Forum

BlazBlue: Central Fiction

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf Da Senzai » tirs 01 nov 2016 20:32

Så er der ikke længe til at BlazBlue: Central Fiction har release! :D

Jeg savner i den grad et godt Fighting Spil til PS4*, så jeg har tænkt mig at springe på her! :D

Jeg har været ved at købe Blazblue flere gange, men er altid endt med at springe fra, da der i sand Street Fighter-stil altid er blevet annonceret en ny udgave allerede inden den foregående havde Europæisk release.

Denne gang skulle den vist være god nok og Central Fiction er - hvis jeg har forstået det rigtigt - den endelige udgave af BlazBlue.

Jeg hader at være en af "dem", men nu spørger jeg alligevel. Hvor køber I spillet?

Det er meget sjældent, jeg køber noget på release og det gør ærligt talt lidt ondt på mig at skulle betale de 500 kroner, det koster på Amazon.



*
Dead or Alive 5: Last Round er nærmest det bedste spil, jeg nogensinde har spillet, men er desværre ramt af den bug, der gør at online-delen ikke virker for mig.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf Erroneus » tirs 01 nov 2016 22:14

Med den lave pund pris er det faktisk kun omkring 415 kr. fra Amazon UK. Tror ikke du finder den billigere andre steder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf Jb » tirs 01 nov 2016 23:13

32 pund ved base.com [WHITE SMILING FACE]️

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf Erroneus » ons 02 nov 2016 00:19

Bemærk at de har sendt fra Schweiz før, og så er der told risiko, men om de er kun skiftet til mainland-uk kun, skal jeg ikke kunne sige.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf mrlenniboy » ons 02 nov 2016 11:49

Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: BlazBlue: Central Fiction

Indlægaf Da Senzai » fre 04 nov 2016 00:14

Tak for svarene!

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om, jeg er ved at få kolde fødder. BlazBlue er virkeligt en gennemført og solidt spil. En AAA-Anime Fighter.

Jeg er måske bare lidt mere end 3D Fighter Kind of guy. Problemet er bare, at der er ingenting. Ingen 3D Fightere - og der kommer heller ikke nogen, medmindre, at man gerne vil spille Tekken. Det er en skam synes jeg.

Det er også lige det med BlazBlue - jeg er ikke helt overbevist om, at der stadig en aktiv online-spillerbase om en måned. Spillet er virkeligt godt, men, hvis jeg ikke kan være sikker på, at der er nogen at spille med.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster

cron