Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » man 17 apr 2023 08:10

Blev færdig med RE Village igår, så tror jeg hopper på Dead Space Remake som det næste, på trods af jeg havde lovet mig selv jeg lige skulle tage en pause fra den type spil der :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 17 apr 2023 14:53

Fik en ustyrlig lyst til at installere FIFA 22, fordi jeg stadig har mit GOD squad deri.

Jeg hentede spillet, og spillede en 6-7 kampe. Alle sejre, på nær en enkelt uafgjort og en enkelt tabt.

Dem jeg vandt, var med flere længder :)

Gameplayet i 22 passede mig bare bedre.

Kæmpe succes, jeg har aldrig hygget så meget med FIFA, og spillet så godt (jeg havde ingen trophies eller stress at tænke på, skulle bare hygge, så spillet flød bare bedre for mig. Uden pres).

Jeg har afinstalleret det igen. De her gode minder skal have lov at leve <3 Jesus en fed oplevelse! Blev helt nyforelsket i FIFA. (noget 23 ellers havde ødelagt).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » man 17 apr 2023 19:51

Lige for tiden er det After The Fall til PSVR / PSVR2
Jeg købte det på PS4 med gratis PS5 opgradering, og da der er crossplay mellem de to har vi faktisk fået vores eget mini-vr center herhjemme. :D

Jeg kunne ikke rigtigt vænne mig til at spille det med Move controllerne, men med Aim controlleren fungere det fint.
Faktisk foretrækker jeg den til tohåndsvåben frem for PSVR2 controllerne, det er lige som om de ikke helt svarer til hvordan man ville holde en riffel.

Til pistoler osv er de til gengæld gode, så det ender med riffel og ligende når jeg spiller PS4 og pistoler på PS5. :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+3

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tors 27 apr 2023 04:30

Gems of war. Gør jeg dagligt (stadigvæk), men kun 10-30min, for at lave daily ting.

Der er kommet nye trohies, så har grindet lidt igen.

Derudover spiller jeg Path of Exile. Det hygger jeg meget med. Er level 27, og er midt i act 2. Tager det stille og roligt :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » tors 27 apr 2023 06:31

Jeg er i fuld gang med Dead Space Remake. Genialt spil og virkelig gennemført remake af det originale! :)

Ikke det sværeste spil at få platin i, så det går ok stærkt :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 30 apr 2023 14:18

Jeg er svag, så jeg har spillet FIFA 22 igen :D

Jeg kan ikke lade være. Det er klart det FIFA spil som jeg har været mest glad for gameplaymæssigt, og mit hold i UT er bare for vanvittigt. Jeg spillede 6 kampe og vandt alle :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » lør 03 jun 2023 00:08

En blandet landhandel :

Gems of War - Grinder daily ting

Diablo IV - Spiller co-op med begge mine brødre, så den står på hygge :D

Puzzle Quest 3 - Er lige kommet ud på ps4, så spiller det lidt, og det er endda gratis!

FIFA 23 - Jaaa, feberen rammer igen, og skal jo være klar til 24 :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tirs 26 sep 2023 23:13

Puzzle Quest 3 - Stadigvæk :D mangler 1 trofæ, men det er ret grindy, så det er dagligt grind.

EA FC 24 - Lige i disse dage står den på clubs (det der før hed pro clubs), og jeg hygger mig ALT for meget med det. Er i klub med 3 andre (min bror kommer også med på fredag), og det er alt for sjovt.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » ons 27 sep 2023 07:59

Er gået igang med The Evil Within. Har været gennem det før på en tidligere konsol, og er overrasket over hvor ringe det ser ud på 65" tommer :D, men historien er fed og så glæder jeg mig til at komme igang med 2'ern når jeg er igennem det første her :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 27 sep 2023 08:31

Åhhh, er gået helt i stå med spil. De Indie spil jeg køber er simpelthen for svære og jeg kommer inge steder.
Sider og venter på Metal Gear Solid, Tomb Raider og en billig pris på Resident Evil 4.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Racermus » ons 27 sep 2023 08:34

Er gået igang med at gennemføre cyberpunk for 3. gang :P Nu udkom Phantom Liberty igår, med en 2.0 update som har ændret både kampsystem og opgraderings systemet. Det blir spændende at se Idris Elba i spillet
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BizzyVaping » lør 30 sep 2023 19:36

Racermus skrev:Er gået igang med at gennemføre cyberpunk for 3. gang :P Nu udkom Phantom Liberty igår, med en 2.0 update som har ændret både kampsystem og opgraderings systemet. Det blir spændende at se Idris Elba i spillet


Samme her.

Har købt spillet + Phantom liberty på PC, da jeg solgte min ps version for længe siden.

Spiller det på et RTX 4080 med alt på ultra og alt der har med raytracing at gøre slået til, og det ser mildest talt vanvittigt ud. Klart det flotteste spil jeg til dato har set.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 01 okt 2023 20:40

Stadig Rivals (er heldigvis snart 50% igennem de kampe der kræves for at få trofæerne i UT).

The grind is real. Længe leve elastik og Youtube.... Aldrig igen.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Racermus » man 02 okt 2023 09:10

BizzyVaping skrev:
Racermus skrev:Er gået igang med at gennemføre cyberpunk for 3. gang :P Nu udkom Phantom Liberty igår, med en 2.0 update som har ændret både kampsystem og opgraderings systemet. Det blir spændende at se Idris Elba i spillet


Samme her.

Har købt spillet + Phantom liberty på PC, da jeg solgte min ps version for længe siden.

Spiller det på et RTX 4080 med alt på ultra og alt der har med raytracing at gøre slået til, og det ser mildest talt vanvittigt ud. Klart det flotteste spil jeg til dato har set.


Ja gad godt prøve det på PC med alt slået til :) Syntes ikke PS5 kan leve helt op til de samme flotte videoer man ser fra PC. Heldigvis har jeg kun stødt på én bug siden den nye opdatering =D>

Nu vil jeg prøve at køre et hacker samurai build denne gang, indtil videre er det en underholdende class, med at reflektere kugler og snige og dashe rundt :mrgreen:
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 06 nov 2023 21:55

En hel del CS2 :D

Jeg forstår ikke al brokken. For mig at se, så er det alt hvad CS:GO var, bare med bedre grafik.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 31 gæster