Forum

Ny til PS4 verdenen

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 13:52

Hej allesammen

Er helt ny til PS4, og er mega glad for den, og det ser ud til at dette forum er et fedt sted :D
Jeg har købt lidt spil, men har en ønskeliste, som lyder på:

Rise of the Tomb Raider
Witcher 3
Skyrim
Assassin's Creed Syndicate
Metal Gear Solid V Phantom Pain
Batman Arkham Knight
Far Cry Primal
Dishonored 2

Er der nogen der har nogle idéer til flere spil af samme stil, eller bare fede must have spil? Har været de fleste top-lister igennem, men det kunne være der er nogle hidden gems :)
Hav en fortsat god søndag
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf ikkNico » søn 06 nov 2016 13:57

Velkommen til. Forummet er ike helt så aktivt som i de "gode gamle dage", men ind i mellem sker der da lidt.
Det ligner en liste af historie-drevne spil, så et indspark herfra lyder på Uncharted, både 4'eren og collection med nr. 1-3. Wolfenstein New World Order kan sikkert også fås rigtig billigt.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 14:14

Mange tak for svar, tænker også at listen ligner meget open-world spil, men vil helt klart lige kigge på de spil du nævner.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf mrlenniboy » søn 06 nov 2016 14:27

Last Of Us
Fallout 4
Bloodborne
Skyrim Remastered
Overwatch
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Unklemac » søn 06 nov 2016 14:31

Velkommen til :)

Personligt ville jeg bytte Assassins Creed ud med Grand Theft Auto 5.

Lige nu hvis du har PS Plus, kan du få et aller helvedes godt tilbud på Dragon Age Inquisition (game of the year edition) for sølle 115kr eller deromkring. Et fantastisk underholdende spil med flot grafik i semi open world.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 14:38

Last of Us og Bloodborne ser ud til at være gode, men resten er ikke lige noget for mig.

Har PS Plus, men kan bedre lide fysiske spil, hvis du forstår :)
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Unklemac » søn 06 nov 2016 14:42

farzam1999 skrev:Last of Us og Bloodborne ser ud til at være gode, men resten er ikke lige noget for mig.

Har PS Plus, men kan bedre lide fysiske spil, hvis du forstår :)


Sådan gør jeg også med titler der skal sælges / byttes efter de er klaret. Alt andet bliver digitalt og det er bare luksus :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 14:43

Nåh, det er ikke derfor, synes bare det føles bedre at have det som fysisk medie ;)
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Erroneus » søn 06 nov 2016 14:45

Until Dawn, hvis du er til historie drevne spil med en smule gys i, dog ikke meget gys, når en kylling som jeg tør spille det :)

Ratchet & Clank, hvis du er til en god gang action platformer med god humor.

Inside. Efterfølger til Limbo og en fantastisk titel, igen et spil med fokus på historie.

Xcom 2, hvis du er til strategisk tur-baseret alien jagt :)

Tales from the Borderlands. Det bedste Telltale spil siden The Walking Dead, specielt hvis man har spillet Borderlands spillene.

Doom, hvis du skal have action-packed højt tempo alien shooter.

Rocket League. Super sjovt, hurtigt at starte på, men man kan ligge mange mange timer i det og blive kun bedre og bedre. Fantastisk multiplayer spil.

Resogun: Et af de bedste arkade shooter spil til PS4.

Hitman: Danske IO har lavet et helt fantastisk spil med det nyeste Hitman, som netop har fået udgivet sidste afsnit i første sæson.

Helt sikkert:
The Last of Us Remastered
Uncharted: Nathan Drake collection
Uncharted 4
Grand Theft Auto V
Fallout 4
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 14:50

Skydespil har aldrig været min stærke side hehe, derfor havde jeg altid holdt mig til bilspil. Men siden jeg begyndte at spille Far Cry 4, kan jeg se at open-world spil er mere mig. Gys har aldrig virket interessant for mig, heller ikke gyser film.

Men mange tak for input. XCOM 2 ser også ud til at være godt.
Har dog lige to spørgsmål. Hvad er Telltale spil? og i Uncharted Nathan Drake collection, er det bare Uncharted 1-3 i bedre kvalitet der ligger der?
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Erroneus » søn 06 nov 2016 15:26

Telltale laver en masse historie-drevne eventyrs spil, The Walking Dead, Game of Thrones, Batman, Minecraft: Story Mode, The Wolf Among Us. Det er spil hvor historien og de valg man foretager er det vigtige, og ikke så meget selve gameplay delen.

Uncharted Nathan Drake collection er remasters af Uncharted 1 til 3. Det er dog glimrende remasters og jo man kan godt se Unhcarted 1 er et af de første PS3 spil, men det er stadigvæk flot og super gode spil. Jeg vil dog ikke anbefale at spille Uncharted 1, 2, 3 og 4 i streg, så bliver det for meget, men det haster jo heller ikke :) Jeg vil dog anbefale at have spillet Uncharted 1-3, inden man spiller 4'eren.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Vreki » søn 06 nov 2016 15:28

Tag et kig på Shadow of Mordor, det kunne godt passe med dine kriterier.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf farzam1999 » søn 06 nov 2016 15:52

Vreki, købte det i går hehe, og jeg er netop også vild med Tolkiens univers, så derfor tænkte jeg at det kunne passe godt ind
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Schmidty » søn 06 nov 2016 15:52

Vil også helt klart anbefale inFAMOUS Second Son, som er et open-world spil med superkræfter! :) Også stand-alone udvidelsen inFAMOUS First Light, hvis SS fanger dig. Derudover er dig også Just Cause 3, som jeg dog ikke selv har spillet endnu, men det er også en stor kaos-agtig open-world.

Ellers føler jeg egentlig at folk har nævnt de fleste titler, så ingen grund til at gentage dem :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Ny til PS4 verdenen

Indlægaf Lassefar76 » søn 06 nov 2016 15:56

Du skal sætte alt på pause og spille The Last Of Us. Du kan takke mig senere. Bedste spil EVER.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster