Forum

Sky Force Anniversary

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » lør 11 feb 2017 14:38

I stedet for, at jeg skriver et langt indlæg om alle Sky Force Anniversarys fortræffeligheder (og der er mange), så kig denne video.



En shmup perle, der kun koster 25kr på PSN Store i øjeblikket. Jeg lover, at det er alle pengene værd ... og lidt til :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Da Senzai » lør 11 feb 2017 14:50

Det ser sjovt ud. For mig minder det mig om et spil, der hedder Tyrian. Det kan vel kun være godt ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » ons 15 feb 2017 18:51

Fantastisk spil, men med et par glitchede trophies lader det til
'A really nice pat on the back' skulle poppe efter 10k kills. Jeg har rundet 26k.
Lidt det samme med 'Handsomely Rewarded', der skulle poeppe efter 100k stjerne, og heller ikke gjorde det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Vreki » ons 15 feb 2017 23:05

Det vækker minder fra de glade 80er, det kan godt være man skulle investere 25kr i noget nostalgi.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Vreki » lør 18 feb 2017 13:26

Jeg vil lige anbefale det her spil.
Hvis man vokset op med C64 eller Amiga så er det et herligt gensyn med denne type spil.
Og så er det endda med mulighed for coop.

For 25 kroner er det så rigeligt pengene værd.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » lør 18 feb 2017 16:04

Opdaterer jeres Tournament highscores?
Min Global siger bare "Updating" i en uendelighed. Tournament DK har kun en score: andreassp på 24.600
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Hades » søn 19 feb 2017 10:00

Jeg måtte også henkaste min opmærksomhed på Sky Force. Det er dælme lang tid siden, at jeg har kunne sætte mig sammen med min bror og, på samme skærm uforstyrret, spille sammen.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Vreki » søn 19 feb 2017 12:10

ikkNico skrev:Opdaterer jeres Tournament highscores?
Min Global siger bare "Updating" i en uendelighed. Tournament DK har kun en score: andreassp på 24.600


Jeg har fire på Tournament DK (Inklusive dig :wink: ). De andre hænger bare på "Updating"
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » søn 19 feb 2017 12:34

Der er 2 Sky Force spil på mobile platforme: Sky Force 2014, som er det samme som SF Anniversary, og et nyt spil fra sidste sommer; Sky Force Reloaded. Ifølge en facebook kommentar fra Infinite Dreams skulle det sidstnævnte være på vej til PS4. Det må gerne snart udkomme


Hades skrev:Jeg måtte også henkaste min opmærksomhed på Sky Force. Det er dælme lang tid siden, at jeg har kunne sætte mig sammen med min bror og, på samme skærm uforstyrret, spille sammen.

Couch coop er super, men online coop ville heller ikke være af vejen


Vreki skrev:
ikkNico skrev:Opdaterer jeres Tournament highscores?
Min Global siger bare "Updating" i en uendelighed. Tournament DK har kun en score: andreassp på 24.600


Jeg har fire på Tournament DK (Inklusive dig :wink: ). De andre hænger bare på "Updating"

Tak, det har jeg også nu. Men global opdaterer stadig i en uendelighed, men godt at høre det ikke kun er mit spil, der laver det nummer

*edit*
Highscore servicen har det ikke helt godt.
andreassp er forsvundet fra listen, og de 4 jeg har på listen er position 1, 17, 19 og 20
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » lør 25 feb 2017 08:55

Så kom der sgu' en opdatering til spillet; v1.01, og den fiksede mine trophy fejl, men ikke tournament highscorelisterne
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf ikkNico » lør 04 mar 2017 17:25

Jeg elsker simpelthen de ugentlige turneringer. De starter lidt sløvt, men man lige pludselig er man på dybt vand. Tror de skruer sværhedsgraden op for hver gennemspilning, så man meget hurtigt lander på Nightmare ... som rgel uden at have maxet sin kanon op.

Eneste øv, er at highscorelisterne stadig springer flere placeringer over. I denne uge går den gloabel liste fx fra 1-7, og springer så 8-9 over. På den danske er det helt, der går rækkefølgen i skrivende stund: 1, 5, 6, 7, 9
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Sky Force Anniversary

Indlægaf Jb » lør 04 mar 2017 19:24

Hov jeg skal vidst igang her Nico! Så må vi se om jeg navn vende mig til det lavere tempo, har brugt en del tid på ghost blade HD som er ren bullethell shmup
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron