Forum

GT Sport Campaign

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GT Sport Campaign

Indlægaf UnrealPirate » tirs 20 dec 2016 12:23

Hej alle sammen.

Jeg har siden annonceringen af GT Sport været rigtig interesseret i spillet, men efterhånden lød det meget som om at der kun var en online del og ikke noget single player. Spillet var derfor ikke interessant derefter for mig da jeg nyder en single player del meget mere end "bumper cars online" mode.
Jeg troede længe at GT Sport ville være det første GT nogensinde som jeg ikke købte (Har spillet GT siden det aller første på PS1)... MEN, nu læser jeg flere steder (Har åbenbart været kendt i nogen tid) at der åbenbart ER en single player campaign del som vi kender det fra tidligere GT spil! :o

Kan nogen her bekræfte at der vil være en campaign del ligesom de gamle GT spil hvor der er masser af løb/mesterskaber samt at man kan købe og opgraderer biler osv. i GT Sport? For hvis ja, så skal det spil sgu ejes! :-)

På forhånd tak.
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: GT Sport Campaign

Indlægaf S_Phoenix » tirs 20 dec 2016 15:45

Er selv lige så stor fan af GT, og også spillet det siden 1ern på PS1, har ikke haft fulgt med så meget da jeg antog det var en selvfølge.

Min tanke er hvis de kun lavede det online mode så ville de for alvor skyde sig selv i foden. Singleplayer delen har også alle dage været stort set det eneste der har haft min interesse.
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: GT Sport Campaign

Indlægaf UnrealPirate » tirs 20 dec 2016 17:57

Helt enig.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at der angiveligt kun er 117 events i den karriere del. Det omfatter de tåbelige køreprøver samt bane prøver for at du skal lære hvordan tingenes skal gøres inden du går online. Der er en arcade mode, men den er ligesom PSP versionen eller som en arcade mode generelt er. Du vælger en bane, bil og kører- That's it.

Håber virkelig at de tilføjer en decideret karriere del som vi kender det, ellers kan de glemme alt om at jeg køber spillet. Uanset hvor meget Poliphony tror at det er en god idé med en "eSport" version af deres spil, uanset hvor meget de vil træne en i at kører, så vil online delen (med mindre du spiller sammen med venner der har den samme indstilling) ALTID være totalt kaos og bumper cars...

Fandt denne. Det er dog generelt og ikke decideret med GT at gøre: http://www.gamefaqs.com/poll/6012-if-yo ... ayer-games
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: GT Sport Campaign

Indlægaf S_Phoenix » ons 21 dec 2016 02:23

Jeg HÅBER at udskydelsen fra november bl.a er pga mangel på indhold i SP delen.
Det vil være at ødelægge GT for mange tror jeg hvis ikke den del er med - og er fyldestgørende.

Det spil alene er over 50% af grunden til at jeg købte min PS4 egentligt... Købte 3ern udelukkende pga jeg ville spille GT meh...

Der stadig ingen release date så i den henseende kan man jo håbe...
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: GT Sport Campaign

Indlægaf Volpi » ons 21 dec 2016 07:24

Jeg købte i sin tid min PS3 pga gran turismo efter et par år med Xbox (havde tidligere ps2).
Men jeg måtte hurtigt erkende, at jeg nok måtte finde andre grunde, for gt5 var dybeste set en kæmpe skuffelse da det efter flere års forsinkelse endelig udkom.
Gt6 blev end ikke købt, eneste gt spil jeg ikke har haft. Efterhånden er gt røget ud af min bevidsthed, men håber stadig de kan genopleve serien. Assetto corsa, project cars og Forza presser dem ihvertfald og håber det er med til at skubbe på.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GT Sport Campaign

Indlægaf UnrealPirate » tors 22 dec 2016 11:23

Vi må håbe de får det tilføjet. Jeg vil rigtig gerne spille det, men der skal bare være den karriere del. Som I andre jo også skriver, så er det bare sådan en stor del af GT og jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor de ikke laver den. Nu tager GT spillene jo alligevel altid vildt lang tid om at lave. Man kunne vel sætte et par folk af og give dem 6 mdr., så burde den være i hus. :-)

Men godt at man så også spiller Forza Motorsport/Horizon. Det må jo så kunne holde en hen til den dag hvor GT igen vil have den famøse karriere del ;-)

PS: Er STOR fan af Forza, men jeg nyder sgu stadig at spille GT i single player ;-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster