Forum

Nioh tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » ons 01 mar 2017 11:22

Unklemac skrev:
Cena skrev:
Back on topic!

Så har du laaaaaang vej endnu (positivt). Der ligger nok en 30-40 timer main og submissions totalt. Oveni kommer der Twilight Missions osv. og I "new game plus" er der flere fjender og nogle er positioneret anderledes så.. masser af valuta for pengene!


Ja jeg har heldigvis lang vej endnu. Og med Horizon i dag og Mass Effect senere på måneden mangler jeg ikke spil de næste mange uger :D Det er dejligt med et godt forår på spilmarkedet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » tors 02 mar 2017 19:35

Har spillet Nioh det meste af dagen og størstedelen af den er gået med havnebanen i region 2. Hold kæft en lorte bane mand!

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er faldet i vandet pga. der ingen kant er på banen! Det her er en af de værste baner jeg nogensinde har prøvet i et spil! Men det er min egen fejl når jeg ryger fordi jeg dummer mig og ikke koncentrere mig. Jeg tror næsten jeg har været død flere gange i denne bane end i resten af spillet so far :lol

Har ikke slået bossen endnu - men har luret ham. Døede da han manglede 1 slag :^o #-o

Nu har jeg lige brug for en pause inden jeg nakker ham - og så står den vist på Horizon resten af aftenen for at undgå stress :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf FoxHounddk » lør 04 mar 2017 16:55

Jah, så fik jeg det sgu også købt. Nu må jeg se hvornår jeg får tid til det :D
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » søn 05 mar 2017 09:56

Tak til Cena og jer andre :) fik nu også købt spillet, Sony giver mig 75 tilbage så var nød til det hehe, har lige prøvet det kort, og nøj det virker fedt er lige nået til 2. "checkpoint" der hvor man begynder. Dog er det for tidligt fra morgenen til jeg kan klare adralinen køre, så skal spille videre i eftermiddag....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » man 06 mar 2017 11:44

Cool at der er flere derude som har "turde" spring ud i det.

Er i friske på lidt Co-Op i Normal/Twilight missions? (de burde være nemme når man er 2, men giver bedre loot og mere amrita)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 13:29

Fedt at flere er sprunget på vognen =D>
Jeg holder lige pause fra Nioh mens jeg er ved at lave platin i Horizon Zero Dawn. Men jeg regner med at tilbage på Nioh i næste uge. Jeg er næsten færdig med region 2 og mangler vist kun én enkelt story mission for at komme videre.

Men som i kan tyde ud af mit tidligere indlæg med den lorte mission på havnen ikke ensbetydende med at én bane er noget man nødvendigvis klarer nemt :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » man 06 mar 2017 22:00

Jeg kunne sagtens være frisk :) Skal bare lidt længere i spillet, kunne være sjovt med Coop :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » tirs 07 mar 2017 09:45

baunevej skrev:Jeg kunne sagtens være frisk :) Skal bare lidt længere i spillet, kunne være sjovt med Coop :)


Hvis du tilføjer PSN: Unklemac - så kan vi skrives sammen når du har brug for afveksling :)

Jeg skal have min "proficiency" op med Sværd, Axe og Spear.. så det ville passe perfekt i CO-OP :D

CENA: Vi ses bare når du er tilbage fra HZD / Mass Effect :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » tors 09 mar 2017 22:24

Spillede lige Nioh en halv time efter en uges pause. Det var som at starte forfra haha. Intet virkede. Timingen var helt væk og døede konstant. Jeg må lige få sat mig lidt i weekenden og komme tilbage på sporet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » fre 10 mar 2017 08:20

Cena skrev:Spillede lige Nioh en halv time efter en uges pause. Det var som at starte forfra haha. Intet virkede. Timingen var helt væk og døede konstant. Jeg må lige få sat mig lidt i weekenden og komme tilbage på sporet!


Ja HZD er jo et andet bæst =)

Hvor sidder du "fast"?
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » fre 10 mar 2017 08:36

Unklemac skrev:
Cena skrev:Spillede lige Nioh en halv time efter en uges pause. Det var som at starte forfra haha. Intet virkede. Timingen var helt væk og døede konstant. Jeg må lige få sat mig lidt i weekenden og komme tilbage på sporet!


Ja HZD er jo et andet bæst =)

Hvor sidder du "fast"?


Jeg sidder ikke fast. Jeg døede bare alt for mange gange i en nem side mission jeg burde have klaret uden at dø overhovedet :lol: Den var kort og på ingen måde svær. Jeg var bare elendig #-o
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » fre 10 mar 2017 09:30

Det var også derfor jeg skrev med gåseøjne :-) Kunne ikke lige finde et bedre ord.

Fik du klaret Area 2?
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » lør 11 mar 2017 09:21

Unklemac skrev:Det var også derfor jeg skrev med gåseøjne :-) Kunne ikke lige finde et bedre ord.

Fik du klaret Area 2?


Ah det fangede jeg slet ikke :lol:

Jeg er kommet ud af region 2 og har også nakket den første boss i region 3. Kom lidt tilbage på sporet i går efter at have spillet lidt :) Mit problem var helt klart movement og at lock on nu var der. Efter så mange timer med Aloy uden lock on var det svært at vænne sig til den måde kameraet pludselig roterede på.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » lør 11 mar 2017 11:40

Cena skrev:
Unklemac skrev:Det var også derfor jeg skrev med gåseøjne :-) Kunne ikke lige finde et bedre ord.

Fik du klaret Area 2?


Ah det fangede jeg slet ikke :lol:

Jeg er kommet ud af region 2 og har også nakket den første boss i region 3. Kom lidt tilbage på sporet i går efter at have spillet lidt :) Mit problem var helt klart movement og at lock on nu var der. Efter så mange timer med Aloy uden lock on var det svært at vænne sig til den måde kameraet pludselig roterede på.


Jaaaa for pokker HZD var underligt efter Nioh - og det går vel begge veje kan jeg se :lol:

Jeg kunne godt være på i eftermiddag hvis nogen vil CO-OP. Ellers står den på Zelda :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » lør 11 mar 2017 14:05

Er ikke nået så langt endnu :) for mange spil og alt for lidt tid hehe, men tager en time i ny og næ, er kun lige nået til 3. boss da jeg jagter rund efter de små grønne figure :). Men syntes det er voldfedt, og nyder det. Hvor langt skal man nå for og spille coop ??
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster