Forum

Mass Effect: Andromeda

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 09:43

Så nærmer vi os snart den 21. marts hvor det 4. spil i Mass Effect serien udkommer - nemlig Andromeda. Jeg er virkelig hyped på spillet og glæder mig til at komme tilbage i Mass Effect universet. Jeg har ikke set meget video fra endnu - men det jeg har set ser virkelig lovende ud!

BioWare valgte i går at aflyse MP beta'en. Det virker som en meget underlig beslutning og håber ikke det er fordi spillet ikke kører som det skal. Men nu må vi se :) Jeg er i hvert fald hyped.

Hvad med jer andre? :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 03 mar 2017 12:43

Jeg er spændt men ud fra alt det der kommer fra de preview events der har været for nylig må man sige at det PT er hit or miss med denne titel... mange er "bange" for at dette auto cover system vil ødelægge det for mange spillere som måske hellere vil holde sig i bevægelse end sidde bag en væg, plus at de (Bioware) endnu ikke havde fået gjort noget ved ansigternes animationer ved denne event, men hvor meget eller hvor lidt man vil lægge i det er vel op til en selv... plus få har pånævnt at der er for få teammates i spillet, mener vist der er 6, som egentlig burde være rigeligt
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Vreki » fre 03 mar 2017 14:50

Jeg købte ME3 til PC fordi den havde en glimrende coop MP del som jeg brugte meget tid på.
Men selve spillet fangede mig aldrig, som jeg husker det var kampene en temmelig frustrerende oplevelse.

Så det er ikke rigtigt noget der fanger min interesse,
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf weissmuller » lør 04 mar 2017 12:48

Denne video giver mig lidt håb igen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf weissmuller » ons 15 mar 2017 10:55

20 minutter af første mission -- -- SPOILERS --
Et par kommentarer fra spilleren: Ser ud til at være en gigantisk space RPG, Historien virker spændende.
Jeg synes det spil mere og mere ligner et must have.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf enfen » ons 15 mar 2017 11:59

Rock, Paper, Shotgun er ikke imponeret
https://www.rockpapershotgun.com/2017/0 ... ing-hours/
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Dumbster » ons 15 mar 2017 12:50

Håber da godt nok anmelderen tager fejl her :)
Efter at have læst den syntes jeg nu den er meget meget negativ, og hvis det passer så er det jo et "lorte" spil de sender på gaden.
Alt andet lige har jeg igennem årene spillet mange Bioware spil, og må sige jeg aldrig har været utilfreds med spillet i sin helhed. Der kan være dårlige slutninger eller plot-twists, men som regel har spillet stadig været underholdene, så satser stærkt på det også er det denne gang.
Trailers viser mig i hvert fald det gameplay jeg havde forventet, så er stadig spændt :)
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V

+1

Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Cena » ons 15 mar 2017 13:04

Dumbster skrev:Håber da godt nok anmelderen tager fejl her :)
Efter at have læst den syntes jeg nu den er meget meget negativ, og hvis det passer så er det jo et "lorte" spil de sender på gaden.
Alt andet lige har jeg igennem årene spillet mange Bioware spil, og må sige jeg aldrig har været utilfreds med spillet i sin helhed. Der kan være dårlige slutninger eller plot-twists, men som regel har spillet stadig været underholdene, så satser stærkt på det også er det denne gang.
Trailers viser mig i hvert fald det gameplay jeg havde forventet, så er stadig spændt :)


Jeg tror lige jeg afventer og læser nogle flere anmeldelser. Som udgangspunkt har jeg svært ved at tro at det skulle være SÅ slemt som han beskriver. Som dig har jeg generelt også overordnet set været tilfredse med Bioware's spil. Men er det som han nævner, så ser det godt nok sløjt ud!

Men jeg skal have spillet på et tidspunkt uanset hvad anmeldelserne siger. Meeen hvis det er så skidt som det lyder, så står jeg nok ikke i kø på udgivelsen! Så vil jeg hellere fokusere på at få gjort nogle af mine andre spil færdige først.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf HEADSTAR » tors 26 apr 2018 16:16

Jeg har lige fået spillet her et års tid efter at det blev udgivet og jeg glæder mig.
Men det ser ud til at det er gået helt galt.
Naturligvis kan ME4 ikke leve op til trilogien, men ellers kan jeg ikke lige se hvad problemet er.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf BizzyVaping » tors 26 apr 2018 21:41

HEADSTAR skrev:Jeg har lige fået spillet her et års tid efter at det blev udgivet og jeg glæder mig.
Men det ser ud til at det er gået helt galt.
Naturligvis kan ME4 ikke leve op til trilogien, men ellers kan jeg ikke lige se hvad problemet er.

Historien er uinteressant og spillet er generelt bare lidt kedeligt imo. Det havde også en del bugs på release, som jeg dog aldrig selv er stødt på.

Jeg har spillet alle de gamle spil igennem flere gange, men Andromeda har jeg stadig kun fået taget 10 timer af på pc siden releasedagen. Hver gang jeg får det startet op, går der max 30 minutter/en enkelt mission og så gider jeg det ikke mere.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Erroneus » tors 26 apr 2018 21:51

Jeg håber Bioware rebooter hele Mass Effect om serien om 6-7 år. Start forfra, fordi det er svært at følge op på det her, da mange har valgt at hoppe Andromeda over, samt det er også min fornemmelse at en del heller aldrig nåede Mass Effect 3 pga. andre store udgivelser omkring der og vi var i "slutningen" af sidste generation.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf tue69 » fre 27 apr 2018 07:18

De dummede sig ved at gå open world. Mass effect var ikke godt fordi at det var et godt open world rollespil men det var godt fordi det havde en episk fortælling, et fantastisk univers og et hold af elskværdige figurer.

Andromeda har ingen af delene egentligt. Missionerne er kedelige for det meste, holdkammeraterne er rene klicheer og fortællingen er flad.

Når det så er sagt så fornemmer man dog tydeligt at BioWare stadigvæk har "the magic touch". Loyalitetsmissionerne, hvor det hele er en kende mere lineært, er glimrende skruet sammen og minder i meget høj grad om de gamle Mass Effect spil.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf HEADSTAR » fre 25 maj 2018 10:18

Jeg har så tabt lysten til at spille de da jeg simpelthen ikke kan finde tonelejet fra de 3 gamle spil. Jeg kommer aldrig i nærheden af det som de gamle spil gav.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf ikkNico » fre 19 jul 2019 09:40

Ved ikke lige hvordan jeg havde misset dette spil, men nu har jeg prøvet demoen, set en masse anmeldesler og som følge deraf bestilt til levering i morgen tidlig.

Jeg skal helt klart have fokus på at skyde alt og alle (så masser af upgrades til assault rifles), men Biotic ser lidt jedi agtig ud, så guns + jedi skills gør Nico til en glad mand (håber jeg).

Nogle gode begynder råd?
Åbenbart er det en god ide at oprete en forward base på alle nye planeter man besøger, men ellers ved jeg ikke hvad man skal holde øje med, gøre eller købe for at gøre livet lidt lettere i starten.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Mass Effect: Andromeda

Indlægaf Cena » fre 19 jul 2019 13:53

Ring til Tue :-) Han må være The Man!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster