Forum

Aktive Division spillere?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Aktive Division spillere?

Indlægaf Egeberg » ons 11 jan 2017 14:22

Hey

Jeg har kastet mig over The Division igen og er naturligvis hooked :-) Jeg leder efter flere danske spillere til vennelisten. Så spiller du, så skriv endelig her eller smid en PSN invitation til Egeberg78.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Krede1972 » fre 13 jan 2017 18:05

Jeg spiller for tiden The Division de fleste aftener.
Lige nu er det Survival som jeg bruger det meste af min tid på og er temmeligt bidt af.

Jeg mener faktisk at jeg har dig på min friendsliste allerede.

Her et laaangt 4-5 minutter klip fra min seneste extraction i Survival. Jeg får selv aflivet min egen Hunter og tror at jeg så er klar til at hoppe ind i helikopteren, da der dukker en ny Hunter op fra en anden spiller. Da jeg ryger ned i forsøget på at hjælpe med at dræbe den anden Hunter tænker jeg "fuuuuck, der røg lige en times spilletid i vasken", da det er min erfaring at folk ikke hjælper fremmende spillere i Survival... Heldigvis indså den anden spiller at han nok kunne bruge en hjælpende hånd til at få nedlagt sin egen Hunter :-D



EDIT: Jeg har opdaget at B-Boy-Bananas som reviver mig også er dansk. Lidt stalker er man vel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf abothmann » fre 20 jan 2017 10:18

Ja da det er det eneste jeg spiller indtil Mass Effect udkommer :) bare tilføj mig

PSN: abothmann
abothmann
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: København S



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron