Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Erroneus » tirs 10 jan 2017 22:49

Gas er generelt OP. Ud over de åbenlyse fordele, har jeg ofte brugt det som "advarselssystem", man får jo fine beskeder om når en fjende har taget skade fra det, det er ganske praktisk :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sethos » tirs 10 jan 2017 23:19

Erroneus skrev:Gas er generelt OP. Ud over de åbenlyse fordele, har jeg ofte brugt det som "advarselssystem", man får jo fine beskeder om når en fjende har taget skade fra det, det er ganske praktisk :)


Præcis. Plus det bare generelt er tilfredsstillende at se den hit-counter stige. Elsker når man rammer en ordenlig flok, bare se den ryge op på 2-300 styk og så et par kills, det luner. Elsker også bare tanken om at de skal have den skide maske på, hvis de skal blive i området.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » ons 11 jan 2017 06:37

Gas er sindsygt effektivt og det får ofte mig til at fortrække fra området da jeg ikke kan ramme en skid med en riffel uden jeg kan sigte :p Jeg er faktisk også død af det en del gange fordi jeg undervurdere faren ved det.
Men jeg får også gode point pga det som medic fordi jeg kaster packs til højre og venstre når det kommer :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » ons 11 jan 2017 09:57

Nå det er jer der konstant indehylder banerne i tarmluft!

Sådan nogle gasvåben og AOE genrelt er meget sjover i spil med Friendly Fire. Det er næsten garanteret at dine "allierede" beslutter sig for at holde skovtur midt i det hele.

Planetside og plasma-granater, ak ja det var tider.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » ons 11 jan 2017 11:07

Jeg er sgu ved at være nået dertil at jeg syntes er lige effektivt nok. Syntes er liiiiiige nemt nok at fucke en hel gruppe op. Måske man skulle kunne forsvare sig lidt bedre imod gas. Forstår ikke at man ikke kan sigte med maske eks. Eller jo ift det skal besværliggøres, men ellers ikke:). Måske imod et mere sløret billede evt:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » ons 11 jan 2017 11:21

Volpi skrev:Jeg er sgu ved at være nået dertil at jeg syntes er lige effektivt nok. Syntes er liiiiiige nemt nok at fucke en hel gruppe op. Måske man skulle kunne forsvare sig lidt bedre imod gas. Forstår ikke at man ikke kan sigte med maske eks. Eller jo ift det skal besværliggøres, men ellers ikke:). Måske imod et mere sløret billede evt:)


Det der med et sløret billede lyder som en god måde at få hovedpine på :D
Måske kunne de i stedet lave det sådan at man kun kan sigte med sit håndvåben?

Men i et spil hvor gasmasken er standard undre det mig faktisk at der er problemer med det.
Måske er der mange der ganske simpelt ikke ved at der er en gasmaske?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » ons 11 jan 2017 11:34

De seneste dage har jeg selv været slået ihjel af gas - simpelthen fordi jeg ikke har set mit billede blive sløret. Det har typisk været fra en gasgranat i stueplan som jeg uden varsel er påvirket af. Det har ikke været et problem før. Dernæst var der tidligere store problemer med at få den aktiveret, hvilket dog er fikset nu, men det førstnævnte er ihvertfald nyt for mig
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » ons 11 jan 2017 11:45

Jeg må indrømme at jeg også har haft nogle uventede dødsfald fra gas.
Men jeg plejer at antage at jeg er blevet skudt uden at opdage det og gassen så bare lige har taget det sidste.

Nogen gange snyder det lidt når man ser hvad der slog een ihjel.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » ons 11 jan 2017 13:18

Men der står altid hvad og hvem man blev skudt af og der har gas uvidende været synderen flere gange de sidste dage
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » ons 11 jan 2017 14:55

Volpi skrev:Men der står altid hvad og hvem man blev skudt af og der har gas uvidende været synderen flere gange de sidste dage


Jo jo, det er rigtigt nok

Men det jeg mener er at "synderen" godt kan være den der har taget den sidste 1% af din health, men 99% af skaden er kommet fra et andet sted som man ikke ser.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Scoring » ons 11 jan 2017 15:15

Jeg har absolut 0 problemer med gas, enten undgår jeg området eller også tager jeg maske på hvis det f.eks. er indenfor.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf TheGodFatherDK » lør 14 jan 2017 22:27

Sådan skal det gøres med Attack Plane BF1 ;)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Dummiz » lør 14 jan 2017 22:30

TheGodFatherDK skrev:Sådan skal det gøres med Attack Plane BF1 ;)


Showoff :D det ser sku godt ud ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » lør 14 jan 2017 22:56

Hvilken sensitivitet har du på køretøjer?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 15 jan 2017 00:38

Dummiz skrev:
TheGodFatherDK skrev:Sådan skal det gøres med Attack Plane BF1 ;)


Showoff :D det ser sku godt ud ;)


TAK TAK:D
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron