Forum

Gratis spil på PS store

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Gratis spil på PS store

Indlægaf Sbergy » søn 09 okt 2016 22:33

Jeg ved ikke om der er blevet lavet emne omkring de gratis spil som er PS store... Når men tænkte på om folk havde lyst til at dele deres interesser for de gratis spil der PS store. Jeg får ferie her i morgen og tænkte at det var lidt tid til at grave dybt efter nogle spændende spil.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Erroneus » søn 09 okt 2016 23:01

Kan vi da godt :)

Her er mine erfaringer.

Guns Up: https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... PLAYGUNSUP
Sjovt arkade-strategi spil. Der er lidt grind længere henne, men man når ret langt i det uden at skulle smide nogle penge.

Warframe - https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 8-WARFRAME
Nok et af de bedste Free2play spil lavet med rigtigt meget indhold og et spil man kan spille mange mange timer uden at bruge nogle penge overhovedet. Der er en gratis starter pack til det, hvis man er PS Plus bruger.

Game of Thrones - Episode 1: Iron From Ice - https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 000000GAME
Første afsnit gratis. Ikke Telltale Games bedste serie, men oki, specielt hvis man er GoT fan.

Tales from the Borderlands, Ep1. Zer0 Sum - https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 000000GAME
Første afsnit gratis. Super sjov spilserie, med mange sjove referencer til Borderlands spillene naturligvis.

Loudout - https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... TPLAYSTAT4
Jeg har ikke selv spillet Loudout, men kender et par stykker som har. Det jeg hørte var, at det var et sjovt klasse baseret skydespil, hvor betalingsdelen kun gik på udsmyknings ting.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Sbergy » man 10 okt 2016 07:45

Har også hørt WarFrame skulle være rigtig godt! I går sad jeg på steam og tjekkede nogle spil ud, faldt så over Paladins. Fik prøvet det lidt, synes det er super fedt, minder lidt om overwatch, men bare mere overskueligt. Jeg ved ikke om det er til ps....
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Vreki » man 10 okt 2016 08:22

War Thunder er også udmærket hvis man kan lide WWII flykamp.
Det er også det eneste spil der understøtter det officielle PS4 joystick.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf ikkNico » man 10 okt 2016 09:40

Warframe er fantastisk, og kan spilles solo (med randoms) eller i party. Der er intet P2W her, men jeg har alligevel smidt en skilling efter Digital Extremes. Godt arbejde skal belønnes

Blacklight Retribution er stadig forbløffende aktivt i det "store" spipl typer. HVis du har en god forbindelse vil du ofte trække host, og det kan mærkes. Der er ikke P2W, men jeg vil anbefale at købe GP doubleren (til 80kr)

Planetside 2 er stadig aktivt, men faldt aldrig i in smag. de gange jeg har prøvet det, løber der team mates rundt og skyder diog før du kommer rigtigt i gang
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf j.rath » man 10 okt 2016 11:48

World of Tanks kan man også godt bruge et par timer på.

Ellers hvis du har PS+ er mulighederne jo langt større.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Sbergy » tirs 11 okt 2016 08:00

Der en masse muligheder, men er der ikke noget med at der komme nye gratis vær måned hvis man har PS+?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Vreki » tirs 11 okt 2016 08:48

Sbergy skrev:Der en masse muligheder, men er der ikke noget med at der komme nye gratis vær måned hvis man har PS+?


Jo, men her skal man skelne mellem Free2Play som er spil der er gratis for alle, men finansierers ved hjælp af køb i selve spillet.
Og PS+ spillene som typisk er indie spil iblandet nogle ældre fuldprisspil. Der får du en 2-3 stykker hver månede som du kun kan bruge så længe du har PS+.

Det er ikke rigtigt til at anbefale nogle PS+ spil for det er forskelligt hvilke folk her. Jeg må selv have over et halvt hundrede da jeg har været med siden PS4 release, men som ny PS+ bruger vil du ikke få nogen af dem.

Men vi plejer at have en nyhedspost her på sitet hver månede hvor vi diskutere de nyeste PS+ spil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Da Senzai » tirs 11 okt 2016 11:45

Lige et hurtigt shoutout til SMITE. Det er også et rigtigt godt spil. Det har dog en stejl indlæringskurve, hvis man ikke har spillet "MOBA" før.

Det eneste, der koster penge er, hvis du vil have alle de seje fastalavnskostumer. Alle spilbare figurer kan nemt unlockes in-game. - Præcist som det skal være i f2p spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Sbergy » tirs 11 okt 2016 13:05

Smite spillede jeg en del på computer! Gik så over til det på ps, det var ret svært at skifte konsol, men formåede at få spillet en del. Endte så med jeg gik død i det, spillede for det meste Arena.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Jb » tirs 11 okt 2016 17:33

Smite og warframe er klar de 2 gratis titler jeg har brugt flest timer på. Er man til mmo er der neverwinter..

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Senest rettet af Jb tirs 11 okt 2016 17:52, rettet i alt 1 gang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf morfar » tirs 11 okt 2016 17:34

Jb skrev:Smite of warframe er klar de 2 gratis titler jeg har brugt flest timer på. Er man til mmo er der neverwinter..

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk


Smite of Warframe. Lyder som et godt spil. Hvor har du fundet det? :lol:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Jb » tirs 11 okt 2016 17:53

Jeg kom til at starte begge spil så samme tid. Så fusede de til en hybrid.. Og jeg fik trofæer i begge spil på samme tid! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf morfar » tirs 11 okt 2016 22:58

Jb skrev:Jeg kom til at starte begge spil så samme tid. Så fusede de til en hybrid.. Og jeg fik trofæer i begge spil på samme tid! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk


Snyd....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gratis spil på PS store

Indlægaf Sbergy » ons 12 okt 2016 00:52

Jeg er blevet helt grebet af Paladins på computer, minder rigtig meget om overwatch. Det er bare gratis og så lidt mere overskueligt :D Try it!!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron