Forum

Driveclub dlc?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » lør 17 dec 2016 19:03

Hvilke af de mange dlc pakker er gratis til Driveclub? Har lige fået et trofæ i AMG dlc, men har aldrig købt noget dlc.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf Erroneus » lør 17 dec 2016 19:38

Æh tjek inde i butikken?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » lør 17 dec 2016 20:44

Yes, fattede først nu hvordan jeg kunne se det. Amg og ignition er gratis. Resten koster.

Næste spg: der står i trofæ guiden at man skal gennemføre driveclub tour. Problemet er at alle events under driveclub tour er låste og den skriver at jeg skal upgrade mit Driveclub playstation plus edition.

Jeg havde ellers læst man kunne nappe platin i gratisversionen?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf Slimjay DK » lør 17 dec 2016 21:11

Der står godt nok platinum support .... Virker bare underligt at man kan score platinum i en version der kun har 20% af indholdet...

For PS Plus subscribers

11 tracks from India
10 cars from 10 different manufacturers
Unable to pre-load the game
Platinum Trophy is available

The full game package

55 tracks across India, Chile, Canada, Norway and Scotland
50 cars from 24 manufacturers: 7 Hot Hatch, 15 Sports, 15 Performance, 8 Super and 5 Hyper
55 events in the Tour Campaign
Able to pre-load game 2 days before release

Men handler det ikke bare om at du skal spille noget først for at åbne noget andet ? Det er meget langtid siden jeg har spillet, så husker ikke helt hvordan det hænger sammen, kan bare huske at der var events der var låst indtil man havde klaret noget andet.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » søn 18 dec 2016 01:37

Umiddelbart kan man få platin ved at køre den samme ene bane med den samme bil igen og igen.. der er åbnenart ikke en decideret campaign relateret til et trofæ.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » man 19 dec 2016 22:28

Jeg ejer kun ps plus versionen af Driveclub. Hvis jeg køber seasonpass til 99 kr på storen, kan jeg så spille al dlc eller kræver det den fulde Version?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » tors 19 jan 2017 13:06

Bump! Se mit spørgsmål i anden sidste post. Er der slet ingen der har ps plus versionen som har købt season pass?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf Vreki » tors 19 jan 2017 15:40

morfar skrev:Bump! Se mit spørgsmål i anden sidste post. Er der slet ingen der har ps plus versionen som har købt season pass?

Nix!
Det gav vist mere mening at købe det fulde som PS+ upgrade på tilbud end at bruge pengene på et seasonpass.

Men google er vores ven: https://forum.psnprofiles.com/topic/293 ... ason-pass/
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » tors 19 jan 2017 19:17

Vreki skrev:
morfar skrev:Bump! Se mit spørgsmål i anden sidste post. Er der slet ingen der har ps plus versionen som har købt season pass?

Nix!
Det gav vist mere mening at købe det fulde som PS+ upgrade på tilbud end at bruge pengene på et seasonpass.

Men google er vores ven: https://forum.psnprofiles.com/topic/293 ... ason-pass/


Google er ikke min ven, når nogen siger nej og andre siger ja. Derfor jeg ville høre herinde om nogen har ps+ versionen og har købt season pass og haft adgang til al dlc.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Driveclub dlc?

Indlægaf morfar » lør 21 jan 2017 01:21

Jeg valgte at tro på dem der skrev at man godt kunne tilkøbe season pass til sin ps plus version af spillet. Umiddelbart var det et dumt valg, da jeg stadig ikke kan spille dlc'erne. De er 'tilkøbt' når jeg kigger på dem på storen, men inde i selve spillet er de stadig låst og jeg bliver bedt om at købe dem hvis jeg vil spille dem.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster