Forum

FUT 17 for dummies

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » søn 09 okt 2016 12:01

Unklemac skrev:Nu spørger jeg nok dumt, men mister man de spillerer man sender afsted i Squad Building Challenges?

Ellers mega god info i kommer med ang. FUT ( er selv helt ny til Fifa serien og fodbold generelt )


Ja det gør du :) Derfor kan man nu komme af med untradeable spillere og spillere som du har svært ved at sælge for coins :)
Bare sig til hvis du skal bruge flere tips. Har spillet FUT og tradet meget de sidste små 5 år med Tue herinde fra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Unklemac » søn 09 okt 2016 13:22

Cena skrev:
Unklemac skrev:Nu spørger jeg nok dumt, men mister man de spillerer man sender afsted i Squad Building Challenges?

Ellers mega god info i kommer med ang. FUT ( er selv helt ny til Fifa serien og fodbold generelt )


Ja det gør du :) Derfor kan man nu komme af med untradeable spillere og spillere som du har svært ved at sælge for coins :)
Bare sig til hvis du skal bruge flere tips. Har spillet FUT og tradet meget de sidste små 5 år med Tue herinde fra :)


Puha da da, det kunne jeg godt have gået galt i byen med og sendt hele mit hold ud i ingenting :lol:

Med 5 års erfaring så må jeg da lige tilføje dig/jer på min PS4 8)

Lige nu har jeg et 1st hold jeg har kopiret fra en Xbox bruger, alle købt på Auktion. Derefter et "Fitness UP" team med blandet guld spillerer, men med 1st holdet på bænken. Spiller lidt offline, og det vist lidt langsomt at få coins (350-550 pr kamp). Online prøvede jeg 1 gang og fik bank (han laggede dog i anden halvleg - og var umulig at spille mod).

Får lige tilføjet jer :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Kramer » søn 09 okt 2016 13:59

Har I prøvet FUT Champions?

Den trup man spiller med dér, mister man den eller hvordan fungerer det?

Jeg vil nemlig gerne spille det, men jeg gider ikke tilmelde det med mit "førstehold", hvis jeg mister spillerne :-)
Kramer
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » søn 09 okt 2016 16:36

Kramer skrev:Har I prøvet FUT Champions?

Den trup man spiller med dér, mister man den eller hvordan fungerer det?

Jeg vil nemlig gerne spille det, men jeg gider ikke tilmelde det med mit "førstehold", hvis jeg mister spillerne :-)


Gider ikke spille med i sådan nogle turneringer, da det ikke er andet end Pace whores og 5atb + counter attack hold. Det tager det sjove ud af at spille.

Jeg har ikke selv spillet i den - men tror ikke du mister holdene. Det er bare et alternativ til seasons :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » man 10 okt 2016 10:35

De chemistry man kan tildele sine spillere, er det kun for en periode? Jeg har givet nogle til forskellige spillere, men det fremgårnikke af FIFA 17 appen ihvertfald. Mens andre spillere stadig har deres?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » man 10 okt 2016 12:00

Volpi skrev:De chemistry man kan tildele sine spillere, er det kun for en periode? Jeg har givet nogle til forskellige spillere, men det fremgårnikke af FIFA 17 appen ihvertfald. Mens andre spillere stadig har deres?


Chem kort er vedvarende. Shadow, hunter, engine mm. Det andet er træningskort. De virker kun i 1 kamp :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » man 10 okt 2016 12:07

Så må det være i appen det ikke fremgår. Må se på min ps4, når jeg har fri. Gav berardi et kort, så han fik 99 i dribling ihvertfald
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » man 10 okt 2016 12:17

Volpi skrev:Så må det være i appen det ikke fremgår. Må se på min ps4, når jeg har fri. Gav berardi et kort, så han fik 99 i dribling ihvertfald


Det lyder som om det er et træningskort - det virker kun i én kamp :)
http://www.fifauteam.com/fifa-17-consum ... rds-guide/

Du kan læse en masse om det på ovenstående link :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » man 10 okt 2016 22:52

HM ok:). Er der penge i at købe premium pakker og satse på nogle gode spillere der kan sælges videre?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » tirs 11 okt 2016 09:12

Nix det kan aldrig svare sig. Chancen for du trækker noget godt er alt for lille. Jeg har haft stor held i SBC challenge. Så SBC + trading er vejen frem :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » tirs 11 okt 2016 10:29

Jeg er kommet igang med sbc, men for nu er det kun blevet et underskud på ca 1000 coins. Jeg har da fået massere af kontrakt osv, som dog overgår de 1000 coins værdi, men coins giver det ikke.

Bare lige for forståelsens skylde, er det det i kalder Trade? Jeg er nået til en Challenge hvor jeg skal bytte guldspillere (11stk), men har noget svært ved at slippe mine guld spillere da de alle er i brug i mit squad.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » tirs 11 okt 2016 10:52

Volpi skrev:Jeg er kommet igang med sbc, men for nu er det kun blevet et underskud på ca 1000 coins. Jeg har da fået massere af kontrakt osv, som dog overgår de 1000 coins værdi, men coins giver det ikke.

Bare lige for forståelsens skylde, er det det i kalder Trade? Jeg er nået til en Challenge hvor jeg skal bytte guldspillere (11stk), men har noget svært ved at slippe mine guld spillere da de alle er i brug i mit squad.


At trade sådan simpelt forklaret at købe et kort kun med henblik på at sælge det videre dyrere end du har købt og på den måde tjene coins.

Jeg har 8 forskellige spillere jeg køber og sælger videre med 70-80% profit. Køber mellem 10-15 spillere af den samme og sætte dem til salg lige efter hinanden til 70-80% højere pris end jeg har købt dem for.
Rigtig mange tjekker ikke priserne på spillerne før de køber - de køber bare dem der kommer frem når de søger. Når mine 15 spillere i træk kommer køber de bare en af dem selvom de kunne købe dem billigere hvis de søgte på billigste BIN.

Man skulle mene at taktikken ikke burde virke - men Tue og jeg (og mange andre) kører med denne model med stor succes :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Volpi » tirs 11 okt 2016 11:50

Ahhhh ok:). Har jeg gjort mig lidt med mindre fortjenester, men ja med 10-15 af samme så sker der lidt. Sætter du dem allesammen til salg til samme pris også?
Jeg læste et sted, hvilke dage der var bedst at købe og sælge spillere, men husker ikke hvor. Noget du sætte mig ind i?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Cena » tirs 11 okt 2016 12:37

Volpi skrev:Ahhhh ok:). Har jeg gjort mig lidt med mindre fortjenester, men ja med 10-15 af samme så sker der lidt. Sætter du dem allesammen til salg til samme pris også?
Jeg læste et sted, hvilke dage der var bedst at købe og sælge spillere, men husker ikke hvor. Noget du sætte mig ind i?


Nej for så er det for tydeligt at man fixer priserne. Sætter gerne et par stykker lidt højere ind midt i mellem.

Altså onsdag plejer at være en god mellem 19-23, for det er der der det nye TOTW (Team of the Week) udkommer med de nye sorte kort. Her bliver det åbnet rigtig mange pakker og derfor er det et godt tidspunkt at købe spillerne på, fordi folk konstant underbyder hinanden for at sælge deres kort og åbne flere pakker. Ellers er det også godt at købe spillerne billigt om morgenen ved 6 tiden da der ikke er så mange der sidder og køber kort der.

Det tidspunkt jeg sælger mest i er klart i hverdagene fra 19-23 og så i weekenden er det typisk fra 10-23. De tidsrum er der hvor aller flest spiller og dermed også køber spillere :)

Jeg handler i øjeblikket selv med følgende spillere:
- Dyer
- Dier
- Ings
- Townsend
- Linggard
- Alessandrini
- Lennon

Dybest set kan du handle med næsten PrL spillere, hvis bare deres pace er 85+. Grunden til jeg kører med de spillere er at deres købs priser er mellem 800-1000 coins. De kan teknisk set ikke falde ret meget, så chancen for jeg taber coins fordi markedet crasher er der næsten ikke.
Vi har tidligere kørt med spillere der kostede 20.000+ coins. Hvis man en dag ikke er hjemme og markedet crasher, kan man i værste faldt miste 5-10.000 coins PR SPILLER og så har det været en dyr fornøjelse :shock: Jeg har smidt 40.000+ coins på én aften fordi markedet crashede :^o
Det kan ikke ske på den her måde.

Køber dem til billigste BIN pris og så sælger jeg dem med 70-80% profit. Har 100 spillere i TP (Trade pile) af gangen. Har et sted mellem 10-15 spiller af hver :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FUT 17 for dummies

Indlægaf Deqstic » ons 12 okt 2016 14:07

Jeg mangler desperat inspiration til et hold i FUT. Jeg har kørt med PRL de sidste par år.

Jeg vil meget gerne prøve noget anderledes og nyt, så smid endelig nogle ideer.
Deqstic
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster