Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf fenner » lør 20 apr 2019 11:01

Da Senzai skrev:I dag er endnu en steneren aften. Jay9 er ikke online, så jeg tog lige et spil Apex alene. Den ene spiller quittede, så snart vi startede. Bagefter lallede vi rundt i ti minutter og døde første gang vi mødte nogen. ZzZzz..

Så startede jeg Rocket League op. Vandt en kamp. Så at, der var en på vennelisten, der spillede. Skrev til ham. Han vil hellere spille alene. Nu sidder jeg ude på Dashboardet og kigger på PSlife.

Har spildt en halv time på min PS4 og sidder med en flad fornemmelse.

Erroneus skrev:...


Tjaeh. Måske er det ikke så slemt, at lysten og drivet til at spille er væk. Det er ihvertfald sjældent, at jeg tager mig selv i at tænke "Gid, at jeg brugte mere tid på at sidde og spille playstation."

Det dummeste er dog, at jeg istedet er begyndt igen at bruge meget tid på Facebook, Reddit og diverse fora. I dag stod jeg op klokken 09.00 og det var først klokken 13.30 jeg fik taget mig sammen til at komme ud af døren. Fuldstændigt idiotisk. Brugte en halv time på at lave mad. Resten af tiden gik jeg bare frem og tilbage i lejligheden og gloede på min telefon.

Det skal dog lige siges, at jeg synes, at Sæsonpasset i Rocket League er godt lavet, hvor at sæsonpasset i Apex er til grin. Rocket League holder stadig. Jeg har bare spillet det virkeligt meget.


Har det præcis på samme måde! Træt at dårlige teammates i APEX og kender godt det med at bruge for meget tid online på diverse sider og fora når man istedet burde gå en tur, især med det gode vejr vi har i øjeblikket. Men tak for tippet mht. Zoo, kunne være man skulle se de nye pandaer :-)
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » lør 20 apr 2019 15:40

Jeg vil ikke anbefale Zoo iøjeblikket! Der er crazy mange mennesker! :D

Har været der to gange indenfor de sidste 7 dage og har ikke fået set panda´erne endnu. Tilgengæld har jeg stået og gloet på en mur af mennesker rundt om Pandaanlægget :mrgreen:

Værst var det igår, der gik jeg igen efter 5 minutter, da jeg så, hjvor lang køen til Isboden var! :D

kratoss98 skrev:senzai hvis du køber en nintendo switch kan du gå en tur og spille computerspil samtidig. måske værd at over veje.


Dude! Så er det da helt sikkert, at jeg bliver kørt ned eller falder ned i et kloakhul! :D

Heh, men seriøst. Jeg tror ikke, at en Switch hjælper så meget på det. Lige nu er jeg nok bare i et mærkeligt humør, hvor jeg ikke rigtigt ved, hvad jeg vil eller kan tage mig sammen til noget. ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf ikkNico » lør 20 apr 2019 16:47

Divsion 2.
Jeg tror det er noget nær det perfekte spil for mig. Jeg har primært spillet det solo PvE, og selvom jeg nu er på WT5, så bliver jeg ved med at komme tilbage til det. Det er bare skideskægt at lege sherif i Postapokalypsen.

Der er masser af småfejl og glitches, og nogle småting jeg endnu ikke har styr på, men intet af det ødelægger min glæde ved at spille. Jeg er simpelthen nødt til at sætte begænsing på mit spilleri, ellers stikker det helt af. Sådan har jeg ikke haft det med et spil siden MW2 og MW3.

Når jeg så ikke spiller D2, så er det Magic Arena, eller rettere jeg ser en masse videoer. Min NUC kartoffel kan kun lige akurat trække spillet, og den bliver uhyggeligt varm.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf SanneKrog » man 22 apr 2019 19:20

Jeg spiller Generation Zero (som den eneste i DK)
Trods nogle mangler er jeg som tapet fast til det crazy spil.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 22 apr 2019 23:14

Det jeg får tiden til at gå med når jeg spiller PlayStation er NHL 19 og FIFA 19. Kan ikke rigtig finde andre spil der interessere mig. Prøver at finde et online spil, men er dog ikke lykkedes indtil videre...
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 apr 2019 12:23

Sbergy skrev:Det jeg får tiden til at gå med når jeg spiller PlayStation er NHL 19 og FIFA 19. Kan ikke rigtig finde andre spil der interessere mig. Prøver at finde et online spil, men er dog ikke lykkedes indtil videre...


Det lyder som om, at du skal til at spille Rocket League, det mest sporty spil, der findes! :D

I Rocket League er man tre spillere på hvert hold og så gælder det ellers om at tyre bolden ind i modstanderens net.

Der er to ting, der adskilder Rocket League fra traditionelle fodbold spil. I Rocket League, der styrer du kun en spiller (dig selv!) under hele kampen, mens dine holdkammeratet bliver styret af andre mennesker. Derfor er det vigtigt, at du følger med i, hvad der sker, kan positionere dig og samarbejde.

Det andet er, at spillet er 100 procent fysikbasseret. Det vil sige, at for at lave en aflevering eller et skud på mål, så skal du selv ramme bolden i den helt rigtige vinkel og med den rigtige fart for at få den til at lande, hvor du vil.

Det er så sjovt, awesome og føles så godt, når du laver et mål! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » tirs 23 apr 2019 12:24

Jeg må ikke spille pik for de sociale myndigheder så jeg spiller Medal of Honor 2010 i stedet for =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf ikkNico » søn 28 apr 2019 13:15

Det gik lige op for mig, at jeg faktisk ikke har spillet Divsion 2 i en hel uge. Ikke fordi jeg ikke gider, for Div 2 er superfedt, men fordi jeg er blevet fanget i Magic Arena.

Det er den fulde Magic Oplevelse, inklusive åbning af masser af booster packs, bare hjemme i sofaen. Spillet holder mig i hånden, jeg behøver ikke huske 200 kort udenad, og jeg er ikke nødt til at køre til en eller anden butik i Lyngby eller Ballerup hver weekend for at spille Magic. Der er altid nogle at spille imod online.

Jeg har smidt 40kr efter tilbuddet om Gems og packs, og har hygget mig lige siden i både Ranked, Play or Practice.
Jeg er helt ligeglad med både Sealed og Draft, og har alligevel allerede fået samlet et ret kompetent RDW og et ok Green Stompy. Det første er et justeret netdeck, det andet har jeg selv fundet på.

Overvejer stadig om jeg skal starte Hex op på PS4
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 29 apr 2019 10:54

Jeg spiller stadig Mass Effect, jeg aner simpelthen ikke hvor mange gange jeg har spillet Trilogien men som det er nu, glæder jeg mig til at aflive Wrex :mrgreen:

Der altså nogle virkelig svære trofæer i ME1 & ME2 som gør at spillet er super fedt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » man 29 apr 2019 12:09

Red dead redemption 2. Er gået igang med alle challenges.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tors 03 okt 2019 15:20

Lige for tiden blander jeg min tid mellem GTA V og Red Dead Redemption 2.

Mit fokus har lagt meget på online. Mangler kun 1 trofæ for at have alle online trofæer i GTA V (basegame). Og så går jeg i gang med offline trofæerne. Det samme er mit fokus i RDR2 for tiden, at få lukket online trofæerne, så fokus kan komme på offline trofæerne.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf ikkNico » tors 03 okt 2019 16:00

Jeg har lidt et luksusproblem i disse dage;
FIFA 20 Volta
Modern Combat
Asphalt
Destiny 2
The Show 19

Og bare ikke tid nok til at fordybe sig i dem alle. Godt det snart er efterårsferie.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf MrDe3is » tors 03 okt 2019 16:11

Er rigtig godt igang med at gennemføre hele Dead Space serien igen, igen, igen.... Har godt nok gennemført dem mange gange efterhånden.
Desværre kom jeg lige til her sidste dag, at gemme en save game som jeg var på 2. gennemspilning af, oveni en savegame jeg havde gennemført 25+ gange. Det er nu lidt træls, men skal nu nok nå der op igen :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » lør 05 okt 2019 15:01

Jay9 har lånt Vermintide 2 på biblioteket, så det spillede vi et par timer i går! :D

Hold kæft, det er spil er sjovt! Især, når man er to. Jeg hygger mig så meget. Vermintide er så dumt og fik jeg sagt sjovt? Man er fire voldspsykopater, der skal fra punkt A til B og undervejs, så skal man tæske alle de fjender man ser. Nonstop action fra start til slut! :D

Der er også kommet ny bane til Apex og nyt sæsonpass, så det forventer jeg også, at vi kommer til spille. Men denne gang får de mig ikke til at købe passet! Det må være nok, at jeg har brændt nallerne, de første to gange! Tænk, at man kan betale for at få lov til at unlocke en ny loading skærm, men det værste er nu, hvor længe det tager at gennemføre!

Ellers spiller jeg stadig Rocket League en gang imellem. Det er mit yndlingsspil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » lør 05 okt 2019 18:34

Har lige købt jurassic world evolution, resident evil ø og resident evil 1 til ps4eren. Alt sammen på tilbud.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster