Forum

Warhammer 40,000: Deathwatch

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Warhammer 40,000: Deathwatch

Indlægaf ikkNico » søn 27 nov 2016 10:32

Der står godt nok ikke noget på den officielle hjemmeside, men Warhammer 40,000: Deathwatch (Enhanced) skulle være på vej til PS4. Helt præcist den 24/2.

Jeg har lige kigget en times gameplay på YouTube (SplatterCatGaming), og det ligner rent guffe-guffe for alle tabletop og brætspil fans.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=5Yh2An5oANk[/youtube]
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Warhammer 40,000: Deathwatch

Indlægaf Ubertracker77 » man 28 nov 2016 19:12

Selvom apenapper/morfar mopper mig hver gang, jeg spiller spil der er turn based. Så er der bare noget nostalgi ved dem, og det er bare fedt at flame en genestealer ;). Jeg skal helt sikkert kigge på spillet på et tidspunkt.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Warhammer 40,000: Deathwatch

Indlægaf morfar » man 28 nov 2016 20:41

Ubertracker77 skrev:Selvom apenapper/morfar mopper mig hver gang, jeg spiller spil der er turn based. Så er der bare noget nostalgi ved dem, og det er bare fedt at flame en genestealer ;). Jeg skal helt sikkert kigge på spillet på et tidspunkt.


Iskrystaller iskrystaller.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warhammer 40,000: Deathwatch

Indlægaf Vreki » man 28 nov 2016 21:10

Turbaserede spil, jeg husker det som lidt af et dilemma.
På den ene side, så kan jeg godt lide at man har tid til at tænke sig ordenligt om.
Men på den anden side, så er det til at få pip af når computeren bagefter skal til at juster slipset på 254 enheder.

Især mindes jeg det gamle civilization som noget hvor man godt kunne nå at lufte hunden mens det var computerens tur.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron