Forum

BETA Kode tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » lør 15 okt 2016 22:41

folk skal have lov at have sin mening og ytre sig herom... det er hvad man har et forum til, derfor er der ingen grund til at gå efter spilleren ;)

At "Betaen" havde nogle og stadigvæk har nogle problemer er hvad der sker selvom vi gerne havde været foruden..

Men selve spillet, gameplayet, grafikken, styringen osv. stinker , og jeg har ellers selv været rigtig tilfreds med næsten alle andre cod udgivelser og det er den spilserie jeg har gamet mest, men må s.. indrømme at denne udgivelse er bare ikke god nok og er langt, langt fra hvad jeg havde forventet af et nyt spil i serien.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Slimjay DK » søn 16 okt 2016 12:03

Er det her en Beta kode tråd eller en snak om COD tråd ?

Fordi så kan tråden vel renames til COD Beta tråd 8)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » søn 16 okt 2016 14:00

Jeg har gjort mig nogle nye, triste, oplevelser:

Hvis du er host på en fiber forbindelse, f.eks 300/300 som jeg, står du INGEN chance i 1v1. Du dør før du kan trække dit våben.

Hvis du er host på en skod forbindelse, som f.eks hotspot igennem din Iphone, er du GUD og jeg mener GUD, GOAT, MVP, hvad end man kalder den person som ingen kan dræbe i en headsup duel. Jeg er lige gået 30-8 og 14-2 i TDM fordi jeg connectede igennem min tlf. Normale kampe på kablet fiber gik jeg i mega negativ, eller kom ud med en plus score på 2-3. Et helt andet niveau end det jeg er vandt til i andre CODs hvor jeg normalt ligger igennem 1.7-2.5 KD.

Hvorfor skal folk straffes for at betale for en god forbindelse? Det er jo hul i hovedet!

Samtlige kampe på min normale, kablede, forbindelse består af mig pre-aime og vente på en fjende jeg ved kommer, og han dræber mig alligevel på et milisekund, eller slet ikke kunne nå at trække mit våben. Jeg stod ingen chance for at komme i cover, hvorimod igennem tlf kunne jeg booste henover fjender og jeg kunne se dem skyde HVOR JEG IKKE VAR LÆNGERE, fordi de blev "holdt tilbage" connection wise.
Hvis dét ikke er unfair playing field, så ved jeg ikke hvad er.

Jeg er færdig med IW. Hvis COD4 introducerer samme lag comp lort så er jeg færdig på PS4 fronten og COD. Der er ingen grund til at spilde tid på et spil der tydeligvis er så unfair overfor hurtige forbindelser.
Pisse ærgerligt, for COD er min yndlingsserie, grunden til jeg købte PS4. Men det her pis, det var kun lige så slemt for mig i MW3 og det droppede jeg efter 5 timers spilletid.

Hold nu kæft hvor er det ærgerligt mand. Øv.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 16 okt 2016 14:11

Slimjay DK skrev:Er det her en Beta kode tråd eller en snak om COD tråd ?

Fordi så kan tråden vel renames til COD Beta tråd 8)

Nok mest det sidste. Oblivious har også allerede lavet en beta nøgle tråd i Off Topic.


Blauwy skrev:Samtlige kampe på min normale, kablede, forbindelse består af mig pre-aime og vente på en fjende jeg ved kommer, og han dræber mig alligevel på et milisekund, eller slet ikke kunne nå at trække mit våben.

Du skal bare have de rigtige perks på. Tilpas dig ... ikk'?

... Og sådan får man Blauwy til at pisse i bukserne af arrigskab :mrgreen:
Jeg har ikke prøvet mobil hotspot tricket i betaen, men jeg ved det virkede perfekt i AW. Jeg glæder mig bare over at Titanfall 2 udkommer om mindre end 14 dage. Så har jeg masser at skyde på. Med en smule held kommer MWR som stand-alone inden næste jul.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » søn 16 okt 2016 14:19

ikkNico skrev:

Blauwy skrev:Samtlige kampe på min normale, kablede, forbindelse består af mig pre-aime og vente på en fjende jeg ved kommer, og han dræber mig alligevel på et milisekund, eller slet ikke kunne nå at trække mit våben.

Du skal bare have de rigtige perks på. Tilpas dig ... ikk'?

... Og sådan får man Blauwy til at pisse i bukserne af arrigskab :mrgreen:


Hahaha <3 :lol:

Det er sgu da også det mest provokerende svar på noget. "Hvis du havde så og så perks havde du vundet" Lol, nej, fordi spillet tydeligvis favoriserer lille Peters toaster forbindelse så han har en "fair chance".

Det er samme situation som AW, mht Iphone forbindelse.
Når den 4. kommer og COD4 spilles lige så uretfærdigt, så kan i se en kasse med en PS4 og controller et sted på Nørrebro. Værsgo' at hent :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 16 okt 2016 16:26

Nå, men jeg læste der var en update, så jeg startede spillet op igen for at se.
22 minutter. Så lang tid tog det at finde en kamp, og lige som jeg kom ind tabte mit hold.
Ude i lobbyen så jeg en fin lile nedtælling lige over bane valg. 30 sekunder. Fint ... bortset fra, at da nedtællingen var slut, sad vi 10 mand og kiggede i lobbyen. Det gik der nogle minutter med inden folk smuttede, og jeg sad alene tilbage.
12 minutter senere fik jeg en ny lobby, og her lykkedes det at få en enkelt kamp.
Nr 1 og 2 havde noget der lignede polske gamertags, men de stod med tysk som sprog. De havde begge imponerende 2 bars, og hakkede rundt på hele banen. Helt urørlige selvfølgelig.
Jeg slukkede igen. Det var lige 45 minutter (hvoraf de 8 var i kamp), som jeg ikke får igen.


Blauwy skrev:Når den 4. kommer og COD4 spilles lige så uretfærdigt, så kan i se en kasse med en PS4 og controller et sted på Nørrebro. Værsgo' at hent :lol:

"står" ... Jeg forestiller mig mere en bunke plastic og printplader med masser af bidemærker og fodaftryk
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 16 okt 2016 17:15

Ooh. folk med Netduma router rapporterer at 4 bars i år er lige med 200ms. Det er edderma'me skudt ved siden af
En af dem kunne se, at han blev smidt i lobby med folk fra mellemæøsten og Europa ... han sidder i USA :shock: :lol:
https://www.reddit.com/r/Infinitewarfar ... to_4_bars/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » søn 16 okt 2016 18:27

Nu har jeg spillet de sidste 2-3 timer og synes ikke at have problemer med noget af det i omtaler der, ved dog ikke om jeg har været host.

Men men, jeg har dog spillet med en Japaner, eller der stod i hvert falde Japansk i han profil under sprog, ellers er det polakker, ita, tysker osv. jeg spiller med/mod.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ZmimZ » man 17 okt 2016 17:15

Hold nu kæft hvor er det spil sløjt. Jeg er en smule rystet over det de samme der har lavet MW serien som har lavt dette. Det virker ganske enkelt som om de bare har tænkt de lige skulle have krøllet noget hurtig sammen, også ved de at MW remastered vil få folk til at købe uanset hvor ringe det andet er. Men jeg har rent faktisk annulleret min forudbestilling af spillet. Så må vi se om jeg falder i når vi nærmer os udgivelse, men som det ser ud lige nu så nægter jeg simpelthen at give 679 kr, for det bras de har lavet her.
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » lør 22 okt 2016 21:57

De har rent faktisk gjort "jeg døde efter jeg var rundt om hjørnet BS lag pismigirøven" til en faktisk "brugbar" ting i spillet.

https://gfycat.com/FatherlyDefinitiveGangesdolphin - Gif af det in action. Energi skud der preller af væggene.

...What the fucking fuck :lol:
Hvad laver de dog med COD altså, hvor er det ærgerligt at se på. Det bliver sgu interessant at se hvad det næste bliver i rækken, bare for at se på hvilke syge måder de kan ødelægge en serie endnu mere på.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 23 okt 2016 09:33

Blauwy skrev:https://gfycat.com/FatherlyDefinitiveGangesdolphin - Gif af det in action.

:lol: Shit hvor det dog stinker.
Jeg fatter heller ikke hvordan, det er lykkedes dem at ødelægge COD så meget. de kunne have genudgivet MW2 7 år i træk (næsten) med nye maps og nye våben skins, og alle havde været glade; if it ain't broke don't fix it

Mishagen med spillet har nu også bredt sig til et par af de helt store COD navne; Drift0r og PrestigeIsKey





... Så er det sopændende om de mange mindreårige abonneter lader sig påvirke.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » søn 23 okt 2016 10:21

To ting jeg konstant spørger mig selv om;

Et, hvorfor er det intet internt tilrettelægning omkring disse spil mht. til tema? De må da selv kunne se, at lave 3 spil med det generisk tema 'fremtid', bliver ekstremt kedeligt når man er på 3. år i træk. Næste år går de vel fuld laser og rumskibe? De har en unik mulighed, hvor de kan pumpe et spil ud hvert år, hvorfor ikke så bruge den til at lave en solid rotation. Jeg er udmærket klar over, at de nu er oppe på en 2-3 års udviklings cyklus per studie, men derfor kan man jo godt planlægge det lidt bedre i idé fasen internt blandt studierne?

Man føler sig jo allerede træt af spillet, når det bare virker som en sær forlængelse af Black Ops 3, som allerede lugtede lidt af Advanced Warfare.

To, hvordan kan et spil med så små baner og så få antal spillere, have den ringeste netkode i branchen? Black Ops 3 blev f.eks. testet op imod andre populære titler, hvor man fandt ud af netkode var ringere end Battlefield 4's vanilla netkode. Dem som spillede det, ved hvor helt igennem ringe det er. Så hælder de bare en masse lag compensation / interpolation oven på, så man ikke 'ser' problemet.

Det er jo helt utroligt, når man tænker på alt det arbejde det blev lagt i Battlefield 4's netkode her det sidste halve års tid. Den flyttede sig jo stratosfære længder. Battlefield 1's netkode er lige nu en af de bedste du kan få. I hvert fald på PC, hvor der er 60Hz dedikerede servere. Kan du sidde i et spil med baner, hvor en enkelt af dem kan indholde alle Infinite Warfare's baner, har 4 gange så mange spillere, biler, fly og bare generelt en masse der forgår og have en knivskarp netkode, imens Call of Duty, en såkaldt "competitive" shooter, er lige til at lukke op og skide i?

Forstår det sgu ikke.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 23 okt 2016 12:02

Sethos skrev:To, hvordan kan et spil med så små baner og så få antal spillere, have den ringeste netkode i branchen? Black Ops 3 blev f.eks. testet op imod andre populære titler, hvor man fandt ud af netkode var ringere end Battlefield 4's vanilla netkode.

Ikke at jeg ikke tror på dig, men har du et link?

Skulle lige prøve en runde.
Røg i lobby med en portugiser på 1 bar, der skippede rundt, men stadig formåede at gå 20+
Der var rigtig mange campere, hvilket desværre giver god mening, for selv med mit 2500kr headset og justeret Eq, kan jeg kun høre modstandere svagt, hvis jeg sidder helt stille.

Det bliver godt på fredag :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Blauwy » søn 23 okt 2016 12:06

Sethos skrev:
Det er jo helt utroligt, når man tænker på alt det arbejde det blev lagt i Battlefield 4's netkode her det sidste halve års tid. Den flyttede sig jo stratosfære længder. Battlefield 1's netkode er lige nu en af de bedste du kan få. I hvert fald på PC, hvor der er 60Hz dedikerede servere. Kan du sidde i et spil med baner, hvor en enkelt af dem kan indholde alle Infinite Warfare's baner, har 4 gange så mange spillere, biler, fly og bare generelt en masse der forgår og have en knivskarp netkode, imens Call of Duty, en såkaldt "competitive" shooter, er lige til at lukke op og skide i?

Forstår det sgu ikke.


Netop dette er grunden til jeg er færdig med COD tror jeg.
Et spil hvor de rent faktisk optimerer netkoden hen ad vejen og lytter til de problemer folk har? Fedt fedt fedt!
COD siger altid bare "det er på din ende, intet problem her farvel" og leverer det samme unfair lag comp lort der sjovt nok bliver værre år for år. Nok må være nok for mig. Det kan simpelthen ikke være rigtigt man skal sidde og føle sig taget i røven fordi man betaler for godt og hurtigt internet.

Jeg har aldrig været glad for FPS til PC fordi jeg simpelthen ikke kunne vænne mig til styringen efter at være vokset op med en controller limet til mine hænder. Men jeg satte mig ned og prøvede BF1 trial perioden og "stuck it out" så at sige.
Efter 14 timer tror jeg godt jeg kan sige at jeg ikke spiller FPS med controller igen :lol: Jeg er stadig virkelig skidt til det, men BF1 er så sjovt at det ikke frustrerer mig så meget som jeg frygtede. Det er en perle af et spil. Fantastisk.

Et spil med så mange spillere og med så meget der sker på samme tid og hitdetectionen er stadig spot on. Jeg troede først at der var lidt lag comp problemer (det får man ud af at spille problem befængt COD i 10 år :P ) fordi jeg syntes jeg ramte folk men de døde bare ikke. Min styring var selvfølgelig bare ikke helt spot on og jeg missede skud, har jeg erkendt nu. Bare det at der kan løbe en gut 200 meter væk, og man følger ham, skyder og spillet registrerer at man rent faktisk ramte, øj, det er bare tilfredsstillende af en eller anden grund.

Hvis ikke COD serien er død om 5 år, så ser jeg sgu frem til at se hvad de kan finde på at proppe ind i spillet.
De kunne lige så godt give serien et nyt navn, for der er intet COD tilbage, i mine øjne, af det her lort som IW tilbyder.
Som Nico siger, de burde bare lave det tilbage til det simple COD der startede det hele. Folk ville alligevel købe det.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf ikkNico » søn 23 okt 2016 13:32

ikkNico skrev:Ikke at jeg ikke tror på dig, men har du et link?

Tror selv jeg fandt det :)

Blauwy check 12:22 ;)

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron