Forum

Kan du google Bloodborne?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Warberg80 » søn 18 dec 2016 15:48

Når jeg prøver, nægter Google at autocomplete. Den vil højst gå med til "bloodborn". Hvad i alverden kan det skyldes?
Warberg80
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Viby J


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Sethos » søn 18 dec 2016 16:01

Og jeg som gik og troede min dagligdag var grå og trist.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Warberg80 » søn 18 dec 2016 16:06

Sethos skrev:Og jeg som gik og troede min dagligdag var grå og trist.

Det tror gerne - du er gamer. Der var ingen grund til at klikke på indlægget. :)
Warberg80
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Viby J


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Sethos » søn 18 dec 2016 16:16

Skide gamers, der bare hænger ud på sådan et gaming site og klikker på tråde med spilnavne i titlen. Sikke en verden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Vreki » søn 18 dec 2016 16:22

Sikkert fordi der er så mange hits på bloodborn at den ikke kan udelukke at det er det korrekte søgeord.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf oliman22 » søn 18 dec 2016 16:23

Jeg tør vædde på at jøderne har en del af skylden
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf ikkNico » søn 18 dec 2016 17:06

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Kan du google Bloodborne?

Indlægaf Warberg80 » søn 18 dec 2016 17:36

Jeg vedkender det var et lidt søgt spørgsmål, der måske skulle ligge i off-topic :D

Når jeg spørger er det fordi jeg sidder næsten konstant med tabletten ved hånden for at finde rundt i spillet (jeg er erfaren men ikke specielt god gamer). Man kan hurtigt komme til at spille 15-20 minutter med god fremgang, og pludselig siger spillet "DU DØDE", hvis ikke man har læst lektien først. Jeg synes det er lidt en skam når spil gøres så afhængige af at finde råd og vejledning på nettet. Har lige gennemført Dragon Age: Inquesition, og der var det helt ekstremt så meget jeg måtte google for at finde vej fra A til B. Jeg ved nogen vil mene, at meningen er man selv skal hitte ud af det. Til gengæld var jeg ikke på nettet en eneste gang i Uncharted 4 - fantastisk spil.

Når jeg søger på WoW-relaterede ting, så kommer google for det meste med svaret inden jeg overhovedet ved hvad jeg vil spørge om. Her er det ekstra svært, fordi udover at google ikke vil hjælpe, så er alt i spillet, også egenavne, oversat, hvilket jo egentlig er en god service, men her fristes man til at ændre maskinens sprogindstillinger bare for det.
Warberg80
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Viby J



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron