Forum

Connect problemer m. BF1

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf BenjaminKjaer » fre 21 okt 2016 21:06

Hvor er det ærgerligt nu når der var linet op til den helt store spilleaften! :-) Men fik da lige spillet start-op mission i singleplayer - godt lavet :-)
BenjaminKjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf wMikkel » fre 21 okt 2016 21:42

palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !


Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf TheGodFatherDK » fre 21 okt 2016 22:11

wMikkel skrev:
palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !


Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...


Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her :D
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf wMikkel » fre 21 okt 2016 22:47

TheGodFatherDK skrev:
wMikkel skrev:
palawan skrev:Vi kan nok ikke klandre PSN denne gang... Selvom det ville være nærliggende !


Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...


Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her :D


Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.

Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem :wink:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf Vreki » fre 21 okt 2016 22:57

wMikkel skrev:
TheGodFatherDK skrev:
wMikkel skrev:
Tidligere var det PSN.
Men det er fantastisk. Gad vide om man kan få pengene tilbage fra EA ...


Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her :D


Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.

Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem :wink:


Og hvis bussen ikke kører en dag pga snestorm, får du så refunderet en dag af dit månedskort?
Serviceudbydere plejer at være rimeligt gode til at være dækket ind i tilfælde af Force Majeure, Act of God og hvad de nu ellers kalder det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf wMikkel » fre 21 okt 2016 23:01

Vreki skrev:
wMikkel skrev:
TheGodFatherDK skrev:
Hvorfor vil du ha penge tilbage fra EA ? Det er jo ikke dem der står bag det her :D


Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.

Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem :wink:


Og hvis bussen ikke kører en dag pga snestorm, får du så refunderet en dag af dit månedskort?
Serviceudbydere plejer at være rimeligt gode til at være dækket ind i tilfælde af Force Majeure, Act of God og hvad de nu ellers kalder det.


Du er velkommen til at være så flabet som du ønsker.
Nu er det ikke første gang EA, Sony eller andre oplever dette, men dagsprisen er stadig den samme.
Men lad os være uenige, jeg synes ikke EA igen igen (eller Sony) kan blive ved med at fralægge sit alt ansvar.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf Vreki » fre 21 okt 2016 23:15

wMikkel skrev:
Vreki skrev:
wMikkel skrev:
Fordi jeg ikke kan spille online.
De kan jo ikke bare fralægge sig alt ansvaret.

Hvis jeg går i biografen og alt strømmen går, så regner jeg med, at Cinemaxx giver mig pengene tilbage og ikke henviser mig til Dong eller hvem fanden der leverer strøm til dem :wink:


Og hvis bussen ikke kører en dag pga snestorm, får du så refunderet en dag af dit månedskort?
Serviceudbydere plejer at være rimeligt gode til at være dækket ind i tilfælde af Force Majeure, Act of God og hvad de nu ellers kalder det.


Du er velkommen til at være så flabet som du ønsker.
Nu er det ikke første gang EA, Sony eller andre oplever dette, men dagsprisen er stadig den samme.
Men lad os være uenige, jeg synes ikke EA igen igen (eller Sony) kan blive ved med at fralægge sit alt ansvar.


Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?
Internettet er nede, hvordan forestiller du dig at Sony / EA på rimelig hvis skulle have garderet sig mod det?

Før har der været DDOS mod dem direkte hvor man til en hvis grad kunne spørge om de burde have kunne håndtere det bedre.
Men denne gang er angrebet mod tredjepart uden for deres kontrol.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf wMikkel » fre 21 okt 2016 23:19

Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?


Det synes jeg ikke. Jeg købte Battlefield 1 nu for at kunne spille det her fredag aften da jeg har tid til det. Jeg får ikke ordentlig tid før om nogle uger og kunne derfor have ventet med at købe det.

Så hvis du vil bruge bus eksemplet kan vi gøre det sådan her.
Jeg skal have bussen lørdag og køber en busbillet for at kunne netop dette. Bussen kører ikke og jeg vil derfor have en refundering, da jeg ikke skal have bussen dagen efter.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf fenner » fre 21 okt 2016 23:32

wMikkel skrev:
Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?


Så hvis du vil bruge bus eksemplet kan vi gøre det sådan her.
Jeg skal have bussen lørdag og køber en busbillet for at kunne netop dette. Bussen kører ikke og jeg vil derfor have en refundering, da jeg ikke skal have bussen dagen efter.


Men du har ikke købt et spil der specifikt lovede dig at du kunne spille det på en bestemt dag, eller et bestemt tidspunkt.
Den holder ikke [-X
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf Vreki » fre 21 okt 2016 23:32

wMikkel skrev:
Vreki skrev:Jeg er ikke flabet, min analogi er vel mindst lige så god som din?


Det synes jeg ikke. Jeg købte Battlefield 1 nu for at kunne spille det her fredag aften da jeg har tid til det. Jeg får ikke ordentlig tid før om nogle uger og kunne derfor have ventet med at købe det.

Så hvis du vil bruge bus eksemplet kan vi gøre det sådan her.
Jeg skal have bussen lørdag og køber en busbillet for at kunne netop dette. Bussen kører ikke og jeg vil derfor have en refundering, da jeg ikke skal have bussen dagen efter.


Det kan godt være at du kun har behov for det i aften, men du har ikke købt en tidsbegrænset billet af hverken EA eller Sony.
Hvis du vil kræve penge af nogen så gør det af din ISP, den er den service de levere der ikke virker. Men de har garanteret sikret sig at de er ansvarsfri i denne slags tilfælde, nøjagtig som Sony og EA også har gjort.
Det er din ISP der er bussen i din analogi, ikke Sony/EA. Eller rettere så ligger problemet med et busselskab i USA som deres bus har forbindelse til.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf wMikkel » fre 21 okt 2016 23:47

Så siger vi det.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Connect problemer m. BF1

Indlægaf Nergh » lør 22 okt 2016 07:24

.. nu kører bussen igen
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron