Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf johnnid87 » tirs 15 nov 2016 23:55

dMITIj skrev:
johnnid87 skrev:Jeg oplever ingen fps-drop.

Der er i øvrigt lige kommet en ny update: https://forums.battlefield.com/en-us/di ... s-11152016


Har du PS4 Pro el?


Ja :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sbergy » ons 16 nov 2016 09:42

Jeg er frisk på at spille her snart, hvis der er nogle som er på!?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf johnnid87 » ons 16 nov 2016 11:25

Sbergy skrev:Jeg er frisk på at spille her snart, hvis der er nogle som er på!?


Selvfølgelig :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf dMITIj » tors 17 nov 2016 14:50

Kan det virkelig passe man ikke kan "flippe/bytte" om på skyde/aim og granat/xxxx. i alle andre spil, spiller jeg nemlig med aim/skyde L1/R1
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tors 24 nov 2016 20:09

Endte med at købe BF1 i elgiganten til 299,- Og fik desværre bekræftet det jeg frygtede. der er jo snipers over alt i det spil
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf FoxHounddk » tors 24 nov 2016 20:12

Jeg har solgt mit igen...
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Allanb » tors 24 nov 2016 20:15

Xainz skrev:Endte med at købe BF1 i elgiganten til 299,- Og fik desværre bekræftet det jeg frygtede. der er jo snipers over alt i det spil


Møder ikke mange Sniper når jeg spiller Rush eller domination. De har heldigvis ikke meget at gøre på de små baner..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Nergh » fre 25 nov 2016 11:26

Mht antallet af snipers i BF1: jeg kan ikke se problemet. Vil en eller anden uddybe?
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » fre 25 nov 2016 13:03

Nergh skrev:Mht antallet af snipers i BF1: jeg kan ikke se problemet. Vil en eller anden uddybe?

De ødelægger underholdningen for mig, syntes tbh de er røv irriterende.
Det er selvfølgelig en smagssag, hvad folk kan lide.
For mig er det det ødelæggende, at man knap kan være i åbent terræn, uden man bliver slagtet af snipere.
Jeg prøver lige de forskellige mindre maps af, er det samme problem, så må jeg hoppe tilbage til Hardline og BF4
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » fre 25 nov 2016 13:08

Xainz skrev:
Nergh skrev:Mht antallet af snipers i BF1: jeg kan ikke se problemet. Vil en eller anden uddybe?

De ødelægger underholdningen for mig, syntes tbh de er røv irriterende.
Det er selvfølgelig en smagssag, hvad folk kan lide.
For mig er det det ødelæggende, at man knap kan være i åbent terræn, uden man bliver slagtet af snipere.
Jeg prøver lige de forskellige mindre maps af, er det samme problem, så må jeg hoppe tilbage til Hardline og BF4



Jeg sad med samme tanke om der var mange snipers og jeg er også enig i at det er svært at være på åbent terræn. Men imo er det ikke pga sniperne, men den hitdamage våbene har. Der er flere der har 100 inden fornem given afstand og så kan man relativt nem være slagtet på et skud.
Det mister lidt charme i min verden, men til gengæld syntes jeg det har gjort at folk ikke er så meget lonewolf. Det er on nemt at finde et squad der gider arbejde sammen - eller det er ihvertfald nemmere end i bf4.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Rechain » fre 25 nov 2016 16:18

Jeg syntes det er et rigtig godt spil, men er enig mht snipere. I den sidste beta hvor jeg prøvede, blev jeg slagtet hele tiden og der lukkede jeg sku spillet ned. Men efter jeg købte spillet har det ikke været ligeså slemt, DOG har der været visse som går direkte efter folk som spawner. Der trækker jeg sku grænsen, og når det sker (for mange gange) forlader jeg simpelthen runden og finder en ny server. Det er fint at benytte de muligheder spillet har, men at overdrive + hele tiden..NEJ TAK, dårlig spillestil over for andre som gerne vil nyde spillet.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » fre 25 nov 2016 16:46

Synes også snipere var røv irreterende i starten, men har siden fået indlært ikke at løbe i lige linjer på åbne maps, eller undgå dem helt hvis muligt. De sidder somregl de samme steder, da dem som sniper-camper ikke altid er for kreative :mrgreen:

Sjovt at ingen har nævnt de OP Tanks.... spillede i sidste uge alene og fik endelig lov at styre en A7 (et eller andet) og på de 2 maps jeg spillede blev det til 45/2 og 50/1, til trods for at ingen gad hoppe ind i vognen med mig... kræver dermed ingen skill at gøre det surt for modstanderen. (Fandt også ud af det sådan man får 22000+ score _uden multiplier_, hvilket jeg har undret mig over).

Spillet er bedre en da BF4 udkom (hvis nogen kan huske det), men BF4 er bedre efter et hav af patches.... så håber BF1 kan overtage med patches, map ændringer, våben balancering m.m.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Nergh » lør 26 nov 2016 09:12

Tak for svar, men jeg forstår det stadig ikke.

Som jeg tidligere har skrevet, så gå målrettet efter at få hævn hvis du dør fra en camper-sniper. De fleste fatter ikke en skid og har tunnelvision.

Det er en dårlig undskyldning at quitte pga snipers :D

Tanks derimod er OP til dels

Og husk nu at BF ikke er godt at gå lonewolf i. Squad up!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » lør 26 nov 2016 09:46

Nergh skrev:Tak for svar, men jeg forstår det stadig ikke.

Som jeg tidligere har skrevet, så gå målrettet efter at få hævn hvis du dør fra en camper-sniper. De fleste fatter ikke en skid og har tunnelvision.

Det er en dårlig undskyldning at quitte pga snipers :D

Tanks derimod er OP til dels

Og husk nu at BF ikke er godt at gå lonewolf i. Squad up!

Det er vel ikke en dårlig grund, hvis man får ødelagt underholdningen, pga det vanvittige antal af snipere.
I første omgang stopper jeg dog kun med at spille de store maps, indtil jeg får set om det er lige så slemt, i de mindre.
De store maps er desværre lavet så, snipere har optimale betingelser,
Spillet er sikkert fint, for dem der er til det. Jeg syntes derimod at det uden sammenligning er det dårligste BF til dato. Kan dog ændre sig, har trods alt kun spillet online i et par timer i det
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » søn 27 nov 2016 11:22

Så har jeg fået spillet et par timers domnation, og det er slet ingen problem mht til snipers.
Er jeg den eneste der oplever voldsomt lange load tider, når jeg går ind i kampe ?
og så tager min mand gasmaske på engang imellem, når jeg vil bruge dynamit, det giver absolut ingen mening
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 24 gæster