Forum

General problemer i Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

General problemer i Titanfall 2

Indlægaf Dummiz » lør 25 feb 2017 20:06

Jeg har store problemer online i Titanfall 2. Der er rigtig meget lag i banerne og hver gang jeg har spillet en kamp får jeg besked "server time out" og derefter er det rigtig svært at komme ind online i spillet igen. Jeg har åbnet alle de nødvendige porte på min router og min PS4 er kablet. Andre der har problemer med spillet? Det er rigtig surt at give så mange penge for et spil der ikke virker optimalt. Andre der også har de problemer?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: General problemer i Titanfall 2

Indlægaf Cena » lør 25 feb 2017 20:11

Nico har omtalt problemerne i Titanfall 2 tråden. Jeg har kun prøvet det ganske kort og oplevede ikke noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: General problemer i Titanfall 2

Indlægaf Dummiz » lør 25 feb 2017 20:31

Cena skrev:Nico har omtalt problemerne i Titanfall 2 tråden. Jeg har kun prøvet det ganske kort og oplevede ikke noget.


Ah okay tak Cena. Kigger lige i tråden
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: General problemer i Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » lør 25 feb 2017 20:47

Der er desværre i perioder store problemer med lag spikes i RTF2. Al info peger på dårlige servere. De performer i test på niveau med COD IWs P2P setup. Reddit og det officielle forum er fyldt med fejlrapporter. Jeg har dog ikke set noget, der matcher de problemer du har
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: General problemer i Titanfall 2

Indlægaf Dummiz » lør 25 feb 2017 21:14

ikkNico skrev:Der er desværre i perioder store problemer med lag spikes i RTF2. Al info peger på dårlige servere. De performer i test på niveau med COD IWs P2P setup. Reddit og det officielle forum er fyldt med fejlrapporter. Jeg har dog ikke set noget, der matcher de problemer du har


Ved man om udviklerne er opmærksomme på problemerne og om de vil prøve at fixe dem?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron