Forum

7 Days to Die - Er det noget værd ?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf Kimosabe » man 12 dec 2016 12:59

Jeg har et stykke tid overvejet dette spil til en couch co-op aften. Men der er godt nok delte meninger om det, hvis man tjekker reviews.

Er der nogen herinde der har prøvet det i split screen, og kan det anbefales ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: 7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf RiLLeNXD » man 12 dec 2016 13:50

Det fangede mig i et par timer, men så døde det også derefter. Du burde hellere kigge på Ark survival der lige er udkommet på PS4. Det tillader også Co-op og er meget mere fin pudset. :-)
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: 7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf Kimosabe » man 12 dec 2016 14:04

Tak for input. Så vidt jeg kan se er det kun online coop Ark tillader. Men ville da være dejligt hvis der er splitscreen :-)
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: 7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf Justin Anthony » man 12 dec 2016 14:50

Som der bliver nævnt, så giv dig hellere i kast med Ark Survival Evolved, prøvede selv 7 Days to Die, men det var simpelthen ikke et særlig godt spil. I Ark kan du ligeledes spille det i splitscreen, men menu'en i spilet bliver dog meget lille, selvom man som mig sidder 2 meter fra en 65" skærm. Udover det er det rigtig underholdende.
Justin Anthony
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: 7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf Kimosabe » man 12 dec 2016 14:56

:-) Great, det vil jeg prøve. Og det med menuen bliver muligvis ikke et problem da jeg spiller på 100" lærred.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: 7 Days to Die - Er det noget værd ?

Indlægaf pjulledk » man 12 dec 2016 23:36

NEJ Hold dig væk for 7 Days to die spillet ligner noget som køre på en playstation 1 og så er det fyldt med Bugs som ødelægger ens saves...
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster