Forum

Spil til dreng på 4 år

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Spil til dreng på 4 år

Indlægaf Cena » ons 16 nov 2016 10:52

Min knægt på 4 år er så småt begyndt at vise interesse for at spille på min PS4 (Så kan han få min gamle og så er jeg jo NØDT til at købe en PS4 Pro :P).

Kender i nogle spil som i kan anbefale til den aldersgruppe? Han prøvede lego spillene med sin fætter i weekenden og de er lidt svære for ham endnu kunne jeg se - selvom han stadig syntes det var mega sjovt. Det må gerne både være retail eller indie spil - det spiller ingen rolle :)

På forhånd tak for jeres hjælp :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf warfly » ons 16 nov 2016 11:34

skylanders og disney infinity er oplagte.
Ja, Lego dimensions og de andre lego spil har små "puzzles" som nok er lidt for svære til en på 4.
Little big planet er også god til børn, men det vil også hurtig blive for svært.
Måske hohokum, det har jeg flere gange set anbefalet til de mindste, men det er jo et ret specielt "spil".
Bil spil måske? Table top racing?
Ape escape? (det er et ps2 spil der kan findes i store på ps4).
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf Cena » ons 16 nov 2016 11:56

warfly skrev:skylanders og disney infinity er oplagte.
Ja, Lego dimensions og de andre lego spil har små "puzzles" som nok er lidt for svære til en på 4.
Little big planet er også god til børn, men det vil også hurtig blive for svært.
Måske hohokum, det har jeg flere gange set anbefalet til de mindste, men det er jo et ret specielt "spil".
Bil spil måske? Table top racing?
Ape escape? (det er et ps2 spil der kan findes i store på ps4).


Tak dem vil jeg prøve at kigge på :) Det gør egentlig ikke så meget hvis de er lidt svære da han er utrolig lærenem og jeg selvfølgelig vil sidde og spille sammen med ham.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf Vreki » ons 16 nov 2016 11:57

Køb et af de ældre Skylanders brugt med en bunke figurer til.
Det var Skylanders der introducerede min knægt til PS4, selv om han godt nok var lidt ældre end 4.

Lego spillene er rigtigt gode, men som Warfly siger kan deres puzzles måske være lidt for meget til en 4-årig.

Disney infinty har en god toybox ( fri konstruktion) ,men den er nok også for svær for en 4-årig. Selve spillene har aldrig rigtigt sagt mig noget, jeg syntes de bare er et reskin af den samme simple platformer igen og igen.
Vær forresten opmærksom på at Disnye officielt har opgivet infinity, så infrastrukturen med DLC osv. bliver lukket ned i en ikke så fjern fremtid.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf ikkNico » ons 16 nov 2016 13:23

Ray-Man var det første eg tænkte på. Det kan han spille igennem, og når han så bliver hardcore kan han gå efter alle unlocks og find-ables
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf Cena » ons 16 nov 2016 13:32

ikkNico skrev:Ray-Man var det første eg tænkte på. Det kan han spille igennem, og når han så bliver hardcore kan han gå efter alle unlocks og find-ables


Kender ikke så meget til serien. Er det noget hvor man ikke kan dø f.eks?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf ikkNico » ons 16 nov 2016 13:48

Man dør, men får hele tiden en ny chance, og det er helt uden blod
Det er klassisk platform med sjove og søde figurer, selv monstrene (der er bla en drage) er komiske.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Spil til dreng på 4 år

Indlægaf Cena » ons 16 nov 2016 14:22

ikkNico skrev:Man dør, men får hele tiden en ny chance, og det er helt uden blod
Det er klassisk platform med sjove og søde figurer, selv monstrene (der er bla en drage) er komiske.


Fedt nok. Det kigger jeg på. Tak for input Nico :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster

cron