Forum

Darkest Dungeon

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Darkest Dungeon

Indlægaf weissmuller » søn 08 jan 2017 20:02

Andre der har spillet dette spil? Jeg troede ikke helt på konceptet men gav det en chance med Januar udsalget (ca.60,-) og wow, hvor er det en fed turn based dungeon crawler. Man bliver advaret et par gange med at man vil dø igen og igen, men synes starten er ganske overskuelig og til at have med at gøre. Virkeligt imponerende hvor medrivende sådan et 2d take er på genren. Stemningen drypper af blod og sved, godt hjulpet på vej af den fedeste fortæller stemme (siden Tony Jay - Legacy of Kain :D ). I vil ikke fortryde et køb (tror jeg).

2d "souls agtig" dungeon crawler med den fedeste stemning.

weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf Hasani94 » søn 08 jan 2017 20:21

weissmuller skrev: (siden Tony Jay - Legacy of Kain)


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
HVORFOR HAR VI IKKE FÅET DET SPIL ENDNU?! #-o


On-topic: Måske skulle jeg prøve at give spillet en chance.. Plejede at være glad for Turn-based spil engang, men nu om dage er jeg rimelig træt af konsol-gaming generelt, så måske er det lige præcis det jeg har brug for...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf Jb » søn 08 jan 2017 20:59

2d turn based tiltaler mig, men den mørke stil / atmosfære gør ikke rigtig. Og alt hvad der slægtes med ordet "Souls" er mit liv / min spil tid for kort til

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf Shadowcat » søn 08 jan 2017 21:04

Jeg spiller det også ind imellem :) Det er ret godt. Dejligt dystert og mega frustrerende nogen gange!
Billede
Shadowcat
Niveau 1
 
Indlæg: 57
By: Odense C


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf morfar » man 09 jan 2017 00:20

Jeg stod af ved "turn based"
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf weissmuller » man 09 jan 2017 15:34

morfar skrev:Jeg stod af ved "turn based"

Button masher, eh? :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf dualhandel » tors 12 jan 2017 23:20

Altså jeg har haft spillet det på computer, og der syntes jeg at det var fedt! og så stødte jeg på det her til januarudsalget, og købte det til PS4, og jeg er normalt ikke til turn-based spil, men elsker atmosfæren og grafikken er ret fed hvis du spørg mig, selvfølgelig ikke i forhold til så meget andet, men hvis man tænker på at det er et 2D turn-based spil, så er det meget imponerende! Gid at jeg havde backet det dengang det var på kickstarter...
Men hvis man syntes at sådan noget er fedt, kan jeg også anbefale Salt and Sanctuary, som basicly er Dark Souls/Bloodborne i 2D, super fedt!
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf weissmuller » fre 13 jan 2017 13:55

dualhandel skrev:Altså jeg har haft spillet det på computer, og der syntes jeg at det var fedt! og så stødte jeg på det her til januarudsalget, og købte det til PS4, og jeg er normalt ikke til turn-based spil, men elsker atmosfæren og grafikken er ret fed hvis du spørg mig, selvfølgelig ikke i forhold til så meget andet, men hvis man tænker på at det er et 2D turn-based spil, så er det meget imponerende! Gid at jeg havde backet det dengang det var på kickstarter...
Men hvis man syntes at sådan noget er fedt, kan jeg også anbefale Salt and Sanctuary, som basicly er Dark Souls/Bloodborne i 2D, super fedt!

Salt and Sanctuary har jeg også købt men ikke rigtig fået gang i. Det er dog en fejl :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf dualhandel » lør 14 jan 2017 15:59

Hey, er der nogen der ved hvad man kan gøre, hvis ens hero har været sat til at restituere sit stress niveau, og efter man har været på en ny quest (hvor de burde have genvundet en del stress) er der blot et " ? " ud for min hero, og jeg kan ikke vælge ham til noget som helst... Lidt irriterende da han er en af mine bedste og jeg har smidt penge efter hans udstyr... Nogen der har prøvet det samme?
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Darkest Dungeon

Indlægaf dualhandel » man 16 jan 2017 00:24

Fandt denne her video på youtube, da jeg gerne ville vide hvad en shambler var, men jeg fik meget mere ud af videoen end blot dette! Men nogen der har udstyret nogle af deres heroes med de samme trinkets som ham? jeg vil nemlig gerne vide, hvad der gør ham i stand til, at lave et modangreb i det monstrene angriber ham, det ser rimelig effektivt ud, da han skader mellem 30 og 50 på counter attacks og kun omkring de 10 med hans egne angreb.
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron