Forum

For Honor tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

For Honor tråd

Indlægaf Cena » fre 10 feb 2017 11:31

Jeg tænker at vi lige så godt kan lave en semi officiel tråd til spillet, da den anden tråd vi havde handlet om invites til den lukkede beta.

Der er åben beta her i weekenden og den kan allerede hentes ned på PSN nu - Jeg ved faktisk ikke om den allerede kan spilles nu, da jeg er på job.

Jeg glæder mig personligt til at prøve betaen, da jeg endnu ikke er helt overbevist om jeg skal købe spillet endnu. Så håber at jeg henover weekenden kan få prøvet den åbne beta og dannet mig et indtryk af spillet.

Jeg håber at indtrykket bliver positivt, så jeg kan købe det i næste uge hvor jeg har ferie :)

Er der nogle af jer der skal spille betaen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: For Honor tråd

Indlægaf weissmuller » fre 10 feb 2017 12:36

tror det er et fantastisk spil til PvP, men tvivler på at singleplayer delen har kød nok.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: For Honor tråd

Indlægaf Cena » fre 10 feb 2017 13:03

weissmuller skrev:tror det er et fantastisk spil til PvP, men tvivler på at singleplayer delen har kød nok.


Det er også lidt min frygt. Håber der er 3 singleplayer oplevelser med bare lidt historie og forskellighed.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: For Honor tråd

Indlægaf Laffer » fre 10 feb 2017 14:11

Hentede og spillede det i går.

Første indtryk er at det er tung og langsomt, men kan da være det bliver bedre med tiden.

Jeg klarede turorial og spillede et par "kampe" så er ikke så dybt nede i det, men blot mit førstehåndsindtryk
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: For Honor tråd

Indlægaf Cena » fre 10 feb 2017 17:39

Laffer skrev:Hentede og spillede det i går.

Første indtryk er at det er tung og langsomt, men kan da være det bliver bedre med tiden.

Jeg klarede turorial og spillede et par "kampe" så er ikke så dybt nede i det, men blot mit førstehåndsindtryk


Jeg har lige siddet og spillet en time og mit indtryk er desværre det samme. Det får en chance eller to mere henover weekenden. Men det virker ikke til at være et spil jeg gider at sidde og bruge timer på online. Hvis SP er en tynd kop the springer jeg nok over denne titel medmindre indtrykket ændrer sig markant henover weekenden :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: For Honor tråd

Indlægaf Hasani94 » fre 10 feb 2017 17:51

Nu er det også et spil der tager lidt tid, at få lært ordenligt. Jeg kan tydeligt se forskel mellem mine kampe, og dem jeg ser på TwitchTV, som har invisteret en del længere tid på spillet... 'Duellerne' er nok det mest spændene ved spillet for mit vedkommende, Så derfor har jeg egentlig kun holdt mig til 1v1 og 2v2's! :p
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: For Honor tråd

Indlægaf Vreki » man 13 feb 2017 01:54

Jeg nåede lige at prøve en enkelt runde i den åbne Beta, men jeg tror ikke rigtigt det er noget for mg.
Jeg mestrer ikke spil der er baseret på blokader og kombinationer, og det interessere mig ikke nok til at forsøge at lære det,

Det er eller flot lavet, men man kan måske frygte at der ikke er meget dybde i kamp-systemet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: For Honor tråd

Indlægaf Egeberg » tirs 14 feb 2017 09:45

Jeg hopper nok på det, men er skeptisk om indholdet. Ubisoft er efterhånden blevet gode til at skrælle deres spil ned til skelettet og gemme kødet bag season pass, expansions eller mikro transaktioner.

Spillet virker bare så meget som noget, der SKAL prøves :-)
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: For Honor tråd

Indlægaf Rasbred » ons 15 feb 2017 03:37

Jeg er nu omkring 15 timer ind i spillet :D

For Søren det er fedt. Vi er 6-8 kollegaer som har spillet lukket og åben beta.. og vi er nu godt igang med selve spillet.

Men er klart sjovest når man snakker med dem man er på hold med. Det bliver noget helt andet så :)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: For Honor tråd

Indlægaf Egeberg » fre 17 feb 2017 08:16

Jeg har ikke fået lagt nær så mange timer, som jeg gerne ville, men hold op hvor kræver spillet tilvænning. Kan tydeligt mærke at det ikke er et controller setup, jeg har prøvet før.

Jeg synes spillets stemning er super fed, og jeg brugte lidt tid igår på at øve mig mod bots. Tror jeg skal spille med en defensiv class som fx Warlord, da går helt galt som fx berserker.

Bliver jeg ikke mere fortrolig med styringen snart, så tror jeg dog ikke, at jeg har spillet længe.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: For Honor tråd

Indlægaf Jables » søn 19 feb 2017 00:57

Ramte rep 3 på min Nobushi her tidligere på ugen.
http://i.imgur.com/9Z6Ge1o.jpg

Tror jeg kommer til at spille en Warden op som det næste.


Alt i alt så syntes jeg at det er et fremragende alternativ til mange af de andre fighting games.
Hvis man ikke er vant til fighting genren og ikke gider sætte sig ind i feints, parrying, i-frames osv, så får man det meget, meget svært.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: For Honor tråd

Indlægaf Xainz » søn 19 feb 2017 09:00

Kan virkelig ikke bestemme mig for, om jeg skal give spillet en chance.
Styringen ligner meget souls spillene, som jeg er kæmpe fan af, men ligner et spil man meget hurtigt kan gå død i
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: For Honor tråd

Indlægaf Sbergy » man 06 mar 2017 13:28

Jeg købte spillet da det kom ud, jeg har givet det en chance, men har bare ikke fanget mig... Desværre
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: For Honor tråd

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 13:31

Sbergy skrev:Jeg købte spillet da det kom ud, jeg har givet det en chance, men har bare ikke fanget mig... Desværre


Jeg prøvede den åbne beta og kunne ud fra den konkluderer at spille slet ikke var noget for mig. Jeg havde nok ikke forventet at kamp systemet var så kompliceret som det er. Det minder meget om et fighting spil, hvor jeg måske mere havde forventet hack n' slash :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: For Honor tråd

Indlægaf mrlenniboy » søn 26 mar 2017 16:52

nogen der spiller, og som har lyst til at spille sammen, eller mod hinanden så add mig
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron