Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Krede1972 » ons 11 mar 2020 19:01

SanneKrog skrev:Hey drengene, hvordan spiller man Division 1-2...spiller man rent co-up eller hur...?


Man kan sagtens spille The Division 1 og 2 alene. I de missioner hvor man skal spille flere sammen kan man let matchmake med random spillere og det fungerer fint også uden mikrofon.
Man kan matchmake til både missioner og til freeroam, så alle muligheder er der tænkt på.
Man kan spille solo, med random spillere eller med venner.
Jeg foretrækker langt hen ad vejen at spille solo og så matchmake med random spillere når der er svære missioner som kræver en hvis form for samarbejde. Missioner er helt klart det sjoveste.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » ons 11 mar 2020 19:33

Jeg spillede The Divison 2 solo i nok 70 timer. De sidste 50 timer var så et mix af solo og co-op med randoms og klan medlemmer.

Hvis man vil køre solo, så virkede turret + healing gas som en god combo.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf SanneKrog » ons 11 mar 2020 20:35

Okay, tak for meldingen.
Rart at man kan vælge sin egen måde :)
Så det gider jeg godt.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » lør 14 mar 2020 21:44

House Flipper, et første persons spil hvor der skal males, gøres rent og indrettes.
Jeg får en beskidt hus hvor jeg slal skifte håndvaske, satte gadiner op eller indrettet en børnehave.

Hyggeligt spil til lidt for mange penge.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Rytteren » lør 14 mar 2020 22:05

Persona 4 golden. Nu skal det simpelthen gennemføres. Er lige nået tilbage til Danmark, så har haft lidt rejsetid hvor det kunne spilles
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » søn 15 mar 2020 14:46

Jeg må indrømme at jeg er blevet lokket væk fra min PS4 fra min stund.
Synderen er "Deep Rock Galactic" som kun fås på PC og XBOX. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » søn 15 mar 2020 15:14

Jeg overvejer at købe Cardpocalypse på PSN. Traileren får det til at se sjovt ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 16 mar 2020 10:08

Spiller lidt STEEP her for tiden. Jeg spiller sammen med nogle kammerater, hvor vi bare render rundt og finder vanvittige store hop. Det er ren tidsfordriv. Håber da på et STEEP 2. Tror i der er en chance for at ubisoft laver STEEP 2?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf MrDe3is » man 16 mar 2020 15:18

Har siddet de sidste to dage og gamet Rage 2, mens jeg venter på Doom Eternal ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 16 mar 2020 16:16

Sbergy skrev:Spiller lidt STEEP her for tiden. Jeg spiller sammen med nogle kammerater, hvor vi bare render rundt og finder vanvittige store hop. Det er ren tidsfordriv. Håber da på et STEEP 2. Tror i der er en chance for at ubisoft laver STEEP 2?

Yup, det tror jeg faktisk de kommer til. Når den nye generation af konsoller er skudt godt i gang, kunne jeg sagtens se dem lave en 2'er. Det er Ubisoft Annecy som står bag det og de har brugt deres tid de sidste par år, på at hjælpe med The Division 2.

Faktisk gik der rygter i starten af 2020, at de allerede nu arbejder på Steep 2, det var dog ubekræftet rygter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 16 mar 2020 19:33

Erroneus skrev:
Sbergy skrev:Spiller lidt STEEP her for tiden. Jeg spiller sammen med nogle kammerater, hvor vi bare render rundt og finder vanvittige store hop. Det er ren tidsfordriv. Håber da på et STEEP 2. Tror i der er en chance for at ubisoft laver STEEP 2?

Yup, det tror jeg faktisk de kommer til. Når den nye generation af konsoller er skudt godt i gang, kunne jeg sagtens se dem lave en 2'er. Det er Ubisoft Annecy som står bag det og de har brugt deres tid de sidste par år, på at hjælpe med The Division 2.

Faktisk gik der rygter i starten af 2020, at de allerede nu arbejder på Steep 2, det var dog ubekræftet rygter.


Hold kæft det kunne være lækkert. Står i en kraftig overvejelse om jeg skal købe the division 2....
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 23 mar 2020 11:02

Får i spillet en del i disse corona tider? Jeg er lige begyndt at spille warzone, synes det er fedt!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 23 mar 2020 15:34

Sbergy skrev:Får i spillet en del i disse corona tider? Jeg er lige begyndt at spille warzone, synes det er fedt!


Jep, jeg er gået igang med det nye resident evil 2 og er rigtig glad for det selv om at jeg ikke forstår hvorfor spillet er lavet så meget om.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 23 mar 2020 18:51

Sbergy skrev:Får i spillet en del i disse corona tider? Jeg er lige begyndt at spille warzone, synes det er fedt!


Mest CS:GO, men regner med at få startet L.A. Noire op på ps4. Har haft ps4 udgaven til at ligge i 100 år, og har overvejet at platinumme den, så kunne være fedt at få startet op på det :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tors 09 apr 2020 23:43

Har spillet et par timer af Dragon Ball Z - Kakarot.

Det er meget bedre end jeg regnede med, og jeg glæder mig til at komme mere ind i det. Bliver nok et spil jeg gerne vil gå efter platinum i :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster