hvis kontraktforlængelser er et problem - altså du ikke gider købe kontrakter - kan du sælge dine spillere inden deres kontrakt udløber. Når du køber en spiller har han ofte 7 "i kontrakt" dvs. at han kan spille 7 kampe. Så spiller du 5-6 kampe og sælger ham, hvorefter du køber en ny med 7 "i kontrakt".

Så i starten handler det bare om at spille nogle kampe, samtidig med at du stille og rolig kan begive dig ud i at trade, hvis du har tid og lyst til det. Her skal du prøve at finde ud af hvad buy-now prisen er på en specifik spiller og så se om du kan købe ham billigere end det ved alm. auktion (husk gebyr på 5 %)

Håber det hjalp og hjælper gerne igen! :D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » ons 05 okt 2016 12:18

Fedt - tak for hjælpen det er perfekt. Det skulle være en guide til fra 17. Men jeg har nok misforstået dele af den. Jeg har en pokkers masse spillere på 55-60 lvl. Dertil Martial i 8 kampe som en gave ved køb af spillet samt guaye fra Everton.
Jeg har via mine credits købt 3 kort bla 99 kampe kontrakter. Er det dem jeg skal se som samgsobjekter? Samt klassiske spillerdragter mm?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Schmidty » ons 05 okt 2016 12:25

Volpi skrev:Fedt - tak for hjælpen det er perfekt. Det skulle være en guide til fra 17. Men jeg har nok misforstået dele af den. Jeg har en pokkers masse spillere på 55-60 lvl. Dertil Martial i 8 kampe som en gave ved køb af spillet samt guaye fra Everton.
Jeg har via mine credits købt 3 kort bla 99 kampe kontrakter. Er det dem jeg skal se som samgsobjekter? Samt klassiske spillerdragter mm?


Som udgangspunkt skal du ikke bygge dit hold op omkring lånespillere, da de kun kan spille et hvis antal kampe. De 3 99-kampskontrakter og de klassiske trøjer er ikke noget helt vildt, da alle kan få dem ved at købe dem i EA-kataloget. Hvis du vil trade og tjene penge den vej igennem er det spillere du køber, du skal handle med. Lånespillere kan ikke handles med. Det vil sige at du igang på transfermarkedet. Men vent med at trade indtil du har styr på spillerne og princippet bag, hvis det er forvirrende.

Start med at købe de 1000x15 i EA-kataloget, spil 3-4 kampe, lav et guldhold med spillere fra samme liga og spil så nogle sæsoner. Så skulle der gerne komme nogle penge på kontoen til at lave et bedre hold!

Lånespillere er blot til for at man kan prøve et par af de rigtig gode spillere af i FUT, da mange af lånespillerne er rigtig dyre i futcoins (Suarez, Reus, Aubameyang osv.)

Derudover kan du begynde at klare træneropgaverne for at få rewards i form af små pakker, coins osv.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » ons 05 okt 2016 12:29

Ok, jeg vil heller ikke låne med coins. Bør man starte ud med offline kampe? Jeg mindes at have prøvet med en kammerat for nogle sæsoner siden, hvor vi mødte modstandere flere niveauer over os - online.

Tror jeg vil kaste mig over den italienske liga, eller spillerne deri. Tak igen for den perfekte hjælp:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Schmidty » ons 05 okt 2016 13:06

Ja, du kan sagtens kaste dig ud i offline kampe! Hvis du har en FUT-draft billet kan du også prøve det enten offline eller online - det giver også gode præmier! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » ons 05 okt 2016 18:26

Hvad er draft?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Snowflake » tors 06 okt 2016 09:00

Jeg kan stærkt anbefale at lave Squad Building Challenges. Hvis man blot starter med intro-challenges, får du hurtigt nogle untradeble spillere, som du kan bruge i andre challenges.

På denne side kan man finde en del forslag til hold. Vær dog OBS på at de spillere som er med i disse hold, ofte vil være lidt dyrere. Men på den måde kan man finde ud af hvad idéen er med de forskellige challenges.

http://fifaforums.easports.com/en/discu ... ges-thread

Belønningerne er nogle rigtig fine pakker, der normalt koster mange penge. Med lidt held kan du hurtig tjene gode penge. Begyndte på dette på min sekundære konto i går - startede med 4k i kontanter, og er pt oppe på 140k samt et par pakker jeg mangler at åbne.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » lør 08 okt 2016 08:32

Nå så er jeg kommet godt igang, men dog kun med offline fut. Jeg kan ikke helt forstå trænere mm. Kan man kun hyre en til hver kategori?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » lør 08 okt 2016 18:33

God dag med challenges :D
Har trukket Gundogan, Lukaku, Rashford og et par andre! Runder 300k i aften :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » søn 09 okt 2016 08:48

Trak lige OTW Mane her til morgen i SBC! Hold kæft jeg har været heldig i den her weekend!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Laffer » søn 09 okt 2016 09:13

Har du trukket dem i almindelige guld pakker?

Jeg har klaret de basic Squad Building Challenges, men synes det er lidt "besværligt" at lave de større hold.

Derudover kan jeg ikke helt se hvordan jeg skulle tjene coins på det.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » søn 09 okt 2016 09:33

Jeg kan simpelthen ikke komme igang med sbc - allerede første del hvor jeg skal bytte en spiller? Nogen der kan forklare?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » søn 09 okt 2016 10:03

Laffer skrev:Har du trukket dem i almindelige guld pakker?

Jeg har klaret de basic Squad Building Challenges, men synes det er lidt "besværligt" at lave de større hold.

Derudover kan jeg ikke helt se hvordan jeg skulle tjene coins på det.


De er trukket i Jumbo, Gold pack og Players pack som jeg alle har fået for at klare SBC.

Det er besværligt at klare dem ja. I kan finde hjælpe til de svære herinde:
http://www.fifauteam.com/fifa-17-squad- ... wards/#3-1

FUThead.com har et tool som kan hjælpe jer med at se om holdet i laver overholder kravene. Jeg bruger ovenstående link til kravene og så bygger jeg selv det billigste hold gennem FUTHead tool.

Well du tjener coins hvis du trækker gode pakker som jeg har gjort. Har også trukket et par spillere til 8-15k. Det virker til der er bred enighed om man har mere pack luck i de pakker man får i gennem SBC end i dem man får for coins eller fifa points :) Jeg har brugt mellem 5-12k på de challenges jeg har lavet - og alle sammen har givet mere igen end jeg har brugt.

Startede fredag med 100k i coins og 100 spillere i TP. Nu har jeg 310k, 100 spillere i TP og en OTW Mane som bliver en del coins værd.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Unklemac » søn 09 okt 2016 11:53

Nu spørger jeg nok dumt, men mister man de spillerer man sender afsted i Squad Building Challenges?

Ellers mega god info i kommer med ang. FUT ( er selv helt ny til Fifa serien og fodbold generelt )
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster