Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » søn 12 mar 2017 12:44

Hvis man var i tvivl om at HZD er et vel lavet spil, så fandt jeg det her herlige klip.

Billede
Klik for at se videoen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf EvilNinjaMoby » søn 12 mar 2017 12:54

Shit, hvor er det dog bare flot lavet... :D
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 12 mar 2017 23:58

Så blev man færdig med Horizon og mand en slutning.
Og som et ekstra klap på skulderen fik man Platinum trophy oveni til slut

Så blev man alligevel færdig inden ME: Andromeda
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » man 13 mar 2017 09:51

Nu har jeg spillet en del og det er virkelig flot.

Men er stødt på følgende:

Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret

Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » man 13 mar 2017 10:21

Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret

Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?

Ser ikke ud til at dialog har det store at sige nej. Det betyder tilgengæld man ikke misser ting, fordi man pisser nogle af, men det er ikke særligt dybt på den del nej.

Passive missioner og våben? Den skal du måske lige forklare igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » man 13 mar 2017 10:51

Erroneus skrev:
Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret

Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?

Ser ikke ud til at dialog har det store at sige nej. Det betyder tilgengæld man ikke misser ting, fordi man pisser nogle af, men det er ikke særligt dybt på den del nej.

Passive missioner og våben? Den skal du måske lige forklare igen.


Tutorials. Hver gang du får et nyt våben kommer der også en tutorial quest som lærer dig lidt om det.
F.eks. "Skyd 15 panserplader af maskiner"
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » man 13 mar 2017 11:22

Vreki skrev:
Erroneus skrev:
Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret

Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?

Ser ikke ud til at dialog har det store at sige nej. Det betyder tilgengæld man ikke misser ting, fordi man pisser nogle af, men det er ikke særligt dybt på den del nej.

Passive missioner og våben? Den skal du måske lige forklare igen.


Tutorials. Hver gang du får et nyt våben kommer der også en tutorial quest som lærer dig lidt om det.
F.eks. "Skyd 15 panserplader af maskiner"

Ja! Hvorfor bliver de dog ikke sat som passive quests!

Det virker lidt tosset at man skal aktivere en sådan missions type.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » man 13 mar 2017 14:08

Nååå, ja det er åndsvagt, det undrede jeg mig også over. Men de var hurtigt overstået.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 17:34

Dialogen i spillet betyder intet for slutningen. Det er lidt lidt ærgerligt men går man efter platin er det rart man ikke skal bekymre sig. Ja det med passive missioner var virkelig belastende. De kunne have lavet en knap man kunne trykke når man fik den som man kunne aktivere hvis man havde lyst og ellers skulle den bare lade være.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf BingoDK » ons 15 mar 2017 10:50

Synes godt nok det er synd at hele dialog-delen er så vag, både det med de forskellige valgmuligheder, men scener med dialog virker bare så tyndt og trækker et ellers fantastisk spil ned.

Er jeg den eneste, der på et bestemt tidspunkt i spillet, tænker "AAAAAH, det er sådan det hænger sammen?" Jeg synes man går meget og gætter indtil ALT nærmest falder på plads.

I øvrigt et af de bedste spil, jeg har sat i maskinen i lang tid - nu skal der jagtes Platin. :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 15 mar 2017 15:20

BingoDK skrev:Synes godt nok det er synd at hele dialog-delen er så vag, både det med de forskellige valgmuligheder, men scener med dialog virker bare så tyndt og trækker et ellers fantastisk spil ned.

Er jeg den eneste, der på et bestemt tidspunkt i spillet, tænker "AAAAAH, det er sådan det hænger sammen?" Jeg synes man går meget og gætter indtil ALT nærmest falder på plads.

I øvrigt et af de bedste spil, jeg har sat i maskinen i lang tid - nu skal der jagtes Platin. :)


Nu er jeg kun nået til Grave Hoard, og vil meget frabede mig spoilers :D
Men indtil videre er der ikke noget der har overrasket mig specielt. Historien er bestemt god, men jeg har læst meget science fiction og jeg ser ikke nogen revolutionerende ideer i historien.

Men som jeg har foreslået tidligere, så lav da en Spoilers: Horizons story tråd hvor det kan diskuteres.
Så skal jeg også nok kigge forbi når jeg får gennemført det :lol:
Senest rettet af Vreki ons 15 mar 2017 15:37, rettet i alt 1 gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf BingoDK » ons 15 mar 2017 15:27

Haha, jeg siger ikke mere! :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 15 mar 2017 15:56

Vreki, nu skal du bare høre her, det viser sig nemlig at det hele er en stor simulation og at Aloy er i et test center for at "DE" kan finde svaret i Aloys DNA og derefter viser det sig at............. Når nej du ville IKKE læse Spoilers.. ups hehe sorry :P
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 15 mar 2017 23:10

Ja for en sikkerheds skyld så springer jeg lige over postings fra folk der måske, måske ikke lækker vigtige plot points :wink:

Disse billeder bør til gengæld være helt spoiler fri, de er fra min seneste kamp. Det var også i dag jeg fik trofæet for at have nedlagt en maskine af hver type. :D

Billede

Billede

Direkte links til fuld størrelse, jeg kan ikke finde ud af at embedde eksterne links på det nye forum. :?:
http://i.imgur.com/ylAkLUG.jpg
http://i.imgur.com/k8NX7vL.jpg
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+4

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 16 mar 2017 09:55

EEJJJ Vreki, så spoiler du at man kan sætte ild til Thunderjaw, Helt ærligt altså, her underlader man at spoile at Aloy dør til slut, og så laver du det her nummer.. Not cool dude :P

Oh damn.. not again
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron