Forum

BETA Kode tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » ons 26 okt 2016 01:35

nå okay, fair nok :-), du ved godt at en controller her i dk koster 965,-? tænkte bare hvis den gik i stykker har du dine problemer ift rep.?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » ons 26 okt 2016 02:16

Amazon er en af de bedre steder at få ordnet sin reklamation og reparationer. De plejer at være ekstremt effektive med god service. Nu har Elite Controlleren haft sine QA problemer, så tænker jeg et stort fortagende som Amazon burde have nyere revisions, hvis der er blevet lavet rettelser, kontra en eller anden lille Dansk butik hvor de har ligget på lager i flere måneder. Alt i alt sparer jeg også en 50,- cirka end hvis jeg skulle købe den i Danmark, når fragt og moms er lagt til.

Plus, hvis den skal sendes tilbage, så tilbyder de retur label man kan printe ud. Så umiddelbart fortrækker jeg Amazon.

Vi må jo også give de stakkels Englændere lidt af vores penge, inden de forlader EU :P
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » ons 26 okt 2016 11:15

Sethos skrev:Amazon er en af de bedre steder at få ordnet sin reklamation og reparationer. De plejer at være ekstremt effektive med god service. Nu har Elite Controlleren haft sine QA problemer, så tænker jeg et stort fortagende som Amazon burde have nyere revisions, hvis der er blevet lavet rettelser, kontra en eller anden lille Dansk butik hvor de har ligget på lager i flere måneder. Alt i alt sparer jeg også en 50,- cirka end hvis jeg skulle købe den i Danmark, når fragt og moms er lagt til.

Plus, hvis den skal sendes tilbage, så tilbyder de retur label man kan printe ud. Så umiddelbart fortrækker jeg Amazon.

Vi må jo også give de stakkels Englændere lidt af vores penge, inden de forlader EU :P


Takker for info, er ikke så belært i Amazon :-) hvornår regner du med at stå med dit nye udstyr i hånden? vil gerne lige høre om det virker efter hensigten inden jeg kaster mig ud i sådan en CronosMax :-D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » ons 26 okt 2016 15:55

dMITIj skrev:Takker for info, er ikke så belært i Amazon :-) hvornår regner du med at stå med dit nye udstyr i hånden? vil gerne lige høre om det virker efter hensigten inden jeg kaster mig ud i sådan en CronosMax :-D


Der står på siden at det hele skulle sendes i dag og at det skulle være fremme Fredag. Har intet hørt endnu, så har mine tvivl. Men hvis sandt, så burde jeg kunne give det en ordenlig test i weekenden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » ons 26 okt 2016 16:44

Sethos skrev:
dMITIj skrev:Takker for info, er ikke så belært i Amazon :-) hvornår regner du med at stå med dit nye udstyr i hånden? vil gerne lige høre om det virker efter hensigten inden jeg kaster mig ud i sådan en CronosMax :-D


Der står på siden at det hele skulle sendes i dag og at det skulle være fremme Fredag. Har intet hørt endnu, så har mine tvivl. Men hvis sandt, så burde jeg kunne give det en ordenlig test i weekenden.


Cool, jamen så må du endelig lige give en tilbagemelding :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » tors 27 okt 2016 13:57

Nå, det hele ankom omkring middag. Én dags fragt fra England, jeg er sgu imponeret. Nemt at sætte op, man skal dog lige kigge gennem en guides på Cronus siden for at se hvilke Speed Up settings man skal køre osv. men derefter spiller det. Hold kæft den Xbox Elite controller ligger lækkert i hånden, en fryd at bruge.

Dog fik jeg et af de små issues med den, hvor den ene trigger stop ligsom giver et ekstra klik når man trykker ned, fordi den switch ikke er helt i bund. Kan hurtigt rettes med en lille stribe tape. Dog er jeg ikke sikker på om jeg vil bruge trigger stops endnu, syntes full motion føles mere 'tilfredsstillende' at trykke. Man skulle dog tro, at efter Microsoft's Xbox 360 fadæse, at de ville have større fokus på kvalitet.

Også et godt tip; Den port tættest på kablet, er ikke port 1 på den Targus USB hub. Det tog mig lige 5 minutter at finde ud af, hvorfor controlleren ikke virkede.

Nu skal jeg til at lege med konfiguration af controlleren samt scripts gennem Cronus. Måske man kunne være et skarn og finde et lille rapid fire script til G3'eren ...
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » tors 27 okt 2016 15:23

nice, takker for tilbagemeldingen :-)

hvilken port er så nr. 1?
har du et link til det omtalte "guides på Cronus siden for at se hvilke Speed Up settings man skal køre osv. "
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » tors 27 okt 2016 19:28

Ja, her er guiden; http://cronusmax.com/manual/xbox_one_co ... sb_hub.htm

og Port 1 er den længst væk fra kablet, Port 4 er den tættest (Er i hvert fald min vurdering, da det er den eneste konfiguration der virker hos mig).
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf dMITIj » tors 27 okt 2016 19:42

Sethos skrev:Ja, her er guiden; http://cronusmax.com/manual/xbox_one_co ... sb_hub.htm

og Port 1 er den længst væk fra kablet, Port 4 er den tættest (Er i hvert fald min vurdering, da det er den eneste konfiguration der virker hos mig).


takker :-) har du opdateret firmware eller var der den nyeste på?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: BETA Kode tråden

Indlægaf Sethos » tors 27 okt 2016 19:58

Der lå den nyeste på, så den kan bare sættes til.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron