Forum

Modern Warfare remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Modern Warfare remastered

Indlægaf Odyzeus » lør 15 okt 2016 15:11

Hej derude!

Det er først lige gået op for mig, at der rent faktisk bliver lavet en remaster af dette fantastiske spil.

Jeg har spillet umanerligt meget modern warfare og modern warfare 2, men har ikke rørt COD siden da - der synes jeg de ødelagde spillet (ikke en diskussion der skal tages her!)

Andre end mig der har det på samme måde? Ser I frem til det, eller skal man være bange for det bliver invaderet af små børn og andre der gør online til en kedelig omgang?

Og hvad med deres måde at lancere det på? Man SKAL købe deres nyeste spil i en udgave til 700kr, for at få denne med.. Jeg synes det er lige at strække den, men okay, hvis den eneste måde de kan sælge deres nye spil er ved at give et gammelt spil med, så er det vel sådan det er.. bare trist at man skal tvinges til det.

Har i øvrigt læst at de næsten ikke har pillet ved noget som helst, så det bliver præcis som det var :D
Jeg håber i hvert fald det kan genskabe den gode stemning fra den gang.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Modern Warfare remastered

Indlægaf MrGlennDK » lør 15 okt 2016 15:43

Jeg gælder mig for vildt alle de minder som kommer frem igen! :) bestilt på simplaygames til 62pund ca 550kr det gir jeg gerne for 2 spil men mest cod4 ;)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Modern Warfare remastered

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 15:56

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare remastered

Indlægaf Odyzeus » lør 15 okt 2016 16:11

Ah tak Nico. Kiggede ellers rundt, men åbenbart ikke godt nok. Bare luk denne så :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Modern Warfare remastered

Indlægaf ikkNico » lør 15 okt 2016 16:28

Hahaha, det går nok. Tror selv jeg har lavet den et par gange :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron