Forum

Mafia 3 - Hot or Not?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Volpi » man 17 okt 2016 07:51

Jeg undrer mig lidt over den manglende begejstring på det spil her. Et spil der var virkelig store forventninger til.
Men her efter release har jeg ikke hørt ret meget fra det og ej heller læst de mest sindsoprivende reviews.

Men hvad siger i?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf wMikkel » man 17 okt 2016 08:56

Jeg ville nu ikke undre mig. Der var lagt op til det helt store, så startede 2K med ikke at give anmeldereksemplarer og så strømmede det ind med middelmådige anmeldelser, samt videoer videoer der viste en masse fejl.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Erroneus » man 17 okt 2016 10:34

Ja præcis. Jeg afventer til spillets mange bug bliver rettet, plus det har nogle framedrops som de også skal styr på. Desværre et spil der godt kunne have tålt en måned QA mere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Kongefar » man 17 okt 2016 12:31

Er det ikke også fordi 2K har haft god gang i hypemaskinen at Mafia 3 endte med at få en følelse af en AAA titel omkring udgivelsen? Som jeg husker Mafia 2 var det en middelgod titel med knap så megen omtale, og et spil med en del fejl og knap så gode designvalg, der også lader til at plage 3'eren.
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Allanb » man 17 okt 2016 18:22

Jeg er nu ganske godt underholdt med mafia 3. Historien er godt fortalt og der er en masse at tage sig til.. jeg oplever ikke nogen fejl og spillet køre bare.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Erroneus » man 17 okt 2016 19:39

Jeg anser nu Mafia 2 som et AAA spil, det samme gør jeg med Mafia 3. Personligt syntes jeg Mafia 2 havde mange glimrende ting og ansporede til noget spændende i en efterfølger. Jeg syntes ikke Mafia 3 er not, det er heller ikke super hot, men det jeg har set og hører, så skulle det være et fint spil, men med andre ting i maskinen, bl.a. en PS VR, så haster det ikke for mig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf BizzyVaping » tirs 18 okt 2016 04:56

Spillet er sindsygt ensformigt. Så godt som alle missioner er præcis det samme om og om og om igen. Det er virkeligt så man næsten konstant sidder og tænker "har jeg ikke gennemført den mission en gang?"
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf arnel925 » tirs 18 okt 2016 23:25

Spillet er bare ok, ikke mere end det. Den verden mafia 3 forgår i føles så plat og kedelig, grafikken er ikke værd at skrive noget om. Opgaverne er så kedelige alt i alt et lidt kedeligt spil. Jeg havde store forventninger, da
Mafia 2 var mit ynglings spil som jeg har gennemført 5 gange mindst på de forskellige platforme. Spillet har noget ny tækning her og der og det skal man give dem. Men alt i alt et spil som føles ufærdigt og kedeligt. 5.5/10 fra mig.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Trekamp » tirs 18 okt 2016 23:33

Jeg ved ikke, om jeg bare er blevet for gammel, men jeg synes det er gået ned ad bakke lige siden 1'eren (som var muligvis det bedste spil jeg nogensinde har spillet) til den nuværende version. Bevares, 2'eren blev da gennemført, men jeg følte det aldrig helt.. og 3'eren kommer jeg næppe til at spille. Det er ærgerligt, at ingen (i vesten, åbenbart) prioriterer historien (ja ja, jeg har Witcher 3) og tør gøre andet end at imitere Rockstar.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf baunevej » tirs 18 okt 2016 23:37

arnel925 skrev:Spillet er bare ok, ikke mere end det. Den verden mafia 3 forgår i føles så plat og kedelig, grafikken er ikke værd at skrive noget om. Opgaverne er så kedelige alt i alt et lidt kedeligt spil. Jeg havde store forventninger, da
Mafia 2 var mit ynglings spil som jeg har gennemført 5 gange mindst på de forskellige platforme. Spillet har noget ny tækning her og der og det skal man give dem. Men alt i alt et spil som føles ufærdigt og kedeligt. 5.5/10 fra mig.


Har det kun til pc og der er det vidst endnu værre, men ja spillet fortjener på ingen måder min tid, med så mange andre titler der er langt bedre på nærmest alle punkter.
4/10 er min vudering, har ikke spillet sådan noget juks i flere år, selvom der sikkert findes mere lort derude.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Volpi » tirs 18 okt 2016 23:44

Det lyder til at det blir battlefield der kommer til at tage min tid istedet
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Mafia 3 - Hot or Not?

Indlægaf Rechain » ons 19 okt 2016 09:36

Jeg er ellers godt underholdt af Mafia 3, spiller det på PC. Har spillet i ca. 35 timer og har ikke gennemført det endnu :) det er helt klart en 8/10 fra mig, og ja..visse detaljer mangler og lidt bedre optimering kunne det godt klare. Men alt i alt, kanon fed 3'er!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster

cron