Forum

PS VR first impressions

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » søn 30 okt 2016 18:27

Erroneus skrev:Fedt :) Der er en shooting range i The London Heist som er i PS VR Worlds, men der er ikke så meget kød på, selv om det er sjovt.

The Brookhaven Experiment er noteret ned.


Efter at have tænkt lidt over sigteproblemerne gik det op for mig at min Move kommer ud af kamerates synsfelt når jeg sigter, da det normalt er justeret til sofa-spil.
Efter at have justeret kameraet op er det meget bedre, det føles helt rigtigt når man lige fanger dem i sigtet og laver et headshot.
Også instinktiv skydning når de er lidt for tæt på virker fint.

Selvfølgeligt er det ikke helt det samme som det ægte da der ikke er nogen følt rekyl eller mekanisk aftrækker, men selve skydedelen af spillet føles altså rigtigt godt indtil videre.

Det er stadigvæk lidt svært at få sigtet til at stå skarpt, men det skyldes måske også til dels at jeg spiller med briller idag.
Det er lige eet ekstra sær linser der skal lines op i sweetspot for at alting står skarpt.

Jeg vil endnu ikke udtale mig om der er indhold for pengene, men selve basis er i hvert fald på plads.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 03 nov 2016 10:03

Call of duty´s VR misson bliver gratis for alle

We’re also excited to announce that the Jackal Assault VR Experience will be available to all PS4 owners, not just for players who have purchased the game, as a free, added bonus on November 4. Just head to the PlayStation VR section of the PlayStation Store, and after selecting Call of Duty: Infinite Warfare – Jackal Assault VR Experience, follow the prompts to download and install. Please note that you will need PlayStation VR, sold separately, to play.


https://blog.activision.com/t5/Call-of- ... p/10059743
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tors 03 nov 2016 13:36

Cool, det skal da prøves af :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf johnnid87 » fre 11 nov 2016 13:11

Hvordan er folks oplevelser med VR med proeren?
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » fre 11 nov 2016 14:05

Jeg fik kun prøvet PlayStation VR Worlds af i går, der var nogle fine forbedringer, men skal have prøvet flere af i dag, så skal der nok komme nogle indtryk fra det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf johnnid87 » man 14 nov 2016 12:51

Det ser jeg frem til at høre om :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » man 14 nov 2016 13:34

Der gik lige Titanfall 2 i den, men hopper tilbage til VR senere i dag er planen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf thomsen83 » ons 16 nov 2016 21:52

Ikke særlig god læsning om PSVR sofar.. Det har ihvertfald fået mig VOLDSOMT MEGET til at tvivle om jeg vil åbne kasse på mit PSVR.. det er til trods for at jeg har en PS4 Pro og grafikken måske ikke er så grov som folk beskriver herinde.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » ons 16 nov 2016 23:28

thomsen83 skrev:Ikke særlig god læsning om PSVR sofar.. Det har ihvertfald fået mig VOLDSOMT MEGET til at tvivle om jeg vil åbne kasse på mit PSVR.. det er til trods for at jeg har en PS4 Pro og grafikken måske ikke er så grov som folk beskriver herinde.


Hvis man ikke føler VR feberen så er der ikke noget galt i at vente et halvt år tid eller mere for at se hvordan det udvikler sig.
De spil jeg har prøvet indtil videre får mig til at tro at der er et stort potentiale, men udviklerne skal lige lære at mestre det nye medie.
Simplere grafik og mere indlevelse er IMHO vejen frem. Mere Mario Kart end Project Cars, da VR altid vil have dårligere billede end et almindeligt 2D spil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf thomsen83 » tors 17 nov 2016 00:00

Et eller andet sted synes jeg at jeg har den.. men jeg magter ikke de små intetsigende spil som here they lie etc.

Tror sq jeg smider min retur og venter på den falder en del i pris.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: PS VR first impressions

Indlægaf johnnid87 » tors 17 nov 2016 00:04

Erroneus skrev:Der gik lige Titanfall 2 i den, men hopper tilbage til VR senere i dag er planen :)


Det bliver spændende at høre om :D
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tors 17 nov 2016 08:47

Ja beklager, så gik der lige lidt PS4 Pro og Watch Dogs 2 i den (Fik en digital kopi fra Ubisoft, efter de havde glemt at sende den til mig)
. PS VR spil skal jo slås om ens tid, lige præcis som alle andre spil typer skal :)

Men jeg ser faktisk til at spille noget PS VR igen, her i weekenden og det tror jeg er en meget god konklusion. At PS VR er ikke noget man spiller hele tiden og hver dag, fordi man vil også gerne have spil oplevelser med almindelige spil, men lysten er der stadigvæk til at bruge det, fordi det giver nogle fede anderledes oplevelser.

Naturligvis havde det været sjovt at have spil i størrelsen som Watch Dogs 2 til PS VR, men jeg syntes faktisk udvalget til PS VR er ret godt, faktisk så godt jeg mangler at spille et hav af PS VR spil. Jeg mangler stadigvæk at spille Rez Infinite, Job Simulator, mere Eve Valkyrie, RIGS, mere Until Dawn: Rush of Blood (trophy cleanup), meget mere Batman: VR, Keep talking and Nobody Explodes, O My! Genesis, Tehtered, måske Windlands, The Martian VR Expirence og Space Rift. Men helt sikkert Eagle Flight og Robison: The Journey, hvor det sidste skulle være noget af det flotteste og mest interessante lavet til PS VR.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 17 nov 2016 11:33

Robinson får lov at vente til den er på tilbud, de anmeldelser jeg har set siger at der er alt for lidt indhold i forhold til prisen.

Lige nu er det Battlezone VR jeg spiller, og der har de forstået at lave simpel men effektiv grafik der tager hensyn til styrker og svagheder i VR.
Desværre syntes jeg at selve spillet kan være lidt svært tilgængeligt, man skal næsten selv opsøge guides på nettet for at få al nødvendig information.
Vi mangler nogle spil der både er godt lavet og appellere til flertallet af spillere.
Det er en skam at Driveclub skuffede, for det er ellers en genre som de fleste ville kunne gå lige til.
Det skal dog også siges at når jeg lader ikke-gamere prøve DriveClub så har de ingen klager over opløsningen, så det er nok til dels vores egne forventninger der er for høje når vi sammenligner med ikke-VR spil.

Hvis man vil i gang med Battlezone så kan det anbefales lige at skimme de to links her:
http://userguides.eu.playstation.com/en ... e/?tab=war
http://forum.rebellion.co.uk/battlezone/thread/1057
Senest rettet af Vreki tors 17 nov 2016 12:15, rettet i alt 1 gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tors 17 nov 2016 12:08

Jeg har lige bestilt Robinson: The Journey. Jeg skulle alligevel have lidt andet fra Amazon UK, men ja det er da lidt små pebret med en pris på 430 kr., men så kan jeg da komme med et mini-review af det herinde.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 06 dec 2016 13:44

Det forlyder at Star Wars Battlefront PSVR missionen kan downloades nu :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron