Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 23:05

Så blev jeg færdig og fik Platin! Fantastisk spil! Et af de bedste spil jeg har spillet i mange år!

Jeg bøjer mig i støvet for den decima engine. Den viser hvad proen kan - og det er kun det første spil vi ser i den!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » ons 08 mar 2017 23:27

Har ikke gennemført i nu jeg tager mig rigtigt go tid om det. Et af de bedste spil i lang tid havde ellers mistet lysten til open world men den er der igen:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 23:31

pjulledk skrev:Har ikke gennemført i nu jeg tager mig rigtigt go tid om det. Et af de bedste spil i lang tid havde ellers mistet lysten til open world men den er der igen:)


Det har også givet mig lysten tilbage. Det er ikke fordi jeg har skyndt mig. Har spillet 47 timer. Jeg har bare no-lifet hver dag når jeg kom fra arbejde fordi spillet fangede mig så meget :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 08 mar 2017 23:33

Jeg tager mig også god tid. Faktisk så tror jeg at jeg er kommet noget foran i level i forhold til Main Quest.
Men det gør egenligt ikke noget, kampene i Quest er bare en stopklods for historien. Det rigtigt sjove er kampene mod dyrene, det er der taktikken bliver udfordret og adrenalinet flyder.

Det er simpelthen så fedt at sætte ild til en grazer eller to, hvorefter der nogle sekunder senere kommer et mega-kaboom når det hele detonere :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 08 mar 2017 23:34

Cena skrev:
pjulledk skrev:Har ikke gennemført i nu jeg tager mig rigtigt go tid om det. Et af de bedste spil i lang tid havde ellers mistet lysten til open world men den er der igen:)


Det har også givet mig lysten tilbage. Det er ikke fordi jeg har skyndt mig. Har spillet 47 timer. Jeg har bare no-lifet hver dag når jeg kom fra arbejde fordi spillet fangede mig så meget :lol:


Kan man forresten se i spillet hvor længe man har spillet?
Jeg syntes ikke lige jeg kunne finde det under statistikken.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 23:36

Vreki skrev:Jeg tager mig også god tid. Faktisk så tror jeg at jeg er kommet noget foran i level i forhold til Main Quest.
Men det gør egenligt ikke noget, kampene i Quest er bare en stopklods for historien. Det rigtigt sjove er kampene mod dyrene, det er der taktikken bliver udfordret og adrenalinet flyder.

Det er simpelthen så fedt at sætte ild til en grazer eller to, hvorefter der nogle sekunder senere kommer et mega-kaboom når det hele detonere :lol:


Jeg ramte max lvl da jeg stadig manglede 7-8 missioner :) Men ja enig, kampene mod dyrene er virkelig fede! Ind i mellem bliver det lidt hektisk når man kommer op at toppes med lidt for mange! Men når man får power cell armor bliver man rimelig OP!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 23:38

Vreki skrev:
Cena skrev:
pjulledk skrev:Har ikke gennemført i nu jeg tager mig rigtigt go tid om det. Et af de bedste spil i lang tid havde ellers mistet lysten til open world men den er der igen:)


Det har også givet mig lysten tilbage. Det er ikke fordi jeg har skyndt mig. Har spillet 47 timer. Jeg har bare no-lifet hver dag når jeg kom fra arbejde fordi spillet fangede mig så meget :lol:


Kan man forresten se i spillet hvor længe man har spillet?
Jeg syntes ikke lige jeg kunne finde det under statistikken.


Du kan se det hvis du laver et manual save - så skriver den hvor længe du har spillet hvis du går ind igen og ser det save du lige har lavet :) Har ikke fundet det andre steder :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf LarsGL » fre 10 mar 2017 16:34

Hvornår blev I fanget? Jeg har nu spillet i det, der ligner fem timer, og jeg er ikke helt solgt endnu, selvom jeg har glædet mig sindssygt til spillet. Jeg læser, at folk generelt synes, at kampene med robot-dino'erne er underholdende, men det synes jeg overhovedet ikke. Måske jeg gør det forkert - nogen tips, så jeg kan lære at elske det?
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 10 mar 2017 16:44

LarsGL skrev:Hvornår blev I fanget? Jeg har nu spillet i det, der ligner fem timer, og jeg er ikke helt solgt endnu, selvom jeg har glædet mig sindssygt til spillet. Jeg læser, at folk generelt synes, at kampene med robot-dino'erne er underholdende, men det synes jeg overhovedet ikke. Måske jeg gør det forkert - nogen tips, så jeg kan lære at elske det?


Mjah, det gælder om at finde nogen maskiner der er passende udfordrende til at du ikke kan slå dem uden at benytte de rette taktikker og våben. Hvis man bare løber hen og gokker en watcher i hovedet med sit spyd kan det godt blive lidt ensformigt.

Men der er jo også andet af lave, traders sælger f.eks. kort der viser hvor man kan finde diverse ting. Især Vantage points kan sende en ud på en spetakulær rejse,

Egenligt var jeg fanget fra starten af, men jeg elsker den slags historier der er fyldt med ruiner fra en tabt verden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 10 mar 2017 17:00

LarsGL skrev:Hvornår blev I fanget? Jeg har nu spillet i det, der ligner fem timer, og jeg er ikke helt solgt endnu, selvom jeg har glædet mig sindssygt til spillet. Jeg læser, at folk generelt synes, at kampene med robot-dino'erne er underholdende, men det synes jeg overhovedet ikke. Måske jeg gør det forkert - nogen tips, så jeg kan lære at elske det?


Personligt blev jeg først rigtig hooked på min tur over til Meridian og da jeg begyndte på historien og side missionerne. Det var hyggeligt at udforske det første område men følte først spillet kom i gang for mig da jeg skulle gå til fods til Meridian.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » fre 10 mar 2017 19:49

Helt enig, stykket til Meridian er fedt og der støder man altså på nogle maskiner som sparker røv.

I øvrigt lad værd med at ignorer de andre våben og våben af højere rang, jeg havde af en eller anden grund gået ud om den rebkaster, og den er pæææænt vigtig i kamp :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf fc0712 » lør 11 mar 2017 13:50

Hvordan er jeres erfaring med spillet på PS4 (ikke pro) ?
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 11 mar 2017 19:03

Det kører ganske fortrinligt på en "almindelig" PS4

Så fik man klaret den første Thunderjaw og hold da op den er vild.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 11 mar 2017 22:04

først, beklager for dobbelt post men jeg må underligt nok ikke redigere min tidligere post..

men et hint til dem som har "svært" ved at klare de større maskiner så få jer de 2 skills double shot og Triple shot. De er guld værd
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » søn 12 mar 2017 01:19

Yeah den er god og husk ikke undervurdere hvor vigtigt det er at fjerne maskinens våben, samt god brug af slyngen til masser af element skade.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster