Forum

PS VR first impressions

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 06 dec 2016 18:20

Doh, så skulle jeg alligevel have beholdt min kopi af Battlefront lidt længere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 06 dec 2016 23:46

Erroneus skrev:Doh, så skulle jeg alligevel have beholdt min kopi af Battlefront lidt længere :)

Mjah, det er vist desværre endnu en "experience"
Det er bestemt en flot af slagsen, men der er ikke rigtig nogen intensitet over missionen. De kunne godt have hældt lidt mere gameplay ind i det, der er aldrig nogen følelse af at lokummet brænder eller at man bliver presset.
Du kan godt dø, men det føles også som en temmelig ligegyldig oplevelse.

Jeg ved ikke hvad der er med de der VR missioner, hvorfor det altid er horder af nemme modstandere i stedet for nogle reelle dogfights.

Lån det på biblioteket og spil det et par gange, så er det klaret.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf dMITIj » tirs 13 dec 2016 00:02

Har heller ikke noget kendskab til VR, meeeen når jeg ser en video som dette må jeg nok indrømme det begynder at tiltale mig bare "lidt"
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 13 dec 2016 09:14

Yeah Farpoint ser meget lovende ud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 13 dec 2016 09:30

Og så har du endda valgt en video der er domineret af en snakkende skovl, i stedet for gameplay.
Det bliver spændende om de kan holde prisen nede på $80 for et bundle med spil og kontroller.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 12:14

Så er jeg også kommet med på vognen, og WOW hvor er jeg imponeret. Jeg havde pænt høje forventninger (ellers smider man vel ikke så mange penge efter noget), og de er blevet overgået x 10. Man kan virkelig ikke forestille sig hvordan det er, før man har prøvet det. Jeg har ikke været så 'excited' over gaming i de sidste mange mange år. Kan slet ikke vente med at komme hjem fra job og fortsætte hvor jeg slap i nat.

Er der nogen der kender et sted der sælger disse:
http://www.gamestop.com/ps4/accessories ... -vr/131502
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 12:31

Nå ja, og hvor skal man gå hen hvis man gerne vil have fysiske udgaver af spillene? Var i Elgiganten i går, men de havde 6-8 titler, så det var pænt skuffende. Jeg vil gerne have mulighed for at sælge spillene videre igen når man har været igennem dem.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 16 feb 2017 12:56

Du skal nok online hvis du vil finde fysiske kopier, men jeg er ikke sikker på at andet end de helt store titler kan findes.
Dem jeg har er fra Elgiganten.

Vær for resten opmærksom på at PSVR efter sigende kan blive skadet af direkte sollys gennem linserne, så vær forsigtigt med hvordan du stiller sådan en stand op.
Mit PSVR ryger tilbage i æsken efter brug.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 15:17

Nogen bud på en online butik hvor jeg finder et større udvalg af fysiske VR spil?
Tak for advarslen om sollyset. Har læst lidt om det, det er da utroligt at det kan skade dem. Men så længe jeg sørger for at de er i skyggen hele dagen behøves de vel ikke komme i en kasse?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 15:19

Og er der nogen herinde der er interesseret i at sælge ud af deres spil? :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tors 16 feb 2017 15:22

Jeg vil da også komme med mine first impressions, nu jeg selv har efterspurgt dem i denne tråd :-)

Da jeg læste anmeldelserne af Resident Evil 7, var jeg overbevist. Jeg turde tro på at det har sin berettigelse.

Købte brillerne i Webhallen, og købte REZ Infinite pga. anmeldelserne. Jeg startede det op med det samme, og var egentlig lidt skuffet. Min første tanke var at de skulle tilbage, hvis ikke det ændredede sig gevaldigt. Men så satte jeg Call of Duty VR missionen på, og SÅ var jeg solgt. Fik et helt chok da jeg kiggede ned af armene, og på instrumenterne i flyet. Selve spildelen er måske ikke den mest imponerende, men jeg smilede hele missionen igennem, og var SLET ikke klar over hvilken oplevelse man kan få med PS VR.
Efterfølgende var jeg inde og prøve The Playroom. Jeg tror jeg lignede en på LSD, sådan som jeg stod og vinkede til robotter og ikke kunne lade være med at række ud efter tingene.

Så alt i alt, har jeg intet fortrudt. Og i morgen kommer DLC til DIRT, så man kan spille det i VR. DET glæder jeg mig til at spille !

Gode oplevelser indtil videre:

The Playroom
Playstation VR Worlds
Headmaster
Invasion!
Allumette
Call of Duty VR
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 16 feb 2017 15:55

anarchoi skrev:Nogen bud på en online butik hvor jeg finder et større udvalg af fysiske VR spil?
Tak for advarslen om sollyset. Har læst lidt om det, det er da utroligt at det kan skade dem. Men så længe jeg sørger for at de er i skyggen hele dagen behøves de vel ikke komme i en kasse?


Jeg plejer at bruge pricerunner hvis jeg skal finde noget til den billigste pris.

Problemet med sollys er at linserne fokusere det som et brændglas, men hvis du ikke har dem i sollys er det vel ok. På eget ansvar og al den slags :D

Briller kan også være et problem, der går historier om folk der har fået ridset linserne fordi brillerne er kommet for tæt på.
Jeg har lige selv købt et par beskyttelsesfortsats-dimser der forhindrer briller i at nå ind til linserne:
http://www.ebay.co.uk/itm/262814238147
Derefter har jeg selv monteret et par filtpuder, da jeg syntes det stadigt var lige rigeligt tær på

Billede
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 23:23

Jeg synes bare ikke det virker til at pricerunner er opdateret hvad angår VR. Søger jeg f.eks. på Robinson - the journey er der kun 1 hit, og det er i en bundle. Og det er ikke fordi det ikke findes - Gamestop har det eksempevis.

Nogen der ved hvor man kan købe Batman i et fysisk eksemplar?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 16 feb 2017 23:25

Har forøvrigt fået et problem: Min PS4 (pro) er begyndt at miste forbindelsen til både VR og TV i ca. 1 sek en gang i mellem. Det sker også selvom VR er slukket og jeg bare sidder og spiller et alm. spil på TV.
Kan huske jeg har læst at folk med mit TV (Samsung KS7000) oplevede problemer med udfald af signalet, hvis ikke HDMI gik direkte fra TV og til PS4. Var der en receiver i mellem de to enheder, som jeg jo nu har pga. VR, så opstod der udfald i billedet af og til :/. Nogen der har en ide til et fix?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » fre 17 feb 2017 00:19

Tjek du kører nyeste firmware på dit KS7000, den hedder 1160.6. Jeg har samme tv uden problemer og sørg for du bruger de orginale HDMI kabler fra PS VR.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron