Forum

Nioh tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » lør 11 mar 2017 16:08

Det er nemlih et spil man bare skal nyde stille og roligt.

Samlede også alle Kodama inden næste mission :-)

Tror vist du kan CO-OP fra første mission i Japan, så den burde være klar.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » lør 11 mar 2017 19:29

fedt :) regner med og klare den boss engang iaften, så i næste uge kunne jeg godt være på noget coop og lære nogle trick fra en efaren Niroh spiller :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » lør 11 mar 2017 20:25

baunevej skrev:fedt :) regner med og klare den boss engang iaften, så i næste uge kunne jeg godt være på noget coop og lære nogle trick fra en efaren Niroh spiller :)


Det gør vi bare :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » søn 12 mar 2017 22:29

Så begynder jeg at kunne se en ende på region 3. Har klaret sidste story boss i den og har 3 side missioner inden jeg skal videre til næste region. Er så småt ved at være tilbage i form igen. Er lvl 67 nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » man 13 mar 2017 09:33

Cena skrev:Så begynder jeg at kunne se en ende på region 3. Har klaret sidste story boss i den og har 3 side missioner inden jeg skal videre til næste region. Er så småt ved at være tilbage i form igen. Er lvl 67 nu :)


Sådan! :) Din level er ret høj - så du burde kunne nyde de næste par områder uden at skulle grinde Amrita. Tror jeg var 96-97 da jeg fik spillet klaret - og jeg følte mig ok stærk.

Sidder stadig på Zelda, men som i nok ved er jeg klar på at prøve CO-OP :wink:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 09:44

Unklemac skrev:
Cena skrev:Så begynder jeg at kunne se en ende på region 3. Har klaret sidste story boss i den og har 3 side missioner inden jeg skal videre til næste region. Er så småt ved at være tilbage i form igen. Er lvl 67 nu :)


Sådan! :) Din level er ret høj - så du burde kunne nyde de næste par områder uden at skulle grinde Amrita. Tror jeg var 96-97 da jeg fik spillet klaret - og jeg følte mig ok stærk.

Sidder stadig på Zelda, men som i nok ved er jeg klar på at prøve CO-OP :wink:


Mit lvl passer faktisk fint i forhold til hvad der er angivet på banen. Men føler mig også rimelig stærk i banerne :)

Jeg vil helst gerne solo spillet, for at overbevise mig selv om jeg godt kan finde ud af én genre jeg altid har hadet. Men hvis jeg på et tidspunkt sidder helt fast eller når jeg er færdig er jeg nok klar på CO-OP.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » man 13 mar 2017 10:09

Puha jeg stinker :(, er kun ved nr 3 boss og hun udfordre min tålmodighed hehe, er bange for mine reflekser ikke er gode nok, eller jeg ikke helt har gennemskuet hende endnu :p
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 10:23

baunevej skrev:Puha jeg stinker :(, er kun ved nr 3 boss og hun udfordre min tålmodighed hehe, er bange for mine reflekser ikke er gode nok, eller jeg ikke helt har gennemskuet hende endnu :p


Er det hende der flyver? (Kan ikke lige huske rækkefølgen). Hvis du vil have tips, så sig endelig til. Klarede hende selv i 2. forsøg, men hun er belastende hvis man ikke forbereder sig ordentligt. Når først man lurer hende er hun ikke så svær :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » man 13 mar 2017 10:28

Cena skrev:
baunevej skrev:Puha jeg stinker :(, er kun ved nr 3 boss og hun udfordre min tålmodighed hehe, er bange for mine reflekser ikke er gode nok, eller jeg ikke helt har gennemskuet hende endnu :p


Er det hende der flyver? (Kan ikke lige huske rækkefølgen). Hvis du vil have tips, så sig endelig til. Klarede hende selv i 2. forsøg, men hun er belastende hvis man ikke forbereder sig ordentligt. Når først man lurer hende er hun ikke så svær :)


Ja det er hende der flyver :), hvordan gjorde du ??
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 13:11

baunevej skrev:
Ja det er hende der flyver :), hvordan gjorde du ??


Som du har oplevet er hun sindsyg aggressiv og derfor er det vigtigt at du bevæger dig meget. Jeg holdte mig som oftest på middel afstand af hende. Jeg spillede kun med light armor og satsede på ikke at blive ramt. Sørg for at undgå at blive ramt af hendes paralyse angreb. Når hun er i luften siger hun en lyd og når du hører den dodger du til siderne for at undgå dem og angribe bagefter. Du kan nok kun nå at slå 2 gange da time window er forholdsvis kort. Det samme når hun laver angrebet hvor hun flyver i mod dig. Hvis du har problemer med at undgå hendes paralyse angreb, så kan du forberede nogle piller (husker ikke navnet men de er lilla) som gør du i 1½ minut ikke bliver paralyseret når hun rammer dig. Så tager du kun skaden (Hvilket også er rimelig hæftigt afhængigt af lvl).
Og så øv dig på afstanden. Mit problem i starten var jeg stod for langt hende, så når hun var åben nåede jeg ikke ind og slå hende før hun angreb igen.

Og så lær hendes angreb at kende. Sørg for at bevæge dig og bare fokuser på ikke at dø, så du kan se hendes forskellige angreb. Når først du kender dem er hun ret nem.

Håber det hjælper dig lidt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » man 13 mar 2017 13:19

Hvilket våben bruger du Stoneclaw?

Er sikker på Cena er mere stiv i taktikken mod hende, men min taktik er at time din dodge-roll (fremad, ikke tilbage) når hun laver sit paralyze shout... nu skulle du gerne være tæt på hende (måske lige gå et par skridt ekstra), brug så dit bedste angreb, især hvis du har et som kan dræne hendes KI bar (LILLA-BAR), for så går hun i knæ.... og så det bare at give hende endnu en combo.

Når hun så flyver, så det bare om at holde distance... dodge-roll til siden når hun suser imod dig... og prøv at give hende en combo igen (for hun er holder alligevel en lille pause efter flyve angrebet). Hun laver også dette flyve angreb som det første når du møder hende (hvilket du kan drage fordel af).

Ellers lok hendes melee combo'er ved at gå ind og ud af hendes "melee range"... når du har lurret dem, er der også igen en mulighed for at give hende en combo.

Good luck! og ellers vil jeg gerne hjælpe dig i CO-OP med hende hvis hun bliver helt umulig.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 13:32

Unklemac skrev:Hvilket våben bruger du Stoneclaw?

Er sikker på Cena er mere stiv i taktikken mod hende, men min taktik er at time din dodge-roll (fremad, ikke tilbage) når hun laver sit paralyze shout... nu skulle du gerne være tæt på hende (måske lige gå et par skridt ekstra), brug så dit bedste angreb, især hvis du har et som kan dræne hendes KI bar (LILLA-BAR), for så går hun i knæ.... og så det bare at give hende endnu en combo.

Når hun så flyver, så det bare om at holde distance... dodge-roll til siden når hun suser imod dig... og prøv at give hende en combo igen (for hun er holder alligevel en lille pause efter flyve angrebet). Hun laver også dette flyve angreb som det første når du møder hende (hvilket du kan drage fordel af).

Ellers lok hendes melee combo'er ved at gå ind og ud af hendes "melee range"... når du har lurret dem, er der også igen en mulighed for at give hende en combo.

Good luck! og ellers vil jeg gerne hjælpe dig i CO-OP med hende hvis hun bliver helt umulig.


Jeg tror faktisk din taktik er bedre, da det nok er nemmere at time og muligvis blive time window hvor man kan slå nok også større ved din metode hvor man ruller frem i stedet for til siden. Nøglen er masser af bevægelse og angreb på de rigtige tidspunkter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » man 13 mar 2017 18:27

Stort tak for jeres beskrivelser, vil forsøge mig igen iaften når jeg kommer hjem sent og prøve igen, ellers kan det være jeg ender med og tage imod dit tilbud Unklemac :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » man 13 mar 2017 18:39

Unklemac skrev:Hvilket våben bruger du Stoneclaw?

Er sikker på Cena er mere stiv i taktikken mod hende, men min taktik er at time din dodge-roll (fremad, ikke tilbage) når hun laver sit paralyze shout... nu skulle du gerne være tæt på hende (måske lige gå et par skridt ekstra), brug så dit bedste angreb, især hvis du har et som kan dræne hendes KI bar (LILLA-BAR), for så går hun i knæ.... og så det bare at give hende endnu en combo.

Når hun så flyver, så det bare om at holde distance... dodge-roll til siden når hun suser imod dig... og prøv at give hende en combo igen (for hun er holder alligevel en lille pause efter flyve angrebet). Hun laver også dette flyve angreb som det første når du møder hende (hvilket du kan drage fordel af).

Ellers lok hendes melee combo'er ved at gå ind og ud af hendes "melee range"... når du har lurret dem, er der også igen en mulighed for at give hende en combo.

Good luck! og ellers vil jeg gerne hjælpe dig i CO-OP med hende hvis hun bliver helt umulig.


Jeg bruger dualsword :) og som skrevet i det forige indlæg kan det være jeg tager dig på ordet med, hjælp hvis jeg bare er for ringe til hende :p
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » man 13 mar 2017 23:20

Det er ikke en synd at få lidt selskab :-)

Jeg tjekker lige Dual Sword i morgen, mht. hvilke move som vil dræne hendes KI, og hvis hun stadig spiller op til tango, så hopper jeg gerne ind til en sving om :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster