Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf BizzyVaping » lør 16 dec 2017 11:25

Piter skrev:Jeg har købt premium pass, men det vil ikke installere? Der kommer en besked frem hvor der står “applikationen findes ikkke?”

Nogen der kan hjælpe med hvad man så skal gøre?


Altså efter du har downloadet siger den det?

Prøver du at indstallere premium fra den danske store på et spil købt på den amerikanske store? DLC fra en region kan ikke bruges med spil fra en anden region
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Piter » lør 16 dec 2017 16:42

Arh, det havde jeg slet ikke tænkt over #-o Men det jo selvfølgelig derfor, tak :)
Piter
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » lør 16 dec 2017 17:43

Jeg har ikke spillet siden start september, holder spillet stadig?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Ubertracker77 » man 18 dec 2017 11:06

Det synes jeg bestemt det gør. Købte seasonpass på tilbud og er så småt gået igang med dlc trofæer. Det gode er, at mange af dem er skyd x antal med forskellige våben til at unlocke nyt våben. Så man kan spille de modes man synes er sjove. Der er pt. X 2 xp pga. Juleferie, så der er også lidt bonus der.
De nye operationsbaner er ret sjove, fordi der er max pres på objectives. Og vigtigst af alt så er der heldigvis ingen flytrofæer endnu - thank god ;) hehehe
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 13 feb 2018 20:31

Hold da kæft hvor er balancen blevet smadret i det spil med deres ttk strategi. Eller til min spillestil er det.
Assault kan jeg slet ikke spille mere. Er gået fra de seneste mdr fra K/d på ca 2.5 til senest 0.1. Ellers er en god runde 1.0.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » ons 14 feb 2018 12:12

Volpi skrev:Hold da kæft hvor er balancen blevet smadret i det spil med deres ttk strategi. Eller til min spillestil er det.
Assault kan jeg slet ikke spille mere. Er gået fra de seneste mdr fra K/d på ca 2.5 til senest 0.1. Ellers er en god runde 1.0.


Jeg har ikke spillet i 100år.

Hvad er ændret?
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » ons 14 feb 2018 12:24

Ttk - time to kill, så nogle klasser kræver færre skud for kill.
Våben er blevet ændret blank recoil.
Hellrigel er ubrugelig for mig nu. Assault class er i det hele taget svært for mig nu. Ellers en class jeg efterhånden nok var bedst i.
Jeg er liiige et skud bagud nu og en god runder giver mig en K/d på 1.0/1.1. Før var det oftest +2.0.

Afstand for kills i nogle klasser er ændret. Jeg har ikke spillet support såååå meget, men det skulle være ændret så cq ikke er lige så stærkt, mens man på afstand skal være meget afgørende, hvilket jeg nu ellers syntes er rigtig nok.
Medic er min nye favorit ihvertfald
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf enfen » fre 16 feb 2018 20:22

En grund til ikke at vende tilbage, og bare holde sig til COD WW2 - har ikke rørt BF1 MP siden sidstnævnte udkom.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » lør 24 feb 2018 15:30

Er der nogen der oplever at spillet lagger?
Jeg harbingen ændringer lavet på mit netværk og lige pludselig igår da jeg sad og spillede langede spillet.
Det forekommer hver gang jeg skyder, men er dog også at bemærke ved bevægelse.
Jeg installerede 1.19 den anden og har spillet fint siden.
Igår havde jeg spillet 3-4 spil og pludselig var det sådan - samme server jeg spillede på.
Idag er det stadig sådan.
Jeg har 33 i ping - plejer at have 36 og test af nettet siger ca 150/150 Mbit.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » lør 24 feb 2018 17:59

Volpi skrev:Er der nogen der oplever at spillet lagger?
Jeg harbingen ændringer lavet på mit netværk og lige pludselig igår da jeg sad og spillede langede spillet.
Det forekommer hver gang jeg skyder, men er dog også at bemærke ved bevægelse.
Jeg installerede 1.19 den anden og har spillet fint siden.
Igår havde jeg spillet 3-4 spil og pludselig var det sådan - samme server jeg spillede på.
Idag er det stadig sådan.
Jeg har 33 i ping - plejer at have 36 og test af nettet siger ca 150/150 Mbit.

Måske dette du oplever:

https://twitter.com/Battlefield/status/ ... 5397012480
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » lør 24 feb 2018 19:37

Ah det er det meget sikkert ja. Kan man afinstallere premium acces?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf BizzyVaping » man 26 feb 2018 07:20

Hvad er det for nogen performance issues? Har spillet en håndfuld timer i weekenden og ikke bemærket noget.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 26 feb 2018 08:38

Nej jeg kan læse det heller ikke er alle der blir ramt. Jeg kan læse på Battlefield forummet der kommer et fix idag, kl 13.00 tror jeg det var.
Er du premium bruger? Det skal være apocalypse der medfører problemet - som er at spillet lagger. Ikke konstant, men ved HVER skudduel og med meget skærm aktivitet.

Jeg har spillet flere timer med 1.19 patch og apocalypse, men pludselig kom det, efter endt runde og herfra er det blevet.
Lidt ærgerlig, for havde en masse dejlige fridage, det slutter nu;b.

Iøvrigt imponeret over hvor meget jeg syntes basis banerne stadig holder, jeg har været med fra start.
Dlc banerne har jeg aldrig rigtig været så vild med
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf BizzyVaping » man 26 feb 2018 15:00

Volpi skrev:Nej jeg kan læse det heller ikke er alle der blir ramt. Jeg kan læse på Battlefield forummet der kommer et fix idag, kl 13.00 tror jeg det var.
Er du premium bruger? Det skal være apocalypse der medfører problemet - som er at spillet lagger. Ikke konstant, men ved HVER skudduel og med meget skærm aktivitet.

Jeg har spillet flere timer med 1.19 patch og apocalypse, men pludselig kom det, efter endt runde og herfra er det blevet.
Lidt ærgerlig, for havde en masse dejlige fridage, det slutter nu;b.

Iøvrigt imponeret over hvor meget jeg syntes basis banerne stadig holder, jeg har været med fra start.
Dlc banerne har jeg aldrig rigtig været så vild med

Ja har premium. Kun apocalypse banerne jeg har spillet i weekenden. Synes det virkede utroligt godt optimeret sammenlignet med Vanilla banerne (synes jeg faktisk altid dlc banerne er. Langt mindre slow downs end på vanilla banerne)

Spiller på ps4 pro, måske det gør en forskel.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 26 feb 2018 21:32

Jeg har også Pro. Der skulle være kommet en patch 1.20 nu
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster