Forum

FlatOut 4: Total Insanity!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » fre 03 feb 2017 01:13

Lad det være sagt med det samme. Jeg elsker Ræserspil.

Især, når det er, hvad jeg selv beskriver som hjernedødt Arcaderæs. Jeg nævner i flæng spil, jeg synes er helt fantatiske; Full Auto, Rumble Racing, Fatal Inertia, FlatOut, Skydrift, Ridge Racer 6, Sonic Racing Transformed. Racerspil, hvor mange har der til fælles, at der bare er fuld smadder og de bliver kun endnu sjovere, når de kan spilles online og man kører ræs mod 7 andre tosser, der alle er overbevist om, at de er døden på 4 hjul.

Jeg elsker det. Det er så fedt. Dersværre findes der inden af den slags spil til PS4 - men nu er FlatOut 4 blev annonceret, at det kommer til PS4 allerede til March! Det bliver Awesome! Jeg spillede forgængeren på Xbox 360 og det var faktisk rigtigt godt. Det eneste, der var lidt kedeligt var den måde bilklasserne var delt op på. Det gjorde, at selv om der var omtrant 30 forskellige biler, der alle så megaseje ud, så var de reelt kun 3 forskellige biler, der var kompetitive, da de kørte hurtigere end de andre.

Jeg glæder mig meget til at prøve FlatOut 4, da det er flere år siden, at jeg har spillet et godt bilspil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf ikkNico » fre 03 feb 2017 08:35

Har de endelig annonceret det? Så'n helt officielt?
Najs
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Kimosabe » fre 03 feb 2017 10:07

Fedt der er kommet dato på og at det allerede er i marts ! Jeg har godt nok haft mange sjove LAN MP timer med det spil på PC :-)

GLÆDER mig til at se om de fanger stemningen fra det gamle.
Senest rettet af Kimosabe fre 03 feb 2017 12:27, rettet i alt 1 gang.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Vreki » fre 03 feb 2017 11:31

Aldrig hørt om det, men det ser da pænt kaotisk ud
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » fre 03 feb 2017 13:23

Det ligner et bilspil for rigtige mænd! :mrgreen:

Personligt er jeg ligeglad med alle de gimmicks og de utallige "Party" Game Modes spillet er kendt for. Jeg interesserer mig kun for en ting og det er Racing-delen. Det holder tilgengæld også og det er så fedt at køre de andre spillere af banen! xD

Jeg håber bare at spillet har en bedre balance denne her gang, så der er flere reelle biler at vælge imellem ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Whoa » fre 03 feb 2017 21:23

Har sku også haft en del sjov med det spil på computer café! Elsker at lave en løbs serie med race og destruction

/insert clever or funny note here\
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf wMikkel » fre 03 feb 2017 21:25

Split-screen multiplayer eller jeg skipper.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Redman DK » lør 04 feb 2017 18:03

Jeg spillede etteren og toeren en hel del. Dejligt at se arcade bilspil genren ikke er helt dødt endnu.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf ikkNico » lør 04 feb 2017 18:44

Helt enig Red, og FO4 dufter rigtig dejligt af Destruction Derby og Burnout i et skønt mix
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Redman DK » søn 05 feb 2017 17:21

ikkNico skrev:Helt enig Red, og FO4 dufter rigtig dejligt af Destruction Derby og Burnout i et skønt mix


Se, nu gjorde du mig deprimeret igen ved at nævne Burnout :(

Af alle de spiludgivere der ikke gider remasters hvorfor skulle EA så lige være et af dem.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Jb » søn 05 feb 2017 18:23

jeg er totalt på. spillede en del flatout på xboxen.
ser ikke ud til der er nogen steder man kan preorder (endnu)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf ikkNico » søn 05 feb 2017 20:21

Redman DK skrev:
ikkNico skrev:Helt enig Red, og FO4 dufter rigtig dejligt af Destruction Derby og Burnout i et skønt mix


Se, nu gjorde du mig deprimeret igen ved at nævne Burnout :(

Af alle de spiludgivere der ikke gider remasters hvorfor skulle EA så lige være et af dem.

Ja, det er sgu lidt underligt. En remaster collection af alle de 3 originale Burnout spil ville jo sælge helt sindssygt. Jeg har aldrig mødt nogen, der ikke synes BPO er gode spil
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Odyzeus » man 06 feb 2017 10:23

Videoen ligner jo Flatout2 der har fået en makeover. Det kan kun være et godt tegn :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Redman DK » lør 04 mar 2017 11:11

Det er på tilbud lige nu for folk med ps plus til 375, og hvis man køber for 375 den her måned får man 75 i kredit i april.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Jb » lør 04 mar 2017 19:18

Det kunne godt friste! Det eneste sted jeg har set man kan pre-order er ps store og gamestop og med deres priser så er ps storen bedste bud. Hverken Coolshop eller Amazon lister det.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron