Forum

Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Indlægaf Cena » tirs 17 jan 2017 14:59

Hello.

Jeg overvejer snart at købe det nye Tomb Raider til min PS4 pro.
Kan se der er kommet en patch, som gør at spillet på Pro understøtter 3 forskellige grafik "valg". Der er 4K, enriched visuals og 60 fps 1080p.

Jeg har ikke selv en 4K monitor eller TV endnu, så det er selvfølgelig ikke en valgmulighed. Er der nogen af jer der har spillet på Pro og rodet med de forskellige indstillinger?
Uanset hvad vil jeg nok gå på 60 fps mode, da det bare føles mere smooth for mig. Men er der mærkbar forskel på de 2 modes?

Jeg håber at flere spil i fremtiden vil få disse valgmuligheder, så man selv kan vælge om man vil have flottest muligt billede eller høj framerate :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Indlægaf Bthoegersen » tirs 17 jan 2017 22:48

Der er virkeligt stor forskel på de 60fps.. Jeg blev overrasket over hvor stor betydning det har på spil oplevelsen.
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Indlægaf Cena » ons 18 jan 2017 10:20

Bthoegersen skrev:Der er virkeligt stor forskel på de 60fps.. Jeg blev overrasket over hvor stor betydning det har på spil oplevelsen.


Ja spil føles meget bedre når de er 60 FPS. Hvordan var den grafiske forskel på enriched visuals og 60 FPS?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 jan 2017 12:03

Jeg kan ikke se den store grafiske forskel på de 2 modes .... så hellere 60FPS fremfor enriched visuals :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Rise of the Tomb Raider PS4 Pro

Indlægaf Cena » ons 18 jan 2017 14:22

Slimjay DK skrev:Jeg kan ikke se den store grafiske forskel på de 2 modes .... så hellere 60FPS fremfor enriched visuals :)


Enig. Jeg syntes faktisk det burde være et krav at alle optimerede Pro spil skulle have den mulighed.
Kunne godt have tænkt mig at spille UC4 i 60 fps :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron