Forum

SMITE for en begynder?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

SMITE for en begynder?

Indlægaf Dummiz » tirs 31 jan 2017 20:29

Har kigget lidt på Smite men har aldrig prøvet det men nu skal det være. Er der nogle karaktere der er bedre end andre for nybegyndere i dette spil? Bare aå man ikke bliver slagtet total så snart man går online. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: SMITE for en begynder?

Indlægaf Da Senzai » ons 01 feb 2017 09:31

Jeg har spillet rigtigt meget Smite og spiller det stadig nogen gange.

Alle Moba´er er svære, hvis man ikke har erfaringer med Genren. Du skal bare vælge den helt, du synes ser sejest ud og så er det vigtigste, at du ikke dør, da en kamp nemt bliver tabt, hvis du dør meget i starten og du kommer bagud på levels.

Inde i spillet er der en oversigt over guderne og når du trykker på en gud, så står der om han er Easy, Medium eller Hard at spille.

Jeg spiller stort set kun Warrior og Guardian (og lidt Mage) og jeg vil nok også anbefale at starte som Warrior eller Guardian, da det er disse klasser med mest HP og man derfor ikke bliver straffet helt ligeså hårdt, når man laver fejl.

- men seriøst - bare vælg den, du synes ser sejest ud, det er sådan man bør gøre i alle spil. Fuck Tier-lister og Baby-figurer :P
Senest rettet af Da Senzai ons 01 feb 2017 12:28, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE for en begynder?

Indlægaf Da Senzai » ons 01 feb 2017 09:34

Husk at sætte "Auto-Buy" på i starten, så du ikke skal bekymre dig om Items, mens du lige lærer spillet!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE for en begynder?

Indlægaf Dummiz » man 27 feb 2017 00:03

Nu har jeg lige prøvet det lidt. Og den første figur jeg købte var Cubid. Han er rimelig let at have med at gøre bare jeg husker at stikke af når jeg bliver angrebet for vildt.

Vil rigtig gerne lære at spille med Fenrir men hvad jeg kan forstå så er han jungle og det fatter jeg hat af at spille
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 30 gæster