Forum

PS VR nærmer sig

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf RiLLeNXD » tirs 11 okt 2016 18:39

D_Hofgaard skrev:Jeg forventer også at få mit fra Elgiganten på torsdag. På trods af at jeg først bestilte det i onsdags, lyder meldingen fra dem at ordren står til afsendelse i morgen.

Er demodiscen ikke også inkluderet i boksen? Synes ikke jeg gider hente 34 GB ned, hvis den er med i kassen :)

Forventer ikke meget af release spillene, ud over at det er en masse små spil, der demonstrere hvad der er i vente.

EDIT: Synes iøvrigt det er underligt, at mange af VR spillene stadig ikke står listet med pris på US PS Store.


Jeg bestilte den 2. Oktober, og har ikke fået noget afvide om afsendelses dato endnu. Har du fået en mail eller hvordan? :)
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 11 okt 2016 18:54

RiLLeNXD skrev:
D_Hofgaard skrev:Jeg forventer også at få mit fra Elgiganten på torsdag. På trods af at jeg først bestilte det i onsdags, lyder meldingen fra dem at ordren står til afsendelse i morgen.

Er demodiscen ikke også inkluderet i boksen? Synes ikke jeg gider hente 34 GB ned, hvis den er med i kassen :)

Forventer ikke meget af release spillene, ud over at det er en masse små spil, der demonstrere hvad der er i vente.

EDIT: Synes iøvrigt det er underligt, at mange af VR spillene stadig ikke står listet med pris på US PS Store.


Jeg bestilte den 2. Oktober, og har ikke fået noget afvide om afsendelses dato endnu. Har du fået en mail eller hvordan? :)

Nope, jeg skrev til dem på deres facebookside, egentlig bare for at høre om de ville få nogle til salg i deres butikker torsdag, og så fik jeg svar tilbage at det gjorde de, men hun kunne samtidigt se at jeg også havde bestilt på deres hjemmeside, og at den ordre nu var sat i produktion, så jeg kunne forvente at modtage den med posten torsdag. Har ikke modtaget noget på mail, men håber da hun få ret :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf RiLLeNXD » tirs 11 okt 2016 19:26

D_Hofgaard skrev:
RiLLeNXD skrev:
D_Hofgaard skrev:Jeg forventer også at få mit fra Elgiganten på torsdag. På trods af at jeg først bestilte det i onsdags, lyder meldingen fra dem at ordren står til afsendelse i morgen.

Er demodiscen ikke også inkluderet i boksen? Synes ikke jeg gider hente 34 GB ned, hvis den er med i kassen :)

Forventer ikke meget af release spillene, ud over at det er en masse små spil, der demonstrere hvad der er i vente.

EDIT: Synes iøvrigt det er underligt, at mange af VR spillene stadig ikke står listet med pris på US PS Store.


Jeg bestilte den 2. Oktober, og har ikke fået noget afvide om afsendelses dato endnu. Har du fået en mail eller hvordan? :)

Nope, jeg skrev til dem på deres facebookside, egentlig bare for at høre om de ville få nogle til salg i deres butikker torsdag, og så fik jeg svar tilbage at det gjorde de, men hun kunne samtidigt se at jeg også havde bestilt på deres hjemmeside, og at den ordre nu var sat i produktion, så jeg kunne forvente at modtage den med posten torsdag. Har ikke modtaget noget på mail, men håber da hun få ret :)


Oh, sounds promising! Vi må bare krydse vores fingre. Tak for svar :-)
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf khede » ons 12 okt 2016 00:26

Er jeg den eneste der overvejer at sparre omkring 1000 kr og købe den i UK???
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Vreki » ons 12 okt 2016 06:32

khede skrev:Er jeg den eneste der overvejer at sparre omkring 1000 kr og købe den i UK???


Nej, min er bestilt hos Amazon i England.
Det var nu ikke kun pga prisen, det var også svært at finde et sted hvor man kunne forudbestille til release
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf D_Hofgaard » ons 12 okt 2016 06:38

khede skrev:Er jeg den eneste der overvejer at sparre omkring 1000 kr og købe den i UK???

Nej havde bestilte den også fra dem i sidste uge. Her blev jeg også glædelig overrasket over at modtage en mail i mandags om at ordren var klar og ville blive afsendt i dag. Jeg afbestilte dog da jeg fandt ud af at elgiganten kunne levere. Og lige over 3300 og til 3800 er der nu kun 500 kr forskel :) og så slipper man også for at skulle købe et dansk strømstik
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Vreki » ons 12 okt 2016 08:28

D_Hofgaard skrev:
khede skrev:Er jeg den eneste der overvejer at sparre omkring 1000 kr og købe den i UK???

Nej havde bestilte den også fra dem i sidste uge. Her blev jeg også glædelig overrasket over at modtage en mail i mandags om at ordren var klar og ville blive afsendt i dag. Jeg afbestilte dog da jeg fandt ud af at elgiganten kunne levere. Og lige over 3300 og til 3800 er der nu kun 500 kr forskel :) og så slipper man også for at skulle købe et dansk strømstik


Pudsigt, så virker det som om det ikke er så meget en mangelvare som rygterne vil vide.
Jeg læser ellers om folk der mister deres plads i amazons preodre kø bare fordi de retter i oplysningerne, så det er underligt at du kunne få en preodre en uge før release.

Jeg håber ikke du bliver skuffet over dit skift til elgiganten, jeg har ikke altid været imponeret over hvor meget de havde styr på deres lager.

ETA: Men jeg ville da også klart foretrække en dansk forhandler til den slags. Hvis det bare var hyldevare og en uvæsentligt prisforskel så tog jeg et par nervepiller og gik i elgiganten.
Men jeg tør ikke risikere noget med en preodrre jeg har haft siden Marts :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf D_Hofgaard » ons 12 okt 2016 12:22

Vreki skrev:
D_Hofgaard skrev:
khede skrev:Er jeg den eneste der overvejer at sparre omkring 1000 kr og købe den i UK???

Nej havde bestilte den også fra dem i sidste uge. Her blev jeg også glædelig overrasket over at modtage en mail i mandags om at ordren var klar og ville blive afsendt i dag. Jeg afbestilte dog da jeg fandt ud af at elgiganten kunne levere. Og lige over 3300 og til 3800 er der nu kun 500 kr forskel :) og så slipper man også for at skulle købe et dansk strømstik


Pudsigt, så virker det som om det ikke er så meget en mangelvare som rygterne vil vide.
Jeg læser ellers om folk der mister deres plads i amazons preodre kø bare fordi de retter i oplysningerne, så det er underligt at du kunne få en preodre en uge før release.

Jeg håber ikke du bliver skuffet over dit skift til elgiganten, jeg har ikke altid været imponeret over hvor meget de havde styr på deres lager.

ETA: Men jeg ville da også klart foretrække en dansk forhandler til den slags. Hvis det bare var hyldevare og en uvæsentligt prisforskel så tog jeg et par nervepiller og gik i elgiganten.
Men jeg tør ikke risikere noget med en preodrre jeg har haft siden Marts :D


Jeg blev bestemt også overrasker over at begge kunne levere med så kort varsel. Især fordi jeg oprindeligt havde bestilt hos cooolshop tilbage i marts. Og så var min odre hos dem pludselig annulleret, og de ville ikke hjælpe.

Har lige ringet til Elgigantens kundeservice, da jeg undrede mig over at jeg stadig ikke havde modtaget track-and-trace nummer. Hun kunne dog fortælle mig at den var sendt igår, så nu venter jeg spændt og ser om jeg allerede modtager i dag.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Erroneus » ons 12 okt 2016 13:38

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf D_Hofgaard » ons 12 okt 2016 13:46

Er spændt på om jeg overhovedet kan bruge VR uden at blive dårlig. Har prøvet forskellige ting med Google Cardboard, bl.a. en rollercoastersimulator som jeg ikke har noget problem med. Dog bliver jeg meget dårlig i 3D rutchebaner, som dem de har i Universal i Orlando. Ved godt det ikke helt kan sammenlignes, men ser frem til at prøve :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Vreki » ons 12 okt 2016 13:59

D_Hofgaard skrev:Er spændt på om jeg overhovedet kan bruge VR uden at blive dårlig. Har prøvet forskellige ting med Google Cardboard, bl.a. en rollercoastersimulator som jeg ikke har noget problem med. Dog bliver jeg meget dårlig i 3D rutchebaner, som dem de har i Universal i Orlando. Ved godt det ikke helt kan sammenlignes, men ser frem til at prøve :)


Det er lidt det samme for mig.
Men jeg er alligevel mest interesseret i det de kalder "Cockpit VR", og det skulle være bedre fordi hjernen kan forlige billedet af en stabil platform som en bil eller et fly med at den ikke føler nogen bevægelse.

Jeg har læst at i mere "fri" VR spil benytter de tit at teleportere folk rundt, fordi mange ikke kan klare at gå uden at gå.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Vreki » ons 12 okt 2016 18:39

Så er min afsendt fra Amazon.
Der skal nok ikke megen modvind til før jeg først har den i næste uge, men i det mindste skulle jeg nu være sikker på at få en
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Vreki » lør 15 okt 2016 17:06

Jeg var lige i den lokale elmutant for at købe et par vr spil, og der kunne jeg se at de havde 3-4 sæt PSVR på hylderne.

Samtidigt har jyllandsposten en artikel om at de bliver revet væk, det passer vist ikke helt sammen?

Forresten har elgiganten en version af Google cardboard til en 50'er, hvis man lige vil se hvad det hele drejer sig om.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR nærmer sig

Indlægaf Erroneus » lør 15 okt 2016 17:55

Mon ikke de får løbende forsyninger, specielt hvis størstedelen af launch modellerne var udsolgt. Eller måske nogle bare har annulleret og tager den fra UK pga. den lave pund :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster