Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » lør 25 feb 2017 10:58

Videoen fra DF



Viser masser fra OG PS4 og det ser altså ikke skidt ud og vigtigt, så er ydelsen tæt på at være perfekt, så de har fået skaleret det rigtigt godt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf j.rath » man 27 feb 2017 19:00

Jeg har modtaget en DLC kode fra Shopto til Horizon Zero Dawn på et eller andet in-game gøgl, men den virker ikke.
Er det fordi det er for tidligt mon?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » man 27 feb 2017 19:41

Så er spillet bestilt. Som noget nyt uden at vide ret meget om spillet på forhånd plejer at vide næsten alt om spil inden jeg køber dem, men med det her skulle der prøves noget nyt så må vi se om jeg kan lide det.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » man 27 feb 2017 21:01

Jeg glæder mig virkelig til onsdag!! Har lagt mine 2 sidste feriedage i dette ferieår torsdag og fredag! Så skal der games non-stop i 2 dage! :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf FoxHounddk » man 27 feb 2017 21:17

Cena skrev:Jeg glæder mig virkelig til onsdag!! Har lagt mine 2 sidste feriedage i dette ferieår torsdag og fredag! Så skal der games non-stop i 2 dage! :D


Nu har du vel gennemført Nioh først ikke ? :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » man 27 feb 2017 21:24

FoxHounddk skrev:
Cena skrev:Jeg glæder mig virkelig til onsdag!! Har lagt mine 2 sidste feriedage i dette ferieår torsdag og fredag! Så skal der games non-stop i 2 dage! :D


Nu har du vel gennemført Nioh først ikke ? :)


Haha det kommer nok ikke til at ske nej :) Men jeg kommer helt sikkert til at spille begge spil samtidig :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf mowdy » tirs 28 feb 2017 23:01

Mit er afsendt fra webhallen idag
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf HrDanish » ons 01 mar 2017 01:32

Horizon har været et af de spil jeg har set mest frem til i lang tid, havde faktisk besluttet mig for at være "fornuftig" og vente med at købe den, da jeg har så mange spil stående.....

Men dens anmeldelser samt det at Elgiganten har valgt de lige skulle være søde og smide den på bud med det samme slog sig sammen med min lyst og ja nu må de andre vente lidt længere til jeg har tiden til at spille dem.

(Ps. hvorfor er der så mangeeeeee gode openworld spil!)
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rytteren » ons 01 mar 2017 09:15

Bliver simpelthen nød til, at hente spillet på vej hjem fra arbejde. Specielt når Elgiganten har det til 399kr.

Normalt venter jeg på spil, til de er klar på biblioteket. Men når det er et historiefokuseret spil, har jeg lært af mine fejl med FFXV. Internettet var fyldt med tråde om spillet (alt fra historie, mangel på samme, cutscenes der ikke gav mening og mystiske spilmekanismer). Tråde jeg holdt mig fra, for ikke at støde på spoilers. Jeg vil gerne være med i snakken om horizon. Så selv med tomb raider, Dragon quest builders og world of final fantasy lånt fra biblioteket.. Så må jeg simpelthen købe det!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Unklemac » ons 01 mar 2017 09:56

Cena skrev:Jeg glæder mig virkelig til onsdag!! Har lagt mine 2 sidste feriedage i dette ferieår torsdag og fredag! Så skal der games non-stop i 2 dage! :D


Go' stil :D

Det fedt når alt går op i større enhed.. et spil som rent faktisk lover og leverer et grafisk mesterværk (specielt PS4 Pro), med en smooth framerate og har en god sværhedsgrad.. og forhåbenligt en historie og characterer som man kan føle for. Gaming heaven :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 01 mar 2017 10:58

Unklemac skrev:
Cena skrev:Jeg glæder mig virkelig til onsdag!! Har lagt mine 2 sidste feriedage i dette ferieår torsdag og fredag! Så skal der games non-stop i 2 dage! :D


Go' stil :D

Det fedt når alt går op i større enhed.. et spil som rent faktisk lover og leverer et grafisk mesterværk (specielt PS4 Pro), med en smooth framerate og har en god sværhedsgrad.. og forhåbenligt en historie og characterer som man kan føle for. Gaming heaven :mrgreen:


Jeg går også bare og kigger og klokken og venter på jeg har fri :D

EDIT:
Kan se på nettet at Bilka også har sat prisen til 399,- hvis nogen bor tættere på Bilka end Elgiganten :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » ons 01 mar 2017 12:13

HrDanish skrev:Horizon har været et af de spil jeg har set mest frem til i lang tid, havde faktisk besluttet mig for at være "fornuftig" og vente med at købe den, da jeg har så mange spil stående.....

Men dens anmeldelser samt det at Elgiganten har valgt de lige skulle være søde og smide den på bud med det samme slog sig sammen med min lyst og ja nu må de andre vente lidt længere til jeg har tiden til at spille dem.

(Ps. hvorfor er der så mangeeeeee gode openworld spil!)



Har det på samme måde spillets trailere minder lidt om far Cry Primal som jeg ikke kunne lide men alle de flotte anmeldelser og den gode pris i elmutanten har fået mig til at bestille det...

Nu må den forbandede post godt snart komme.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » ons 01 mar 2017 13:23

Har reserveret det i Elgiganten, så nu skal det bare hentes og børnene puttes!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 01 mar 2017 14:17

Skal det forstå sådan at der ikke er nogen af jeg der har prøvet det endnu? Jeg er skuffet :lol:
Det er lidt fristende at købe det mens det er på tilbud selv om jeg lige pt har gang i TitanFall 2.

Men min sunde fornuft siger mig at "The early bird gets the worm, but the second mouse gets the cheese".
Så jeg ville gerne høre jeres indtryk før jeg overvejer køb.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 01 mar 2017 14:25

Vreki skrev:Skal det forstå sådan at der ikke er nogen af jeg der har prøvet det endnu? Jeg er skuffet :lol:
Det er lidt fristende at købe det mens det er på tilbud selv om jeg lige pt har gang i TitanFall 2.

Men min sunde fornuft siger mig at "The early bird gets the worm, but the second mouse gets the cheese".
Så jeg ville gerne høre jeres indtryk før jeg overvejer køb.


Uh Titanfall 2 er også godt - men ret kort!

Jeg havde kun 2 fridage tilbage, så torsdag og fredag var bedre. Men af hvad jeg kan se på feks reddit er folk virkelig begejstrede! Og med 88 på metacritcs ud af 80+ anmeldelser er jeg ikke i tvivl om spillet er klasse.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster