Forum

Dødvande ...

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dødvande ...

Indlægaf ikkNico » fre 13 jan 2017 17:23

Elsker jer allesammen, og jeres mange forslag
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Dødvande ...

Indlægaf Volpi » fre 13 jan 2017 17:43

Har du ikke spillet Black flag, så har du stadig dit bedste køb ever til gode:). Ift pris ihvertfald. Jeg har set det til 100kr ihvertfald og er SPILLET, der fik mig på krogen i den genre.
Uncharted var jeg også ret glad for. Flot billede og historie og ligeledes billigt nu.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Dødvande ...

Indlægaf ikkNico » fre 13 jan 2017 21:31

Jeg endte med The Order 1886, The Crew og så tror jeg, at jeg napper Samurai Warriors 4 næste gang det er på tilbud.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Dødvande ...

Indlægaf Jb » fre 13 jan 2017 21:42

Overwatch er mindless fun! Fps multi-player
Hvis du er ude efter Hack n slash så evt devil may Cry 4 Eller God of war 3 remastered, darksiders er også lige kommet [WHITE SMILING FACE]️

Stardew Valley er alletiders chiller spil.

Ffxv er en skæv affære.
Det bæger præg af jrpg og så alligevel ikke. Open world hack n slash combat men rpg elementerne er der. Quests. Stats osv. Combat delen er ikke så tilfredsstillende i mine øjne som et rigtigt Hack n slash.
Og der er som i mange rpg. Dialoger og historie som er lidt meh.

Batman spillene er også et godt bud. Her er Hack n slash. Stealth og karakterer man kender [WHITE SMILING FACE]️





Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dødvande ...

Indlægaf Muppetmilker » fre 13 jan 2017 21:54

Rainbow Six Siege er klart værd at tjekke ud. Er også død billigt lige nu. Nok det sjoveste MP spil til ps4 lige pt. efter min mening.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Dødvande ...

Indlægaf Slimjay DK » fre 13 jan 2017 22:12

ikkNico skrev:Jeg endte med The Order 1886, The Crew og så tror jeg, at jeg napper Samurai Warriors 4 næste gang det er på tilbud.


The Order 1886 er også ganske underholdende og meget flot :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Dødvande ...

Indlægaf enfen » fre 13 jan 2017 23:08

Mange cutscenes, men absolut hæderligt. Har det stadig liggende, og skal igennem det én gang til på Hard.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Dødvande ...

Indlægaf Vreki » fre 13 jan 2017 23:31

Slimjay DK skrev:
ikkNico skrev:Jeg endte med The Order 1886, The Crew og så tror jeg, at jeg napper Samurai Warriors 4 næste gang det er på tilbud.


The Order 1886 er også ganske underholdende og meget flot :wink:


Det syntes jeg så til gengæld er et biblioteksspil. Der er for lidt indhold til at det er værd at eje.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dødvande ...

Indlægaf enfen » fre 13 jan 2017 23:37

Men omvendt koster det kun 149,- hos Computer City inkl. fragt lige nu.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Dødvande ...

Indlægaf morfar » lør 14 jan 2017 07:12

Vreki skrev:
Slimjay DK skrev:
ikkNico skrev:Jeg endte med The Order 1886, The Crew og så tror jeg, at jeg napper Samurai Warriors 4 næste gang det er på tilbud.


The Order 1886 er også ganske underholdende og meget flot :wink:


Det syntes jeg så til gengæld er et biblioteksspil. Der er for lidt indhold til at det er værd at eje.


Enig. Mit blev også lånt på biblioteket.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dødvande ...

Indlægaf ikkNico » lør 14 jan 2017 09:33

Mit blev købt brugt i gamestop :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Dødvande ...

Indlægaf dMITIj » lør 14 jan 2017 13:36

Cena skrev:Jeg vil klart anbefale BF1 Nico :) Du ved hvor meget jeg normalt brokker mig over lag osv. i FPS online. Det er der intet af i BF1 og det er skide sjovt! Det er den bedste online shooter jeg har prøvet i mine år. Du er som altid velkommen til at spille med os!


+1 her fra, er gået totalt væk fra COD:IW og gamer sådan set kun BF1, det spiller max.. det tager lige et par dage at vende sig til BF1 når man kommer fra COD. pt. spiller jeg kun TDM da jeg ikke kan sidde og snakke, mit "gameroom" er i stuen og konen ikke gider høre på mig :evil: :lol: men anyway så hygger jeg mig gevaldigt med BF1/TDM. udover det så er grafikken selv på ps rigtig flot.

et minus ved a være OMA er at folk i TDM generelt ikke er gode nok til at smide "random" ammo/medic selvom man prøver at gøre opmærksom på man mangler.

et andet minus er at der er en bug/fejl når man aimer, pluslig er ens aim i skyerne, eller man aimer til den ene side ect, så går der lige et par sec før ens aim er hvor man reelt aimer, et andet minus er at hvis man er for tæt på en mur feks. kan man ikke ramme fjenden, selvom man har sigtekornet på ham.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Dødvande ...

Indlægaf Vreki » søn 15 jan 2017 10:36

dMITIj skrev:
+1 her fra, er gået totalt væk fra COD:IW og gamer sådan set kun BF1, det spiller max.. det tager lige et par dage at vende sig til BF1 når man kommer fra COD. pt. spiller jeg kun TDM da jeg ikke kan sidde og snakke, mit "gameroom" er i stuen og konen ikke gider høre på mig :evil: :lol: men anyway så hygger jeg mig gevaldigt med BF1/TDM. udover det så er grafikken selv på ps rigtig flot.


Der er såmænd heller ikke nogen der bruger mikrofon i det andre gamemodes, så du skal ikke holde dig tilbage af den grund.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dødvande ...

Indlægaf ikkNico » søn 15 jan 2017 19:09

Så er The Order gennemført. Det skulle nok have været et biblioteks spil, for der er ikke meget relplay værdi at hente. Jeg kunne selvfølgelig lede efter de sidste collectiibles, men jeg kan ikke engang se, hvilke jeg har fundet
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Dødvande ...

Indlægaf cthulhu » tirs 17 jan 2017 10:31

Nu skriver du godt nok "ingen RPG", men har du kigget på Dark Souls 2 og Bloodborne? Der er nogle RPG-elementer, men ingen lange cutscenes eller dialoger. Det er primært dyster, stemningsfuld hack'n'slash.
cthulhu
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Fyn


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster