Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf dMITIj » fre 06 jan 2017 19:57

Rasbred skrev:Hold options knappen nede imens man er inde i spillet så kommer scoreboard frem


Takker ;-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf TheGodFatherDK » lør 07 jan 2017 20:03

jeg er live nu på https://www.twitch.tv/dk_thegodfather_ i er velkommen til at kigge med ;)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » man 09 jan 2017 11:26

Jeg har forsøgt at give medic en chance, men bah, det kan altså ikke rigtigt fange mig.
95% af folk hamrer på skip tasten så snart de er døde, medpacks er ikke nært så efterspurgte som ammopacks og de eneste tilgængelige våben lader til at være halvautomatiske salonrifler.

Jeg plejer ellers godt at kunne lide at spille Medic, men den der skip-mekanik er ikke ordenligt gennemtænkt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 09 jan 2017 11:41

Jeg kan godt være enig med dig ift skip, men det stikker da helt af pt også.. kæft jeg er blevet slagtet mange gange nu, i mit forsøg på at revive. Jeg kan nu godt lide ideen i man lidt selv kan vælge, men som medic er det fandme træls at rende forbi et hav af kugler for at folk alligevel skipper.
Men der er jo nærmest ingen der reviver pt? Syntes det er helt sløjt for tiden.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » man 09 jan 2017 12:23

Volpi skrev:Men der er jo nærmest ingen der reviver pt? Syntes det er helt sløjt for tiden.


Jeg får stadigt revives en gang imellem, men det er sikkert mest fra folk der har Medic som en religion.
"Almindelige" spillere lærer nok hurtigt at det ikke er en karriere med fremtid i.
Som du selv siger har det altid været et lidt udsat job at storme frem i frontlinen mens man glor ned på et lig, og med de få revive muligheder der er nu så mister man lidt interessen

Jeg har forsøgt at supplere med røggranater for at kunne revive i større sikkerhed, men dels så betyder det farvel til endnu en offensiv mulighed, og dels er der mange med radarsyn der sagtens kan pløkke dig inde i skyen alligevel
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 09 jan 2017 12:36

Ja det er imo lidt ærgerligt, da medics ellers virkelig kan ændre closecombat kampe. Nu reviver jeg selv kun hvis jeg lige kom forbi og er "safe".
Uanset er medic hvor jeg ramte level 10 først og her jeg har størst effektivitet. Jeg syntes der er mange medics derude, men meget få med sprøjten:)

Men jeg er dog begyndt at holde af assault efterhånden, selvom det også er en udskældt klasse. Syntes mange brokker sig over manglen på slagkraftige våben
Senest rettet af Volpi man 09 jan 2017 13:17, rettet i alt 1 gang.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf enfen » man 09 jan 2017 12:41

Jeg spiller ikke selv BF1 endnu. Men er der nogen "den bedste klasse" på nuværende tidspunkt?
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » man 09 jan 2017 12:52

enfen skrev:Jeg spiller ikke selv BF1 endnu. Men er der nogen "den bedste klasse" på nuværende tidspunkt?


Det kommer vel nærmest an på din spillestil.
Jeg kan godt lide support. De lette maskingeværer passer fint til mig, selv om jeg havde lidt svært ved at vænne mig af med at lave burstfire :D
Og de gadgets man har gør det også muligt at variere spillestilen noget. Jeg bruger AT-håndgranat og HE-armbrøst så man lige kan give nærgående tanks en over snuden, og alligevel stadigt have plads til et ammo-kit.

Jeg syntes medic lider lidt under at det kræver begge gadgets-slot hvis man vil spille rigtig medic.
Det er nok også derfor så mange fravælger revive kittet.
Senest rettet af Vreki man 09 jan 2017 13:47, rettet i alt 1 gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 09 jan 2017 13:25

Jeg hader den armbrøst der:). Men der er sgu effektiv. Tog den faktisk først selv i brug igår og den kan sgu gøre skade.

Men enig med vreki - det er meget hvad stil du er til. Jeg selv starter oftest med medic og mondragon storm. Når jeg er "varm" er det tit assault mp18 trench.

Når jeg virkelig intet kan ramme og blir godt slagtet tager jeg scout/sniper. Support er dig overall min anden mest brugte rang, men den varierer jeg meget. Nogle maps er jeg lidt tilbagetrukket med kikkertsigte og holder skanse eller trykker modstandere så andre assault kan nærme sig et flag og indtage zonen.
Andre gange kan jeg bruge support i closecombat med et eller andet storm lmg.
I starten hvor spillet udkom fik assaultklassen meget kritik for at være for svagt udstyret, men der er alligevel mange der spiller med assault - ved ikke om den har fået et boost. Jeg syntes ikke selv der er nogle gode våben der. Som sagt bruger jeg mp18 her og prøver at komme helt tæt på modstanderen. Har ikke en chance på mellemafstand:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf enfen » man 09 jan 2017 13:33

Naturligvis. Umiddelbart har jeg altid været til Assault klassen i BF spil. Må snart få fyret op under det spil.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » man 09 jan 2017 13:53

enfen skrev:Naturligvis. Umiddelbart har jeg altid været til Assault klassen i BF spil. Må snart få fyret op under det spil.


Sådan helt subjektivt, så syntes jeg at spillet har haft rigtigt godt af at slippe af med diverse gøgel som fjernstyrede droner, målsøgende missiler og termiske sigter.
Det er klart værd at prøve.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » man 09 jan 2017 16:35

Vreki skrev:
enfen skrev:Naturligvis. Umiddelbart har jeg altid været til Assault klassen i BF spil. Må snart få fyret op under det spil.


Sådan helt subjektivt, så syntes jeg at spillet har haft rigtigt godt af at slippe af med diverse gøgel som fjernstyrede droner, målsøgende missiler og termiske sigter.
Det er klart værd at prøve.


Meget enig. Det er på mange måder bare blevet mere clean. Håber virkelig de kan ramme meget af det samme med et ww2 spil.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » man 09 jan 2017 20:30

Jeg spiller medic 95% af tiden med stor succes. Men jeg spiller også altid sammen med minimum 2-5 kammerater. Og når først vores hold ser hvor meget vi reviver så bliver de liggende. Forleden vandt vi en kamp i sidste sekund selvom vi var løbet tør for nye troops. Men alle medics revivede og så vandt vi kampen til sidst.

Det er især effektivt når vi spiller Tdm. Den ene dag gik vi 56-6 i et 3 mands squad hvor vi alle 3 spillede medic og genoplivede hinanden hele tiden. Medic med selbstlader marksman er så OP. Det bedste våben i spillet efter min mening. Jeg har ikke spillet BF i mange år men alligevel ligger jeg med kd på 2.0+ på tværs af gamemodes. Den er god på alle distancer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 10 jan 2017 19:18

Nogen der er på iaften?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sethos » tirs 10 jan 2017 20:19

Er næsten overbevist om jeg aldrig får vredet mig fri af Support klassen. Ligsom i Battlefield 3 og 4, ligger 90%+ af mine spilletimer på Support. Jeg kan simpelthen ikke slippe den mulighed for uendelig ammunition. Der er intet i dette spil, der irritere mig mere end at rende rundt og sparer ammunition, samt aldrig at få en skid fordi enten er der ingen der spiller support, ellers er de bare inkompetente.

Plus den MG15 supressive er et weltklass våben. 200 skud, mulighed for bipod, scope, nemt at styre rekyl. Man bliver helt høj af at stå og bare rive kill efter kill uden at skulle lade, bare se hele squads gå ned med flaget. Især når man spiller på bybaner, du ligger i en korridor hvor man ved der kommer fjender. Så bare ligge sig ned og spraye gennem den tykke tåge af gas man har lagt ud. Lang tid siden jeg har haft sådan et bredt smil på læben.

Især det gas, når man bare kan fylde på uendelig mange gange, er ekstremt effektivt. Er faktisk overrasket over det ikke er blevet nerfed, at man kun kan holde én gas granat, langsommere påfyldning eller lign. fordi når det både går gennem vægge og gulve, plus det forhindre folk i at sigte, er det ekstremt kraftfuldt.

Så kan du lige spæde op med den crossbow, så har du også lige 2 granater du kan skyde afsted og rydde områder med.

Support 4 lyfe <3
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster