Forum

Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Raptor660 » tors 06 okt 2016 15:05

Hej herinde

Efter lang tid faldt jeg over shadow of mordor igen, har spillet den før men nåede ikke at komme langt inden jeg sprang videre til andre spil. Men nu har jeg gang i den igen, men min kyllinge hjerne kan bare ikke finde ud af hvordan jeg stabler runer?
Skal de være fra samme level for at man kan gøre det?
Måden jeg prøver at gøre det på er ,at når jeg har en rune jeg gerne vil stable på så finder jeg en anden Rune magen til og trykker på X for at sige ok. Men det eneste der sker at jeg bare skifter den eksisterende Rune ud med den jeg har valgt, uden at der sker noget #-o så håber på hjælp fra de garvede herinde som har spillet shadow of mordor [-o<
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Rechain » tors 06 okt 2016 15:10

Håber denne her side kan hjælpe dig lidt :)

> http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/Runes <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Raptor660 » tors 06 okt 2016 16:24

Rechain skrev:Håber denne her side kan hjælpe dig lidt :)

> http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/Runes <

/Rechain


Tusinde tak for linket, der står desværre ikke hvordan man stabler runer, siden beskriver kun hvordan man får dem og hvad de kan :(
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Rechain » tors 06 okt 2016 18:30

Hmm, skimtede kun siden hurtig..troede det var beskrevet. Måske kan du finde noget på youtube?

> https://www.youtube.com/watch?v=Da-5lFndS3E <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Vreki » tors 06 okt 2016 21:14

Nu har jeg lige taget et hurtigt gensyn med spillet, og jeg er da ikke sikker på at det er meningen at de skal kunne stakkels?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Raptor660 » tors 06 okt 2016 21:35

Vreki skrev:Nu har jeg lige taget et hurtigt gensyn med spillet, og jeg er da ikke sikker på at det er meningen at de skal kunne stakkels?

Jo helt sikkert, jeg har set på youtube at de gør det. der bliver bare ikke vist hvordan man gør det og det var det jeg er ude efter :)
Når du kigger i menuen med runer, så står der også ved nogen af dem,at de ikke kan stables
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Vreki » tors 06 okt 2016 23:05

Raptor660 skrev:
Vreki skrev:Nu har jeg lige taget et hurtigt gensyn med spillet, og jeg er da ikke sikker på at det er meningen at de skal kunne stakkels?

Jo helt sikkert, jeg har set på youtube at de gør det. der bliver bare ikke vist hvordan man gør det og det var det jeg er ude efter :)
Når du kigger i menuen med runer, så står der også ved nogen af dem,at de ikke kan stables


Kan du ikke lige linke til den video?

Men jeg tror du misforstår det.
Generelt i spil, hvis du anvender den same "magi" to eller flere gange, så sker der enten det at den seneste/stærkeste er den gældende, eller at effekterne akkumulere, de "stakker".

Så når der f.eks. står på Elven Grace runen at den ikke stakker med en anden Elven Grace, så betyder det at du ikke kan smække to Elven Grace på dit sværd for at få dobbelt effekt.
Det kan du så gøre med nogle af de andre runer, men det kræver stadigvæk et slot per rune, du kan ikke slå dem sammen til én super-rune.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Raptor660 » fre 07 okt 2016 10:36

Vreki skrev:
Raptor660 skrev:
Vreki skrev:Nu har jeg lige taget et hurtigt gensyn med spillet, og jeg er da ikke sikker på at det er meningen at de skal kunne stakkels?

Jo helt sikkert, jeg har set på youtube at de gør det. der bliver bare ikke vist hvordan man gør det og det var det jeg er ude efter :)
Når du kigger i menuen med runer, så står der også ved nogen af dem,at de ikke kan stables


Kan du ikke lige linke til den video?

Men jeg tror du misforstår det.
Generelt i spil, hvis du anvender den same "magi" to eller flere gange, så sker der enten det at den seneste/stærkeste er den gældende, eller at effekterne akkumulere, de "stakker".

Så når der f.eks. står på Elven Grace runen at den ikke stakker med en anden Elven Grace, så betyder det at du ikke kan smække to Elven Grace på dit sværd for at få dobbelt effekt.
Det kan du så gøre med nogle af de andre runer, men det kræver stadigvæk et slot per rune, du kan ikke slå dem sammen til én super-rune.

Tusinde tak for dit svar

Og hvad jeg kan læse ud fra dit svar, så har jeg helt sikkert misforstået det. Jeg troede man kunne stable 2 runer på en slot :^o
jeg har så helt sikkert misforstået" stacking " og jeg troede at de lave % man ser på nogle runer var grunden til,at man i mit hovede kunne stable dem i et slot #-o
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf enfen » fre 07 okt 2016 12:00

Jeg er lige gået igang med spillet, og er godt underholdt på trods af, at der ikke er meget afveksling i spillet - rinse, repeat.

De dårligere runer, sælger jeg med det samme.

Jeg ved ikke, om det kun er GOTY udgaven, der er sådan; Men jeg startede med et par Epic runer til hvert våben, jeg kunne smække på.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Raptor660 » fre 07 okt 2016 14:15

enfen skrev:Jeg er lige gået igang med spillet, og er godt underholdt på trods af, at der ikke er meget afveksling i spillet - rinse, repeat.

De dårligere runer, sælger jeg med det samme.

Jeg ved ikke, om det kun er GOTY udgaven, der er sådan; Men jeg startede med et par Epic runer til hvert våben, jeg kunne smække på.


Det er også GOTY edition jeg har og selv om det er meget repeat, så syntes jeg stadig den er fed! Når man kæmper med en warchief og det vælter ind med urucks og man er ved at dø, det får dælme min puls i vejret :lol:

Jeg håber virkelig der kommer en 2er, den ville jeg købe uden at blinke [-o<
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Hjælp til stabling af runer i shadow of mordor

Indlægaf Vreki » lør 08 okt 2016 21:54

Nu efter at i har bragt minderne frem så har jeg også gravet spillet frem igen.
Ikke rigtigt for at spille missionerne, men bare for at nyde hvordan man kan sprede skræk og rædsel blandt orkerne når man er kommet lidt op i level :mrgreen:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster