Forum

World of Final Fantasy!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

World of Final Fantasy!

Indlægaf Da Senzai » søn 23 okt 2016 13:18

Jeg synes, at World of Final Fantasy ser sjovt ud, så det er et spil, jeg godt kunne finde på at købe.

Jeg blev dog lidt overrasket, at se at en af tingene "Day One" edition indeholder er Japanske stemmer.

Er det seriøst?

Skal man virkeligt forudbestille spillet eller købe det på release for at få lov at høre spillet på Original-Sproget? Det burde da være med som Standard.

Hvis jeg f. eks køber den nyeste Captain America film på DVD, så forventer jeg da heller ikke, at jeg skal betale ekstra for at få lov til at se den med engelske stemmer. "Betal kun 100 kroner mere for at slippe for at se den med tysk dub."
Senest rettet af Da Senzai søn 23 okt 2016 13:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Rytteren » søn 23 okt 2016 13:32

Det skulle da være gratis at hente på storen (noget med at vitaudgaven ikke har plads..?)

Vil enlig gerne spillet.. men kan ikke helt komme forbi "nuttet"faktoren..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Hades » søn 23 okt 2016 13:48

Jeg prøvede demoen og synes faktisk det virkede godt, selvom demoen ikke gav det store indtryk af spillets dybde
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Da Senzai » man 24 okt 2016 21:35

Jeg spillede også demoen og det virker meget fjollet! Selvom det godt nok er fjollet, at man skal stable sine Party-Members oven på hinanden! xD

Tilgengæld var jeg ved at dø af begejstring, da jeg summonede Tidus! FFX har en særligt plads i mit hjerte og var første gang jeg kneb en tåre over, at et videospil var så smukt!

Desværre mindede Demoen mig også om, hvorfor jeg aldrig får spillet mine JRPG´er på trods af, at jeg den en superfed genre, jeg har simpelthen ikke tålmodighed til Random-Encounters. For mig er kampene det kedeligste i JRPG`er.

I virkeligheden burde jeg bare sætte mig ned og se en animé istedet! :D

Rytteren skrev:Det skulle da være gratis at hente på storen (noget med at vitaudgaven ikke har plads..?)

Vil enlig gerne spillet.. men kan ikke helt komme forbi "nuttet"faktoren..


Jeg håber, at du har ret, men det virker bare underligt, at de så skriver det som en særlig "Day One Edition" feature, at der er japanske stemmer.

Haha, ja, det var rimeligt svært at tage Chibi Squall og Chibi-Cloud seriøst, når de ser så nuttede ud, men samtidigt har de ultimative-guy stemmer og one-liners!! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Da Senzai » man 24 okt 2016 21:42

Jeg ved ikke, hvad det her med det her spil, men det giver mig altid kuldegysninger, fordi, at det er så godt!

Elsker det.

Stemningen er helt perfekt. Altid.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Rytteren » man 24 okt 2016 22:48

Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Rytteren » tirs 25 okt 2016 08:10

Hmmm. Det for sgu gode anmeldelser! Når det falder i pris, så køber jeg det
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: World of Final Fantasy!

Indlægaf Rytteren » fre 28 okt 2016 00:19

Opdagede lige at pris på ps4 og vita er forskellige med 160kr.. Kan ikke umiddelbart se der skulle vare den store forskel. Til 299 kr... Der kunne jeg sgu godt... Har jeg slemme tømmermænd søndag købes det.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron