Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 06 mar 2017 13:35

Hello alle PSlife-brugere.

Jeg vil gerne vide hvad i spiller for tiden? Jeg synes at lige pt er der ikke er nogle spil som rigtig interessere mig desværre, derfor ville jeg gerne vide hvad i spiller og om det muligvis kunne interessere mig. Jeg har købt For Honor, men det fangede mig aldrig rigtig, derfor endnu en gang er jeg gået tilbage til at spille Fifa.

Her forleden købte jeg Steep, det fangede mig til gengæld, det var udfordrende og gameplayet var rigtig fedt. Fifa 17 og Steep er det jeg spiller for tiden, også lidt NHL. Giv mig nogle gode råd omkring spil og kom gerne med en masse spilforslag.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Hasani94 » man 06 mar 2017 13:39

Sbergy skrev:Hello alle PSlife-brugere.

Jeg vil gerne vide hvad i spiller for tiden? Jeg synes at lige pt er der ikke er nogle spil som rigtig interessere mig desværre, derfor ville jeg gerne vide hvad i spiller og om det muligvis kunne interessere mig. Jeg har købt For Honor, men det fangede mig aldrig rigtig, derfor endnu en gang er jeg gået tilbage til at spille Fifa.

Her forleden købte jeg Steep, det fangede mig til gengæld, det var udfordrende og gameplayet var rigtig fedt. Fifa 17 og Steep er det jeg spiller for tiden, også lidt NHL. Giv mig nogle gode råd omkring spil og kom gerne med en masse spilforslag.

Nu har jeg ikke selv spillet det, men det virker til at "Horizon: Zero dawn" er et godt bud! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 13:43

Lige i øjeblikket spiller jeg Horizon Zero Dawn på fuld tid, da jeg elsker spillet og derfor jagter platin i det. Fed grafik, fedt historie og elsker universet.

Udover det er jeg også i gang med i Nioh, som virkelig har overrasket positivt. Jeg er normalt slet ikke til den spil genre - men det har fanget mig fuldstændig. Historien er virkelig underlig og siger mig intet - Det er gameplayet og hvor smooth og lækkert det kører der er det bærende element i det spil her. Dog havde Horizon en større kraft i denne weekend!

Det er første gang i MEGET MEGET lang tid at jeg har haft 2 spil samtidig jeg har haft så meget lyst til at spille. Det er helt klart 2 af de bedste spil jeg har spillet de sidste par år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » man 06 mar 2017 13:47

Horizon får også al min fritid.
Før det var det Sky Force Anniversary og Titanfall 2.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Allanb » man 06 mar 2017 15:21

South Park Stick of truth har jeg kastet mig over, så jeg er klar når det nye udkommer :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 06 mar 2017 16:57

Lige for tiden mest CS:GO på pc og FIFA 17 på ps4 :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf JanR » man 06 mar 2017 17:04

Geometry Wars 3: Dimensions Evolved på Vitaen.

JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 17:27

Fedt nok de har lavet GW3 i 3D :D mit hoved kan simpelthen ikke holde til sådan nogle spil. Der sker alt for meget på en gang. Har spillet 1'eren men kan kun spille 10-20 minutter af gangen. Spiller man det lige inden sengetid ser man alle de farver for øjene.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Rytteren » man 06 mar 2017 17:32

Horizon og Tomb raider..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf JanR » man 06 mar 2017 18:03

Cena skrev:Fedt nok de har lavet GW3 i 3D :D mit hoved kan simpelthen ikke holde til sådan nogle spil. Der sker alt for meget på en gang. Har spillet 1'eren men kan kun spille 10-20 minutter af gangen. Spiller man det lige inden sengetid ser man alle de farver for øjene.


Èt af de spil, hvor LSD blot gør det nemmere.

Billede
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sethos » man 06 mar 2017 18:05

Lige nu er jeg dybt begravet i Wildlands
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf kent j » man 06 mar 2017 18:42

Horizon og nioh
kent j
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: horsens


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 18:44

Sethos skrev:Lige nu er jeg dybt begravet i Hannah Montana 2 - Collectors Edition
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 06 mar 2017 19:02

Hvordan er wildlands? Det ser ud som at horizon er meget populært!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » man 06 mar 2017 19:13

Borderlands Pre-Sequel

I morgen skal jeg i El-mutanten og hente Wildlands til 399 kr.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster