Forum

PS VR first impressions

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 27 apr 2017 20:28

Jeg ville normalt også have ventet til udsalg, men jeg havde lige et konkret behov for et spil i den stil.

Når det kommer på udsalg vil jeg anbefale det som et must-have :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 02 maj 2017 20:01

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » man 15 maj 2017 22:13

Har både fået spillet Eagle Flight og Wayward Sky.

Eagle Flight virker rigtigt fint, man kan lave nogle imponerende manøvre og det er en flot grafisk stil de har valgt. Det er dog ikke et spil som jeg finder super sjovt, det er mere en interessant oplevelse at flyve rundt som en ørn. Dog ikke et spil man kan holde ud at spille meget mere end et par timer, fordi så kan man godt mærke vi ikke er vant til flyve normalt :) Så lad os bare sige, lån det eller køb billigt :)

Wayward Sky derimod er et rigtigt fint puzzle spil. Det starter lidt basalt ud, men efter 30 minutter så åbner det op og historien, samt de forskellige figurer i det er rigtigt fint. VR effekten er holdt på et stille niveau, men det virker godt og omgivelserne virker mere imponerende pga. det er VR. Det er et VR spil man kan spille i timevis. Det kan bestemt godt anbefales at købe.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tirs 16 maj 2017 10:11

Erroneus skrev:Har både fået spillet Eagle Flight og Wayward Sky.

Eagle Flight virker rigtigt fint, man kan lave nogle imponerende manøvre og det er en flot grafisk stil de har valgt. Det er dog ikke et spil som jeg finder super sjovt, det er mere en interessant oplevelse at flyve rundt som en ørn. Dog ikke et spil man kan holde ud at spille meget mere end et par timer, fordi så kan man godt mærke vi ikke er vant til flyve normalt :) Så lad os bare sige, lån det eller køb billigt :)


Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg havde nøjagtig samme oplevelse. Som jeg kunne læse mig til ville det være sjovere i multiplayer mod nogle venner. Men det havde jeg ikke mulighed for at afprøve.

Jeg kan oplyse at det er nemt at reservere i Kbh kommune på biblo, da der ikke er mange i kø, hvis der er nogen.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tirs 16 maj 2017 17:14

Tak for tippet. Eagle Flight er hermed bestilt hos biblioteket.

Nu har jeg efterhånden haft mit PSVR i et par måneder og jeg elsker det stadigvæk lige så meget som på første dagen. Og udover Rocket League foregår AL mit spilleri med hjelmen på - på trods af at jeg har NIOH og Horizon Zero Dawn liggende og vente.
De bedste oplevelser jeg har haft er:
Resident Evil 7
Dirt Rally
Battlezone
Korix (RTS møder tower-defense. Især multiplayerdelen er virkelig sjov)
Polybius (En "Trance-racer". Min nyeste obsession - jeg er helt vild med det.)
...og en lang række andre.

Og i morgen kommer Farpoint så. Er super spændt. Har forudbestilt hos Komplet men de har nu rykket leveringsdatoen til d. 20/5. Så jeg overvejer at afbestille og hente det i en fysisk butik i morgen og så betalt det ekstra. MEN hvilke butikker kommer til at have det? Indtil videre kan jeg kun finde Gamestop og jeg frygter at de har udsolgt pga. preorders. Hverken Elgiganten eller Power har det.... Nogen bud? (Bor i KBH)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 16 maj 2017 17:47

CDon har det. De har sendt mit i dag, så forhåbentligt har jeg det i morgen :o
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tirs 16 maj 2017 17:52

Men CDon har da ikke en fysisk butik hvor jeg kan afhente det? Eller hva?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tirs 16 maj 2017 18:20

Aprospos PSVR og biblioteker. Der er ikke mulighed for at søge specifikt på VR titler på bibliotekets hjemmeside, så det er pænt uoverskueligt at se hvad de egentlig har at byde på. Er der nogen der er stødt på andet end Eagle Flight?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 16 maj 2017 18:41

Ups, nej det har de ikke, så ikke du gerne vil hente det i morgen.

Ang. biblioteket, så nej jeg er kun stødt på Eagle Flight, Resident Evil 7 (ikke alle bibs) og Rise of the tomb raider (som har en lille VR del) af VR spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tirs 16 maj 2017 19:21

No worries - jeg må på jagt hos Gamestop i morgen.

Rise of the tomb raiders VR del har jeg ikke prøvet. Tak for endnu et fint tip :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 16 maj 2017 23:03

Erroneus skrev:CDon har det. De har sendt mit i dag, så forhåbentligt har jeg det i morgen :o

Øv, Amazon har ikke afsendt mit endnu.

Det tyder vist på at jeg kommer til at bruge weekenden på at luge ukrudt i stedet for at jagte rum-edderkopper. :^o
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » ons 17 maj 2017 08:01

Uhhh er spændt på at høre nogle første hands-on oplevelser af Far Point og den nye controller...
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » ons 17 maj 2017 17:22

Så er det landet :D

Billede

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » ons 17 maj 2017 18:32

Erroneus skrev:Så er det landet :D



Og amazon har ikke engang dispatchet min endnu. Æv, men jeg overlever nok ventetiden.

I mellemtiden har jeg haft gang i Brookhaven igen, og her er et tip til dem der altid er ved at falde i kabler:
Man kan få sådanne nogle bælteklips til at holde høreværn. Hvis man sidder dem omme bag ryggen så passer det fint at forlænger kablet lige kan hænge der, hvis man sidder det fast lige før stikdåsen.
Og det er lige til at løfte ud af holderen når man er færdig

Billede
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » ons 17 maj 2017 18:42

Godt tip!

Kort bedømmelse, efter at have spillet 40 mins ca. Det står pænt, styringen er god og man gibber når monstre begynder at hoppe efter en :) Historien virker interessant nok, uden at være blæst væk, men er kun også lige i starten.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster